2020-07-11, 22:32
Medlem
Squash klubben ovanför (Kungstensgatan? - Wasa squash?), vet att dom har ett gym - men inte styrketränat där så jag vet exakt hur utrustningen är.
Citera
2020-07-11, 22:57
Medlem
Mysteriousstrangers avatar
Du får nog gymma hemma för att slippa testosteronstinna body builders från utlandet. Förekommer tyvärr på alltför många svenska gym.
Citera
2020-07-11, 23:15
Medlem
Lite OT men på Cykelvasan där det är 14000 deltagare ser du inte en enda neger eller sandmänniska, helt underbar känsla faktiskt.
Citera
2020-07-11, 23:17
Medlem
orrecrists avatar
Beror nog på hur långt du är villig att åka..
Citera
2020-07-11, 23:32
Medlem
goofers avatar
Hitta gym där tyngdlyftare/styrkelyftare tränar, typ lyftarklubbar.

Där är garanterat fritt från spänn/kaosblattar för de trivs inte i sällskap av större och starkare män.
Citera
2020-07-11, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av collegefuckfest
Ah...trist problem! Bor vid Odenplan och hade exakt samma problem. Fick tips från en bekant om Vana Spa & Gym som öppnade förra året som en del av Elite Hotels på St Eriksgatan. Alltså det är en jävla dröm, garanterat fritt från alla typer av babbar. Det är typ fritt från människor överhuvudtaget sjukt nog med tanke på hur nice det är...men gissar att priset skrämmer bort många. Ofta har jag haft 300 kvadrat gym för mig själv när jag varit där. Efter träningen kan man glida ner i loungen eller i en bubbelkopp med en shake, smoothie eller motsvarande i spa-delen. Finns olika typer av bastus och sånt också. Eller lyxa till det med en hotellfrukost. Smakar det så kostar det och det är väl då nackdelen med Vana. Ska man träna där så måste man lösa ett medlemskap på minst ett år. Jag har det snikigaste medlemskapet och det gick loss på 12000 för ett år...dvs det kostar en tuss i månaden att träna här vilket sved lite i plånboken. Men det höga priset är ju också det som garanterar att det är fritt från kulturberikare så det känns ändå som en lyx jag unnade mig.

Tack är tipset!
Citera
2020-07-11, 23:47
Medlem
Borasare1980s avatar
Du får leta upp ett gym som bara spelar dansbandsmusik om du tycker det är värt att stå och krysta till Christer Sjögrens ljuva kärlekssånger hellre än att träna med invandrare.
Citera
2020-07-12, 00:47
Medlem
Antivalents avatar
https://www.sats.se/traningscenter/s.../balance-city/

Blattefritt. 1200 i månaden men värt det.
Citera
2020-07-12, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BasseLerghagen
Kör hemmagym. Enda stället blatten o negern inte kommer till är hemma och i skogen

Men snart knackar dom på och kräver lägenheten i arvsyndens namn.
Citera
2020-07-12, 03:19
Medlem
diffanaticss avatar
Ett grymt bra ställe där var och en är helt inne i sitt eget tränspass och som har en asskön atmosfär är Bosön....
Citera
2020-07-12, 08:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krauthammer
Du vet nog varför du skapade denna tråd och det har väldigt lite att göra med att hitta gym med enbart etniska svenskar. Eller hur?

Så varsågod. ös ur dig alla känslor o skriv om hur invandrare på gym är hemska och dåliga och slänger vikter på golvet, så att denna tråd kan tyna bort innan morgonkaffet imorgon.
Oavsett skäl så är det bra att mångkulturen uppmärksammas. Kanske ni inte var så bra, trots allt. Kanske ni är motbjudande. Men svensken förtjänar ändå en beskrivning alldeles oavsett hur ni är.
Citera
2020-07-12, 08:53
Medlem
Gullmars gym, öppet 24 timmar, väldigt lite folk på morgon och kväll, inga jobbiga spännblattar eller småturkar där, mer seriöst folk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in