2020-07-12, 16:40
Medlem
Puls och träning har jag visserligen sett neger och araber men någorlunda civiliserade. Mest Svenskar och kanske 20 % utlänningar men de utlänningar som varit där uppfört sig, lagt tillbaka vikter och inte hållit någon konferans samtidigt med sina kompisar.
Citera
2020-07-12, 17:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tennant
Oavsett skäl så är det bra att mångkulturen uppmärksammas. Kanske ni inte var så bra, trots allt. Kanske ni är motbjudande. Men svensken förtjänar ändå en beskrivning alldeles oavsett hur ni är.

Det glädjer mig enormt att mångkulturen påtvingats dig och att du försöker segregera dig. Ser fram emot den dagen då andelen icke-födda i Sverige överstiger din toleransnivå.
Citera
2020-07-12, 18:01
Medlem
flesh-flutes avatar
Ett som är inriktat på rehabilitering / sjukgymnastik. Garanterat lugnt
Citera
2020-07-12, 18:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Perstamp
Fått mycket klagomål från tjejer jag känner att MENA-folk glor läskigt på dem när de tränar. Men det problemet har i alla fall en lösning: Tjejgym. Tjejerna i min bekantskapskrets har börjat träna där nu och det fungerar perfekt.

Vet inte om TS är en man, i så fall är väl enda chansen att välja dyrare ställen och i vitare stadsdelar typ Östermalm eller Gärdet.

Vågar påstå att samtliga som skriver i denna tråd är män under 50 år.
Det gäller samtliga trådar på Flashback förresten.
Citera
2020-07-12, 18:04
Medlem
MuhamtaCurrys avatar
Starta ett privatgym. Dyrt men där kan man inofficiellt enbart tillåta medlemmar(som man ser till enbart är vita).
Citera
2020-07-12, 18:10
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Men du är ju dum på riktigt om du tror det handlar om en pricetag.
Saker kostar pengar. Det är fin och ren utrustning på fina och rena gym. Det är dyrt. Fortsätt traska runt i ditt sunkgym, i dina sunkkläder och med ditt sunknylle. Vi andra är glada att vi slipper dig.
Citera
2020-07-12, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tritonus2
Jag tränar på SATS, och är ofta på Odenplan. Där tränar många svarta och araber.
För övrigt har jag ett liv där jag i stort slipper konfronteras med pågående rasutbyte. För att hålla humöret och träningsviljan uppe skulle jag vilja hitta ett gym med så liten andel utomeuropeiska främlingar som möjligt.
Därför skulle jag vilja ha tips på gym i Sthlm.
Övrigt kriterie är välutrustat. Gärna en HaqSquat.

1. Gym inom SATS
2. Övriga gym

Vill ni lista gym som har extra många invandrare, så att jag vet vad jag ska undvika får ni gärna göra det också.

Med vänlig hälsning, T

Slutade köra på Sats exakt pga detta. Odenplan är helt bisarrt att besöka, av många anledningar.
Citera
2020-07-12, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Perstamp
Fått mycket klagomål från tjejer jag känner att MENA-folk glor läskigt på dem när de tränar. Men det problemet har i alla fall en lösning: Tjejgym. Tjejerna i min bekantskapskrets har börjat träna där nu och det fungerar perfekt.

Vet inte om TS är en man, i så fall är väl enda chansen att välja dyrare ställen och i vitare stadsdelar typ Östermalm eller Gärdet.

Bor på Östermalm och har tränat mycket på dom två Sats som finns på gärdet och besökarna/kunderna har förändrats Extremt negativt om man kollar hur det såg ut för 15 år sen.

Lösningen är gym i BRF:en.
Citera
2020-07-12, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
SATS gärdet är i det närmaste helt vitt och helsvenskt.
Det skapar en avslappnad atmosfär.

Annars är dyrare gym ett säkert kort.
Garanterat helsvenska.

Tycker det har förändrats extremt negativt sista åren. Stadion är inte alls kul att besöka nu för tidenz
Citera
2020-07-12, 18:46
Skulle aldrig gå på gym, jag tränar hemma med trädgårdsarbete, hugga ved, gå i skogen, armhävningar, lyfta skrot, skidåkning på vintern.
Fast kanske är svårt om man inte bor på landet iofs.
Sågade ner häcken i helgen, 6 timmars jobb, gratis träning.
Citera
2020-07-12, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antligenhemma2019
Bor på Östermalm och har tränat mycket på dom två Sats som finns på gärdet och besökarna/kunderna har förändrats Extremt negativt om man kollar hur det såg ut för 15 år sen.

Lösningen är gym i BRF:en.
Nja, försöker variera mig mellan olika SATS-gym och tycker nog att Gärdet, Stadion och Spårvagnshallarna (liksom Scheelegatan och i viss mån Fridhemsplan) är hyfsat befriade från oönskade individer, slipper ju alla förortsinvandrare som t ex finns på Odenplan och Hötorget........
Citera
2020-07-12, 20:26
Medlem
SATS Hornstull skulle jag nog säga är ett av de SATS med högst "vithetsindex". Dock är de flesta på Hornstull istället bögar så där är det stök i bastun istället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in