2020-07-04, 09:57
Medlem
Aronsson och Ivehag verkar ju haft en del kontakt...och nu har det väl "skitig sig" rejält.

https://www.atg.se/vp/nyheter/olympi...bra-med-ivehag
https://www.expressen.se/sport/trav/...udda-bilderna/
Citera
2020-07-04, 10:11
Medlem
Sofia Aronsson är en tuffing och tar inget skit. Förmodligen kort stubin också. Med några promille i kroppen hänger nog smockan i luften.
Citera
2020-07-04, 10:26
Medlem
Heinz.Stoiweilers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wave92
Våldskvinna? Vad har du fått det ifrån?
Hon slåss ju med barstolar?
Citera
2020-07-04, 10:27
Medlem
Facebacks avatar
Det är Aronsson och Ivehag och det handlar om en vanlig bitchfight där den förlorande parten förstorar upp och sedan anmäler. Hur vet jag då detta? Jo för det var mig dom slogs om.

Även en lång vänskap kan brista när bråk uppstår i vem som skal få rida hingsten för natten.
Senast redigerad av Faceback 2020-07-04 kl. 11:04.
Citera
2020-07-04, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Faceback
Det är Aronsson och Ivehag och det handlar om en vanlig bitchfight där den förlorande parten förstorar upp och sedan anmäler. Hur vet jag då detta? Jo för det var mig dom slogs om.

Att hästar kan räkna har man ju hört om. Men att de kan skriva tror jag inte på. Du ljuger som en häst travar!
Citera
2020-07-04, 10:35
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:

Ok. Som man trodde alltså. Typiskt kvinnor på fyllan. Förklarar varför inte polisen är inblandad. Om det varit en snubbe som slagit henne hade han suttit häktad.
Citera
2020-07-04, 10:35
Medlem
vitvalens avatar
Citat:
Visst är det härligt när två riktigt blåsta packade blondiner klöser varandra som katter. Synd att ingen filmade då det faktiskt är porr vi skulle fått se.
Citera
2020-07-04, 10:49
Medlem
SherlocksLocks avatar
Josefin Ivehag vann 2018 med Sofia Aronssons häst Anna Mix i Olympiamontén.
Verkar ha gått utför efter det, om det nu stämmer.
Citera
2020-07-04, 10:57
Bannlyst
Är det Sofia A måste tv 4 ta bort henne ur rutan! Det känns konstigt om 3 män har fått lämna sina uppdrag ( Paulo, Timell, Bard) och Sofia får stanna kvar!
Citera
2020-07-04, 11:10
Medlem
kaerakels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anette007
Är det Sofia A måste tv 4 ta bort henne ur rutan! Det känns konstigt om 3 män har fått lämna sina uppdrag ( Paulo, Timell, Bard) och Sofia får stanna kvar!

Lite fylleslagsmål är väl lugnt? Ta reda på upprinnelsen innan du knorrar som den kränkta gris du är.
Citera
2020-07-04, 11:10
Medlem
Knut-Annes avatar
Smartast av den stolsvingande antagonisten, vore att skicka en rejäl ursäkt.
Är de kompisar, blåser det över.
Citera
2020-07-04, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anette007
Nej det är väl snarare logiskt i progressiva jämställdhetssverige. Män har ansvar, kvinnor har rättigheter. Hyckleriet blir som mest uppenbart när 2 kvinnor är opponenter, då blir dramaturgin mer komplicerad än "män onda, kvinnor goda".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in