2021-04-09, 21:54
  #745
Medlem
stockcocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RabiesSahlin
Öjjan är ju tredje största ägare om man undantar Avanza. Hade vart fantastiskt om han och Jenny hade puttat in Ibra som sin representant i styrelsen. Ungefär som att Trumph blev president i USA..

Du menar ungefär som att Biden blev president i USA?
Citera
2021-04-09, 22:20
  #746
Medlem
Lite mer tippat att Biden blev president. Han har ju trots allt varit vice president. Trumpen har ju som största bedrift varit docusåpa monster i the apprentice. Ungefär som om farmen Kristina blev statsminister.
__________________
Senast redigerad av RabiesSahlin 2021-04-09 kl. 22:34.
Citera
2021-04-09, 22:24
  #747
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeroesSilencio
Han är en riksidiot av rang, det märkligaste jag varit med om. Syftet måste ha varit att försöka få fram info som på något sätt skulle kunnat haussat aktien. Men det fick han inte och försöker med näbbar och klor nu att får upp aktien. Den kommer snart kraschlanda rejält, gissar på att det kommer ett ras inom ett vecka.

Ibra är en riktigt dum jävel, men han är pressad nu av alla dom som har han som haussar.

Ja jag blev lite förvånad över att se honom ringa spotlight.
Ibland undrar jag om Ibra är ett galet geni eller om han är helt hjärndöd. För ingen normal människa beter sig på det sättet.

Nu är det några "elakingar" som trycker ner kursen enligt Jennie..
https://ibb.co/wwRpLkq
https://ibb.co/Tc6nNnG
https://ibb.co/yX5Yy8N
https://ibb.co/9TzfZ4T
https://ibb.co/WzXhNS5
Citera
2021-04-10, 01:45
  #748
Medlem
HeroesSilencios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meat4me
Ja jag blev lite förvånad över att se honom ringa spotlight.
Ibland undrar jag om Ibra är ett galet geni eller om han är helt hjärndöd. För ingen normal människa beter sig på det sättet.

Nu är det några "elakingar" som trycker ner kursen enligt Jennie..
https://ibb.co/wwRpLkq
https://ibb.co/Tc6nNnG
https://ibb.co/yX5Yy8N
https://ibb.co/9TzfZ4T
https://ibb.co/WzXhNS5

Hon är lika tokig hon, de två måste vara totalt misslyckade som personer. Jag vågar påstå att Parans är ett enda stort luftslott. Det kommer en rejäl punktering av aktien när som helst.
Folk vill ur nu och är oroliga, aktien skulle aldrig varit över 1 kr. Den har bara Huassats av dessa rövhål vars enda syfte är att lura folk på pengar.
Jennie är panikslagen och försöker göra allt nu att sprida info!
Citera
2021-04-10, 19:53
  #749
Medlem
Kvällens live går sådär för vår Tongchai.

”Varför ringde du till mig och sa jag inte skulle sälja” skriver en äldre kvinna i kanske 60-årsåldern som är förkrossad.

Tongchai/Ibra ignorerar först men svarar till slut med att bli trängd och obehaglig, svart i blicken. Drog någon restaurangparallell om att man ”kanske är hungrig” och att han inte kan veta varför hon väljer att investera(!!), det är hennes ansvar.

Bild på detta:
https://ibb.co/DVV4dbm

Fruktansvärt.

Han sa också att Anders Koritz ”vet att nu kommer Ibra börja skriva” när det finns positivt PM. ”Han vet jag är admin ok?”

Borås egna Warren Buffet, Peter Puchen, skrev att han tappat 4kk (tolkar det som 40 000) men ibra menar att Peter tappat 4 miljoner och har ”stake som stannar kvar i bolag”.
__________________
Senast redigerad av strudelborg 2021-04-10 kl. 19:56.
Citera
2021-04-10, 22:34
  #750
Medlem
Scalpings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av strudelborg
Kvällens live går sådär för vår Tongchai.

”Varför ringde du till mig och sa jag inte skulle sälja” skriver en äldre kvinna i kanske 60-årsåldern som är förkrossad.

Tongchai/Ibra ignorerar först men svarar till slut med att bli trängd och obehaglig, svart i blicken. Drog någon restaurangparallell om att man ”kanske är hungrig” och att han inte kan veta varför hon väljer att investera(!!), det är hennes ansvar.

Bild på detta:
https://ibb.co/DVV4dbm

Fruktansvärt.

Han sa också att Anders Koritz ”vet att nu kommer Ibra börja skriva” när det finns positivt PM. ”Han vet jag är admin ok?”

Borås egna Warren Buffet, Peter Puchen, skrev att han tappat 4kk (tolkar det som 40 000) men ibra menar att Peter tappat 4 miljoner och har ”stake som stannar kvar i bolag”.
varför skulle 4 tusen tusen bli 40 000? K står för Kilo(1000). 40K =40 000
Citera
2021-04-10, 23:04
  #751
Medlem
Smutzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scalping
varför skulle 4 tusen tusen bli 40 000? K står för Kilo(1000). 40K =40 000

Det är såklart sant, 4kk blir ju 4 miljoner men ingen skriver ju så. Något säger mig också att den gode Puchen inte är god för flera miljoner. Jag tror (och hoppas för hans skull) att det bara blev ett k för mycket och han ligger 4000 back men Ibra tycker det är helt självklart att ett gäng mångmiljonärer följer hans råd slaviskt.

Vart fick Jennie Lundström alla sina stålar ifrån förresten? På senaste listan äger hon 0,76% av Parans. Även om hon köpt in sig på botten och utnyttjat eventuella emissioner fördelaktivt blir det väl fortfarande en rejäl summa.
Citera
2021-04-10, 23:20
  #752
Medlem
Fruktansvärt. När man tittar stackas tanten är hon facebookvän med både Ibra och Öjjan. Ringer verkligen thai-tomten upp följare för få dem till att inte sälja. Det blir värre och värre.
Citera
2021-04-12, 21:06
  #753
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av strudelborg
Så jävla äckligt. Men Jennie och Tongchai kör på, de mjölkar skiten ur ”pm” och ser sig själva som offer. Alltid är de offer.

Kan det här bara upphöra innan fler människor får sina liv förstörda.

Verkar vara lite panik i diverse aktieforum på Facebook nu. Inlägg raderas i samma takt som det skrivs..

Brasse55 (Jennie) har börjat få panik och har nog drabbats utav psykos..
Citera
2021-04-13, 22:24
  #754
Medlem
Smutzs avatar
Är det bara jag som efter en riktig pissdag brukar titta till parans aktiekurs? En skamlig egenskap men jag blir alltid uppmuntrad om den gått ner.
Citera
2021-04-13, 22:33
  #755
Medlem
JustinTrudeaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smutz
Är det bara jag som efter en riktig pissdag brukar titta till parans aktiekurs? En skamlig egenskap men jag blir alltid uppmuntrad om den gått ner.

Nej du är inte ensam.
Citera
2021-04-13, 23:55
  #756
Medlem
MrLevaLivets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smutz
Är det bara jag som efter en riktig pissdag brukar titta till parans aktiekurs? En skamlig egenskap men jag blir alltid uppmuntrad om den gått ner.

Som aktieintresserad följer jag både kursen och tråden med stort intresse, klockren fallstudie och allmänbildning i dagens pump, klick och sociala medier-värld. Ibra the GOAT.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in