Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-07-11, 22:06
  #13
Medlem
Vad är grejen!? Aftonbladet är ju en sådan tidning som spottar ut sådant var dag, om inte om RH så om Trump eller andra vita äckliga män. Det är en hat-tidning frän början till slut!

Sjuk tidning med sjuka texter av sjuka skribenter, inget nytt!
Citera
2020-07-11, 22:11
  #14
Medlem
Mosbulles avatar
Eh? Vad har hon mellan öronen alltså?
Citera
2020-07-11, 22:13
  #15
Medlem
FiniteLifes avatar
Var väl inget särskilt allvarligt med den där texten? Är väl inget att bråka om
Citera
2020-07-11, 22:17
  #16
Medlem
Har åldern kommit ikap? För 20 år sen kunde hon (och övriga) skriva vad dom ville om äldre män, nu blir det tydligen patrull. Nu är dom inte längre unga, arga och fräscha feminister, utan ganska tråkiga skribenter.
Citera
2020-07-11, 22:25
  #17
Medlem
Paijters avatar
Vad har man gjort för att få en sådan sjuk text skriven om sig?
Citera
2020-07-11, 22:33
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ohorsamhet
Ja, precis som alltid när hon skriver. Mest svammel som faller ur hennes fingertoppar.
För några år sedan förolämpade hon Sveriges manliga pensionärer genom att kalla dem för gubbslem. Hon är allt en jävla puberteta !
Citera
2020-07-11, 22:33
  #19
Medlem
Idag 2020-07-11 krossades den sista klassiskt liberala murstenen i den mur som försvarat individualism, tron på att vi är mer än bara materiella varelser för att citera Star Wars Yoda "Luminous beings are we, not this crude matter".

Nu krossade Linda Skugge den sista murstenen med sin postmarxistiska hacka.
Citera
2020-07-11, 22:35
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FiniteLife
Var väl inget särskilt allvarligt med den där texten? Är väl inget att bråka om

Om hon skrivit detsamma om dig?

Okej då med?
Citera
2020-07-11, 22:42
  #21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wayahead
Förr eller senare kommer dylika narcissister skjutas av!
JA, och det billigt för det höga nöjets skull.
Citera
2020-07-11, 22:51
  #22
Medlem
Velorinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A45B
Man kan ju alltid kolla en cachad version...

(url:en blev så lång så jag la den i en url-förkortare, den långa ligger som text i spoilern)

https://tinyurl.com/richardhobert

Alltså, förstår helt ärligt inte varför hon får jobba kvar.. Jag identifierar mig ändå som både kvinna och feminist (don't @ me) men har noll förståelse för att kvotera in idioter som henne bara för att hon är kvinna. Har hatat henne i flera år. Hon skriver bara skit. Läste "Linda Skugges Dagbok" som tonåring och blev helt besatt av henne under den perioden. Stort misstag. Stort. Ångrar det mycket idag. Särskilt efter denna blunder....
Citera
2020-07-11, 23:05
  #23
Medlem
"Det var ett misslyckat försök till satir." jo jo det låter så efteråt. Det där med att Hobert pressar äpplen med skinkorna och gör must av dem var väl ändå lite kul. Jag tror att Skugge försöker säga nåt.

Men det var bättre förr. Nån som kommer ihåg bråket när Skugge skulle recensera Björn Ranelids bok i Expressen och hela "recensionen" handlade om Ranelids hårlösa armar och glansade läppar? Då backade inte Skugge i varje fall och inga ursäkter gavs. Det verkar som att folk är känsligare i dagens hashtags-samhälle.

Här är Skugges recension av Ranelids bok.

https://www.expressen.se/kultur/lind...raneliderligt/
Citera
2020-07-11, 23:18
  #24
Medlem
Krickedixans avatar
Jag fattade ingenting
Varför skriver hon så om honom?
Kan någon förklara det jag missat.

Hon är skum och har väl alltid varit.
Knepig!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback