2020-07-11, 22:32
Medlem
Squash klubben ovanfr (Kungstensgatan? - Wasa squash?), vet att dom har ett gym - men inte styrketrnat dr s jag vet exakt hur utrustningen r.
Citera
2020-07-11, 22:57
Medlem
Mysteriousstrangers avatar
Du fr nog gymma hemma fr att slippa testosteronstinna body builders frn utlandet. Frekommer tyvrr p alltfr mnga svenska gym.
Citera
2020-07-11, 23:15
Medlem
Lite OT men p Cykelvasan dr det r 14000 deltagare ser du inte en enda neger eller sandmnniska, helt underbar knsla faktiskt.
Citera
2020-07-11, 23:17
Medlem
orrecrists avatar
Beror nog p hur lngt du r villig att ka..
Citera
2020-07-11, 23:32
Medlem
goofers avatar
Hitta gym dr tyngdlyftare/styrkelyftare trnar, typ lyftarklubbar.

Dr r garanterat fritt frn spnn/kaosblattar fr de trivs inte i sllskap av strre och starkare mn.
Citera
2020-07-11, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av collegefuckfest
Ah...trist problem! Bor vid Odenplan och hade exakt samma problem. Fick tips frn en bekant om Vana Spa & Gym som ppnade frra ret som en del av Elite Hotels p St Eriksgatan. Allts det r en jvla drm, garanterat fritt frn alla typer av babbar. Det r typ fritt frn mnniskor verhuvudtaget sjukt nog med tanke p hur nice det r...men gissar att priset skrmmer bort mnga. Ofta har jag haft 300 kvadrat gym fr mig sjlv nr jag varit dr. Efter trningen kan man glida ner i loungen eller i en bubbelkopp med en shake, smoothie eller motsvarande i spa-delen. Finns olika typer av bastus och snt ocks. Eller lyxa till det med en hotellfrukost. Smakar det s kostar det och det r vl d nackdelen med Vana. Ska man trna dr s mste man lsa ett medlemskap p minst ett r. Jag har det snikigaste medlemskapet och det gick loss p 12000 fr ett r...dvs det kostar en tuss i mnaden att trna hr vilket sved lite i plnboken. Men det hga priset r ju ocks det som garanterar att det r fritt frn kulturberikare s det knns nd som en lyx jag unnade mig.

Tack r tipset!
Citera
2020-07-11, 23:47
Medlem
Borasare1980s avatar
Du fr leta upp ett gym som bara spelar dansbandsmusik om du tycker det r vrt att st och krysta till Christer Sjgrens ljuva krlekssnger hellre n att trna med invandrare.
Citera
2020-07-12, 00:47
Medlem
Antivalents avatar
https://www.sats.se/traningscenter/s.../balance-city/

Blattefritt. 1200 i mnaden men vrt det.
Citera
2020-07-12, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BasseLerghagen
Kr hemmagym. Enda stllet blatten o negern inte kommer till r hemma och i skogen

Men snart knackar dom p och krver lgenheten i arvsyndens namn.
Citera
2020-07-12, 03:19
Medlem
diffanaticss avatar
Ett grymt bra stlle dr var och en r helt inne i sitt eget trnspass och som har en asskn atmosfr r Bosn....
Citera
2020-07-12, 08:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krauthammer
Du vet nog varfr du skapade denna trd och det har vldigt lite att gra med att hitta gym med enbart etniska svenskar. Eller hur?

S varsgod. s ur dig alla knslor o skriv om hur invandrare p gym r hemska och dliga och slnger vikter p golvet, s att denna trd kan tyna bort innan morgonkaffet imorgon.
Oavsett skl s r det bra att mngkulturen uppmrksammas. Kanske ni inte var s bra, trots allt. Kanske ni r motbjudande. Men svensken frtjnar nd en beskrivning alldeles oavsett hur ni r.
Citera
2020-07-12, 08:53
Medlem
Gullmars gym, ppet 24 timmar, vldigt lite folk p morgon och kvll, inga jobbiga spnnblattar eller smturkar dr, mer serist folk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in