Citat:
Ursprungligen postat av
strudelborg
Ibra la upp en bild som kommentar på en av all printscreenade mailsvar från Anders Koritz som folk börjat hålla på med (otroligt dum grej men ok)
Printscreen på en thailändsk grupp med 330 000 medlemmar, skriven i thaibokstäver. Han lägger denna text:
” Innan klockringning till First North gör jag livesändning i sån grupp. Thailändarna skrattar inte och lyssnar hårt. Sedan avfyrar in miljoner efter miljoner in utan tvekan. Kursen kan rusa +10 kr extra på 1 vecka!”
Och:
” När vi ska in på First North måste jag göra livesändning inför +300000 medlemmar”
Och eftersom han inte har några egna pengar så fattar han inte ett dugg vad det innebär att ”trycka in miljoner” i ett skitbolag! Han fattar inte pengars värde, han kan fanimej inte räkna varken plus eller minus!
Men nu är det på riktigt dags för EBM att låsa in honom! Han erkänner ju rakt ut att det är just kurmanipulation han sysslar med! Jag tycker att ni som kan ska bomba FI med dessa printar, det är superenkelt, man gör det anonymt som en visselblåsare.
visselblasare.mar@fi.se
man kan även göra det krypterat via en länk på Fi
https://www.fi.se/contentassets/bb73c639bce04c3abc753ae6f61391d8/visselblasaren_mar.zip