2022-01-09, 05:23
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Hon har ju privat Instagram så går inte att länka men på hennes story från ikväll.

Kan du inte skärmdumpa och lägga upp..?
Citera
2022-01-09, 10:09
Medlem
Klickiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Hon har ju privat Instagram så går inte att länka men på hennes story från ikväll.

Är det inte märkligt att den är privat. Bekräftelsesjuka personer brukar ha öppen profil. Men då kanske assistenten inte hinner radera opassande kommentarer.
Citera
2022-01-09, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klickis
Är det inte märkligt att den är privat. Bekräftelsesjuka personer brukar ha öppen profil. Men då kanske assistenten inte hinner radera opassande kommentarer.

Hon vill ha den privat för att få fler följare. Om hon har den öppen kan ju folk bara gå och kika när de vill medan såhär blir man tvungen att följa för att checka läget. Och då hon får betalt för samarbeten baserat på antal följare så är det smart rent strategiskt. Sen kan hon ju moderera som hon vill snabbare.

Obs, jag följer inte henne. Tröttnade på hennes tråkiga liv. Eller såg igenom fasaden rättare sagt.
Senast redigerad av SpaceShip123 2022-01-09 kl. 12:02.
Citera
2022-01-09, 11:52
Medlem
Klickiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpaceShip123
Hon vill ha den privat för att få fler följare. Om hon har den öppen kan ju folk bara gå och kika när de vill medan såhär blir man tvungen att följa för att checka läget. Och då hon får betalt för samarbeten baserat antal följare så är det smart rent strategiskt. Sen kan hon ju moderera som hon vill snabbare.

Obs, jag följer inte henne. Tröttnade på hennes tråkiga liv.

Orkar inte följa henne heller, vart bara lite nyfiken.
Citera
2022-01-10, 22:40
Julias främsta allierade (förmodligen) i form av hennes kusin Camilla Fogestedt (https://www.instagram.com/camillafogestedt/?hl=en) gick i samma klass som en nära släkting till mig. Hon framstod som barockt IQ-befriad på den tiden; kunde som 16-åring sitta på lektionerna och skrika i telefonen istället för att lyssna på lärarna. Samma sak på skolbussen, hon skrek så högt när hon talade i mobilen att samtliga på hela bussen hörde varenda ord utav vad hon ventilerade. Som regel skrattade hon också abnormt högt och frekvent samt överapplicerade ord som "liksom" och "my god" o hade precis som nu alldeles för rikliga lager av smink i ansiktet, väldigt bimbo-style. Jag tror inte att Fogestedts inflytande på Julia är 100% positivt. Hon kan vara en av de mest ytliga individerna som jag någonsin har konfronterats med.

Här är en av många artiklar där "profilerna" länkas samman: https://www.expressen.se/blogg/parad...as-sexproblem/
Citera
2022-01-10, 22:46
Medlem
Citat:
Assistent? Hon sökte ju efter en som städa o diska. Så jäkla löjligt hur vissa ska göra sig viktiga att man låtsas ha anställda. Wow jag har en assistent då måste jag ha mkt att göra. Även om jag betalsr skitsummor för 3tim städning i veckan. Total hybris. Hur fasen ska hon kunns betala en anställd när hon inte drar in några pengar?
Citera
2022-01-10, 23:25
Medlem
Klickiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anwe8
Julias främsta allierade (förmodligen) i form av hennes kusin Camilla Fogestedt (https://www.instagram.com/camillafogestedt/?hl=en) gick i samma klass som en nära släkting till mig. Hon framstod som barockt IQ-befriad på den tiden; kunde som 16-åring sitta på lektionerna och skrika i telefonen istället för att lyssna på lärarna. Samma sak på skolbussen, hon skrek så högt när hon talade i mobilen att samtliga på hela bussen hörde varenda ord utav vad hon ventilerade. Som regel skrattade hon också abnormt högt och frekvent samt överapplicerade ord som "liksom" och "my god" o hade precis som nu alldeles för rikliga lager av smink i ansiktet, väldigt bimbo-style. Jag tror inte att Fogestedts inflytande på Julia är 100% positivt. Hon kan vara en av de mest ytliga individerna som jag någonsin har konfronterats med.

Här är en av många artiklar där "profilerna" länkas samman: https://www.expressen.se/blogg/parad...as-sexproblem/

Hahahaha så himla patetiskt liv, skrattar när jag läser artikeln. Kaka söker maka, högt IQ står inte ut med korkisar inte ens det fattar hon.
Citera
2022-01-10, 23:27
Medlem
Klickiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acton
Assistent? Hon sökte ju efter en som städa o diska. Så jäkla löjligt hur vissa ska göra sig viktiga att man låtsas ha anställda. Wow jag har en assistent då måste jag ha mkt att göra. Även om jag betalsr skitsummor för 3tim städning i veckan. Total hybris. Hur fasen ska hon kunns betala en anställd när hon inte drar in några pengar?

Jag var ironisk, sorry om du misstolkade det.
Nej det fattar vi alla att en blond fattiglapp inte kan ha en anställd.
Citera
2022-01-11, 08:47
Medlem
Citat:
Jag var ironisk, sorry om du misstolkade det.
Nej det fattar vi alla att en blond fattiglapp inte kan ha en anställd.
My bad. Sorry.
Citera
2022-01-12, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anwe8

Ja, väldigt fin syn på relationer..

Också Camilla Fogestedt, som kommer från Åsa på Västkusten, har ett och annat krav på sin blivande pojkvän en dag.
– Min framtida man ska behandla mig som en prinsessa. Han ska fan dyrka marken jag går på. Killarna gärna vara lite ”gentlemen” till sättet.
Citera
2022-01-15, 00:06
Medlem
Klickiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peepingtoms
Ja, väldigt fin syn på relationer..

Också Camilla Fogestedt, som kommer från Åsa på Västkusten, har ett och annat krav på sin blivande pojkvän en dag.
– Min framtida man ska behandla mig som en prinsessa. Han ska fan dyrka marken jag går på. Killarna gärna vara lite ”gentlemen” till sättet.

Har dom någon gång uttalat sitt eget ansvar i för en eventuell relation? Ska dom dyrka maken och marken? 😂
Citera
2022-01-15, 11:16
Medlem
Nu har det hänt! Nu har Julia gett sista rosen till Carl. Hon har alltså skickat en blomma(på posten)i form av en röd ros till Carl och skrivit något i stil med: -Jag ger dig min sista till dig HIHI!

Hur pinsamt är inte det här?

Allt enligt hennes instagram.

Carl är alltså nästa man på tur och han verkar ju redan ha funnits i familjen, på kalas och dyl.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in