2020-07-04, 15:33
Medlem
Undrar om det kan vara ett relationsdrama. Att de kanske har eller har haft någon sorts intim relation. Bara en tanke.
Citera
2020-07-04, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gyllensteen
Mycket kan man säga om Paolo men han slår nog inte tjejer
Dessutom är nog inte han verksam som tv-kommentator idag!
Citera
2020-07-04, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robin8788
Det folk inte fattar är att Aronsson varit Expertkommentator kollar ni ens på trav va fan gör ni här då lixsom. Trevlig lördag Goop torskar V75.1 efter detta bråk kaos 😂😂🥱🥱🥱.
Vad betyder detta?? Prova att svara på svenska.
Citera
2020-07-04, 15:48
Medlem
Ajembacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitvalen
Visst är det härligt när två riktigt blåsta packade blondiner klöser varandra som katter. Synd att ingen filmade då det faktiskt är porr vi skulle fått se.

Haha, ja det har du helt rätt i! Jag väntar med spänning på att få se Sofias hårda adrenalinnipplar på film
Citera
2020-07-04, 15:54
Medlem
TilleyHats avatar
Det som till en början verkar nästan lite "gulligt", en barfight mellan två kvinnor, kan leda till åtal för misshandel. Ett tillhygge ses som försvårande och straffskalan är upp till två års fängelse.
Citera
2020-07-04, 16:02
Bannlyst
Sofia gillar att " ligga" där kanske orsaken finns Hon kanske har varit på förbjuden frukt
Citera
2020-07-04, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TilleyHat
Det som till en början verkar nästan lite "gulligt", en barfight mellan två kvinnor, kan leda till åtal för misshandel. Ett tillhygge ses som försvårande och straffskalan är upp till två års fängelse.
Ja, jag tänkte också på allvaret i att använda en barstol och slå med. Då blir det en helt annan grad av allvar mot om det "bara" är knuff och örfil med handflata.
Lite synd om det stämmer att det är S A, jag tycker att hon är kunnig och bra som travexpert.
Citera
2020-07-04, 16:27
Medlem
tomyhockeys avatar
kan josefin vänster prasslat med Anderx Svanstedx son till den välkände tränaren Åke Svanstedt.

jag tror inte det handlar om finanser pengar ? och slåss på krogen låter mer som sex relation .
Citera
2020-07-04, 16:29
Medlem
Är inte Aronsson tillsammans med Svanstedt jr? Frågan är om Jossan har varit där och ridit annat än hästar?
Citera
2020-07-04, 16:29
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Camelot
Ja, jag tänkte också på allvaret i att använda en barstol och slå med. Då blir det en helt annan grad av allvar mot om det "bara" är knuff och örfil med handflata.
Lite synd om det stämmer att det är S A, jag tycker att hon är kunnig och bra som travexpert.
även kunnig i barfights bör tilläggas, kanske kommande karriär inom mma?

Lär bli fint straff det där
Citera
2020-07-04, 16:32
Medlem
tomyhockeys avatar
på sofias instagram har hon kritiserats
så det är nog hon

https://www.instagram.com/stallsofiaaronsson/?hl=sv
Citera
2020-07-04, 16:34
Medlem
Wajis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tomyhockey
kan josefin vänster prasslat med Anderx Svanstedx son till den välkände tränaren Åke Svanstedt.

jag tror inte det handlar om finanser pengar ? och slåss på krogen låter mer som sex relation .

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen
Är inte Aronsson tillsammans med Svanstedt jr? Frågan är om Jossan har varit där och ridit annat än hästar?

Dom har gjort slut sedan länge.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in