2020-07-07, 12:57
Medlem
babelfiskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Kan inte heller se det, det ända som är synligt för mig på hans profil är en bild på en glad liten pojke i 4/5 årsåldern (ta åldern med en nypa salt, har inga egna barn och inte heller något som helst intresse för dom) som han gjort som profilbild 1 november 2012..🤔
Det är inte den senaste av hans F-book-konton. Det här är hans aktuella
https://www.facebook.com/jimmie.k*rl.ekholm *=a
Citera
2020-07-07, 13:04
Medlem
babelfiskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minesteam
Han är även tidigare dömd för våldtäkt på sin halvbror. Han blev dömd för brottet och fick några dagars samhällstjänst. Detta skedde i en ganska tidig ålder och hans motivation var att "hans far slog honom så han ville få uppmärksamhet från socialtjänsten"

Hur kan du veta det och hur tillförlitligt är det?
Citera
2020-07-07, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av babelfiske

Pappan beklagade sig om detta till folk i hans närhet. Pratades om att J*mm*e då skulle läggas in på ett behandlingshem för det han gjort. Många har hört historien lokalt men inte haft något namn på dom inblandade, förrän nu. Det sprack förklarligt nog mellan pappan, och mamman till den utsatte sonen. Så kan tänka mig att hon säkerligen bidragit till att sprida det vidare. Väldigt liten kommun där saker sprider sig fort
Citera
2020-07-07, 13:39
Medlem
babelfiskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av catzizfantazticz
Pappan beklagade sig om detta till folk i hans närhet. Pratades om att J*mm*e då skulle läggas in på ett behandlingshem för det han gjort. Många har hört historien lokalt men inte haft något namn på dom inblandade, förrän nu. Det sprack förklarligt nog mellan pappan, och mamman till den utsatte sonen. Så kan tänka mig att hon säkerligen bidragit till att sprida det vidare. Väldigt liten kommun där saker sprider sig fort

Tack för informationen.
Verkar som det kan vara en potentiell serievåldtäktsman med gayincestuösa böjelser vi har fått börja lära känna.
Citera
2020-07-07, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av babelfiske

Har läst dokumenten ifrån domstolen ang hans tidigare dom. Har även en screenshot på första sidan av häktningsförhandlingen ang hans nya våldtäkt.
Citera
2020-07-07, 14:55
Medlem
Citat:
Har läst dokumenten ifrån domstolen ang hans tidigare dom. Har även en screenshot på första sidan av häktningsförhandlingen ang hans nya våldtäkt.
Kan du länka dom tidigare dokumenten?
Citera
2020-07-07, 17:26
Medlem
ying-CreUyangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrtimra
Kan du länka dom tidigare dokumenten?

Läs inlägg 120
Citera
2020-07-07, 22:17
Medlem
Jag kan säkerställa att det är personen som du skrev som våldtagit barnet nyligen... Jag och mina kompisar känner honom och vi har mobbat han rejält för att han våldtog sin lillebror tidigare också när han var tonåring och lilliebrorn var ett litet barn. En av mina kompisar har varit bästa kompis med honom och han fick vara med på rättegången när han hade våldtagit lillebrorsan. Han fick inget straff då. Jag har videos på hans sökhistorik som handlar om rape sex toys och videos då han blir så sur så att han mordhotar oss, men vi vet att han är en 25 årig weeb som bor hemma hos morsan och blev slogen av farsan då han var mindre. Han försänar att aldrig komma ut ur fängelset. Han har också en twitch....
Citera
2020-07-07, 23:16
Medlem
babelfiskes avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av hejpadig98
Jag kan säkerställa att det är personen som du skrev som våldtagit barnet nyligen... Jag och mina kompisar känner honom och vi har mobbat han rejält för att han våldtog sin lillebror tidigare också när han var tonåring och lilliebrorn var ett litet barn. En av mina kompisar har varit bästa kompis med honom och han fick vara med på rättegången när han hade våldtagit lillebrorsan. Han fick inget straff då. Jag har videos på hans sökhistorik som handlar om rape sex toys och videos då han blir så sur så att han mordhotar oss, men vi vet att han är en 25 årig weeb som bor hemma hos morsan och blev slogen av farsan då han var mindre. Han försänar att aldrig komma ut ur fängelset. Han har också en twitch....
Tack så mycket för informationen, mycket bra.
Det som ni vet och inte vi, kan ni ladda upp genom https://forumfiles.com/ och skicka länkarna hit.
Tack på förhand.
Senast redigerad av babelfiske 2020-07-07 kl. 23:30.
Citera
2020-07-08, 00:37
Medlem
Andhogst38s avatar
Citat:
Tack! Vad faan är detta för jävla mupp? Jag hoppas verkligen dom ger han fängelse och blir påsatt av en neger. Men han njuter väl av det?
Synd inte pappan slog ihjäl han när han var liten! Vidrigt jävla skräp, usch!! 😡
Citera
2020-07-08, 00:51
Medlem
analfenas avatar
". to all those who are my folowers i will be gone a while while i try and fix with my stream program when there is something wrong with it i will start stream again when i have it fixed thx for your patience"

Snygg ursäkt i sin bio på twitch...
Citera
2020-07-08, 02:04
Medlem
Citat:

Fast han är ju född -99 så han är 21år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in