2020-07-12, 09:22
Medlem
mymyselfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tritonus2
Jag tränar på SATS, och är ofta på Odenplan. Där tränar många svarta och araber.
För övrigt har jag ett liv där jag i stort slipper konfronteras med pågående rasutbyte. För att hålla humöret och träningsviljan uppe skulle jag vilja hitta ett gym med så liten andel utomeuropeiska främlingar som möjligt.
Därför skulle jag vilja ha tips på gym i Sthlm.
Övrigt kriterie är välutrustat. Gärna en HaqSquat.

1. Gym inom SATS
2. Övriga gym

Vill ni lista gym som har extra många invandrare, så att jag vet vad jag ska undvika får ni gärna göra det också.

Med vänlig hälsning, T

Många gym subventionerar blattar, det går väl bra att ljuga där med, ålder, studier, mm. allt vad de kan hitta på, får de inte rabatter/subventioner kan de se till att gymmen utpekas som rasistiska och då vet man ju vad radikalvänstern kan hitta på BLM.
Citera
2020-07-12, 09:29
Medlem
sliskets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mendokse
Hur kommer det sig att SATS är så invandrartätt?

Kanske för att du själv är blatte som du tycker så.

Billigt och och wt blatteloving brudar.. gå upp en lax i månadskostnad så blir det 100% Ariskt på ett gym utav bättre rang.
Citera
2020-07-12, 10:25
Medlem
Börja träna på en lyftarklubb så ska du se att det löser sig. Där hittar du generellt jäkligt vettiga medlemmar. Visserligen är det ofta en del medlemmar med utländsk bakgrund, men jag anar att det du egentligen vill slippa är idioter?
Dessutom får du tillgång till en otrolig kunskapsbank, i form av äldre och rutinerade medlemmar, samt riktig utrustning.
Sats är det värsta jag tränat på någonsin, har aldrig varit med om så mycket idioti, egeoism och otrevligheter som där (Sjöstan är en värdig utmanare till Odenplan). Dyrt är det också, ändå är det uselt utrustat.
Har väldigt svårt att bli arg i vanliga fall, men bara att sätta min fot innanför deras dörrar fick mitt blod att koka.
Citera
2020-07-12, 10:32
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weedissweet
Gullmars gym, öppet 24 timmar, väldigt lite folk på morgon och kväll, inga jobbiga spännblattar eller småturkar där, mer seriöst folk.

Bra du outar det offentligt nu kommer varenda somalier i närområdet söka sig dit.
Citera
2020-07-12, 10:48
Medlem
https://idrottonline.se/StockholmsAK
S:t Eriksplan
Litet gym/klubb till ytan. Det är längst ned i bostadsrätts. Alla frivänder, rycker och marklyfter. Alla släpper vikterna rakt ned efter ett ryck.

https://www.homie.fitness/
Östermalm
Finns fria vikter. Inte lika ok att att bara släppa vikterna efter frivändning. Lite lågt i tak om man är lång och ska göra olympiska lyft. Brukar vara extremt lite folk där. Fördelen är att man kan vara där i princip när man vill och det är helt tomt. Det är dock inte något billigt gym.
Citera
2020-07-12, 11:03
Medlem
Kan tänka mig vad det är för klientel på ett dyrt gym i stockholms innerstad. Annars hade jag gärna fått handduk, träningskläder och hotellfrukost efter passet. Lätt värt 2000/månad.
Är invandrare så farliga? Tyckte snarast att det var just invandrare som kunde uppföra sig normalt när jag bodde i stockholm.
Citera
2020-07-12, 11:21
Medlem
Sperssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Hitta gym där tyngdlyftare/styrkelyftare tränar, typ lyftarklubbar.

SATS gärdet är i det närmaste helt vitt och helsvenskt.
Det skapar en avslappnad atmosfär.

Annars är dyrare gym ett säkert kort.
Garanterat helsvenska.
Citera
2020-07-12, 11:24
Medlem
Medlemloss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av collegefuckfest
Ah...trist problem! Bor vid Odenplan och hade exakt samma problem. Fick tips från en bekant om Vana Spa & Gym som öppnade förra året som en del av Elite Hotels på St Eriksgatan. Alltså det är en jävla dröm, garanterat fritt från alla typer av babbar. Det är typ fritt från människor överhuvudtaget sjukt nog med tanke på hur nice det är...men gissar att priset skrämmer bort många. Ofta har jag haft 300 kvadrat gym för mig själv när jag varit där. Efter träningen kan man glida ner i loungen eller i en bubbelkopp med en shake, smoothie eller motsvarande i spa-delen. Finns olika typer av bastus och sånt också. Eller lyxa till det med en hotellfrukost. Smakar det så kostar det och det är väl då nackdelen med Vana. Ska man träna där så måste man lösa ett medlemskap på minst ett år. Jag har det snikigaste medlemskapet och det gick loss på 12000 för ett år...dvs det kostar en tuss i månaden att träna här vilket sved lite i plånboken. Men det höga priset är ju också det som garanterar att det är fritt från kulturberikare så det känns ändå som en lyx jag unnade mig.

Fyfan, ska man behöva betala 1200kr för att slippa mångkulturens vidrigheter. Man borde kräva skadestånd av Reinfeldt och gänget för att man måste betala sådana hutlösa summor för att slippa deras lilla experiment.

Friskis och Svettis känns som ett billigt och möjligt alternativ där man slipper blattar, känns inte lika coolt att gymma på FS jämfört med Sats!
Citera
2020-07-12, 11:37
Medlem
Jon.Holmss avatar
Jag brukar besöka Puls & Träning en bit utanför innerstan. Där är det oftast tomt, sånär på en och annan svensk tjej i 20-årsåldern som promenerar på löpbandet.

Lugnt och skönt, och garanterat blattefritt.
Citera
2020-07-12, 11:38
Medlem
Friskis och Svettis är väl rätt många svenskar?
Citera
2020-07-12, 11:50
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Ni som säger "byggargym": det kanske stämmer på landet, men i storstäderna är klientelet etniskt välblandat även på byggargym. Om ni tittar på bb-tävlingar senaste åren så ska ni se att det absolut inte är helvitt på scen.

TS, om du vill ha mindre strul på gymmet så måste du betala. Sannolikt en tusenlapp i månaden. Då slipper du all orten/WT.
Citera
2020-07-12, 11:52
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffemedaffe
Ni som säger "byggargym": det kanske stämmer på landet, men i storstäderna är klientelet etniskt välblandat även på byggargym. Om ni tittar på bb-tävlingar senaste åren så ska ni se att det absolut inte är helvitt på scen.

TS, om du vill ha mindre strul på gymmet så måste du betala. Sannolikt en tusenlapp i månaden. Då slipper du all orten/WT.

Om man har så gott om stålar kan man ju lika gärna investera i ett hemmagym.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in