Citat:
Ursprungligen postat av
Rengen
Linda Skugge går i samma skola som Alex Schulman, dvs skolan för dem som har ett sjukligt uppmärksamhetsbehov. Man kan helt utan empati trampa på ,håna, kalla för sinnessjuka och förlöjliga andra för att uppfylla sitt behov.
Listan kan göras lång på drabbade personer. Att AB och Expressen tar upp deras krönikor säger mer om läsarna än tidningarna själva.
Å andra sidan.. Om man nu råkar bo granne med en nudist-wannabe utan självdistans (vilket ju många självgoda äldre män helt saknar) kanske man bara får nog en dag och tänker:
"Nä, fuck it. Jag sätter min karriär på detta. Jag skriver en krönika om att gubbjäveln pressar äppelmust mellan pung och anus, så att fanskapet vet sin plats. Det är den enda vägen att få honom att fatta att ingen vill se honom strosandes halvnaken här på våra gator, stränder och ICA."
Och så gjorde hon det. Big deal. Jag tycker det var rätt kul.
Kolla bara på det här klippet. Jag vet inte ens vem människan är, men efter det här intetsägande klippet så fattar jag ändå att han har en speciell relation till "sitt" Kivik, och speciellt till att bada där.. han kanske bara har tagit det lite för långt, och inte förstår hur hans förälskelse med naturen påverkar folk runtomkring:
https://www.expressen.se/halsoliv/ma...ningar-langre/