2021-01-25, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JymdKjam
Hans fyra sista siffror i personnumret börjar på 40XX. Varifrån kommer man om man har 40? (Enligt det gamla systemet alltså).
Han är född i Järnboås, Nora kommun.
Citera
2021-01-25, 21:23
Medlem
Ser att de har rubricerat den första som "våldtäkt" och den senaste som "grov våldtäkt". Betyder det att den första aldrig helt fullbordades men att den andra gjorde det?

"Den man i 30-årsåldern som misstänks för två våldtäkter i Täby 2020 och Uppsala 2018 begärs häktad på sannolika skäl misstänkt för grov våldtäkt respektive våldtäkt."

-Ab

Näst efter mördare finns det fan inget värre avskum än våldtäktsmän. Framför allt sånna som överfaller random offer utomhus.
Och varför är 'alltid' dessa vider till serievåldtäktsmän bleka, svenska män??
Citera
2021-01-25, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RossUlbricht
Går det att se denna bilden någonstans?

Testa googla. Exempelvis fantombild Täby.

Men varsågod. Jag googlade fantombild Täby och första länken gav utdelning. Tänka sig.

https://www.expressen.se/nyheter/pol...-fantombilder/
Senast redigerad av trazdockans 2021-01-25 kl. 21:28.
Citera
2021-01-25, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trazdockans
Testa googla. Exempelvis fantombild Täby.

Men varsågod. Jag googlade fantombild Täby och första länken gav utdelning. Tänka sig.

https://www.expressen.se/nyheter/pol...-fantombilder/

Det gjorde jag, men av beskrivningen trodde jag det skulle var en annan som var helt identisk med PK. Den där kan ju vara ett tusental andra svenska män.
Citera
2021-01-25, 21:34
Medlem
Larasofts avatar
Har för mig att han satt länge vid stranden i Täby och att målsäganden observerade honom och kände obehag. Det gjorde kanske att bilden blev korrekt och tydlig.
Citera
2021-01-25, 21:35
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gizur
Han borde rimligen ha förstått att det bara var en tidsfråga innan han åkte dit, om han erkände för frun och förstod att hon skulle gå till polisen. Kanske åkte han till föräldrarna för att kunna erkänna sin synd för dem innan allt skulle brisera i medierna.
Är det inte så att man kan be om förlåtelse för alla sina synder? Skämt å sido han erkänner. Känns bra.
Citera
2021-01-25, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RossUlbricht
Går det att se denna bilden någonstans?
javisst. precis här ovan det förra jag skrev till Xfiles
XFile hade bifogat Aftonbladets bild
längst ner om du rullar-till
visa mer

den är gjord av en skicklig tecknare, kag kan inte tro att inte hans familj känt igenom honom på den teckningen.
tror de har misstänkt eller vetat att han är denne eftersökte våldsman-
bilden är som att se foto på honom.
Citera
2021-01-25, 21:52
Medlem
Bakaxels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
javisst. precis här ovan det förra jag skrev till Xfiles
XFile hade bifogat Aftonbladets bild
längst ner om du rullar-till
visa mer

den är gjord av en skicklig tecknare, kag kan inte tro att inte hans familj känt igenom honom på den teckningen.
tror de har misstänkt eller vetat att han är denne eftersökte våldsman-
bilden är som att se foto på honom.
Det är få likheter till fantombilden förutom att han är vit. Som ett foto på honom, vad fan snackar du om? Är du afrikan och upplever alla svennar som en homogen grupp av kloner, lite som vi västerlänningar ser på kineser? Jag vill inte verka asdryg men jag fattar verkligen inte vad du menar. Är du allvarlig när du säger att de nära och kära omöjligt INTE kunnat känna igen honom i den bilden?
Citera
2021-01-25, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RaneGaut
https://www.facebook.com/itPetK

Kolla bakåt i tråden.
Har kollat men hittar inget. Såg när en kvinna åkte snowboard bakom en bil på hans FB, kanske hans fru?. Starkt av kvinnan att anmäla sin man och barnens far. Eloge till henne.
Citera
2021-01-25, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
The Kristen våldtäktsman utseende!

Han lär bli en bitch snabbt på kåken.

Frugan är ju hur snygg som helst. Hon har dessutom redan hunnit göra sig utan relation på Facebook. Hon är jurist, go figure. Vilken mardröm vakna upp och ens mesige superkristne man erkänner att han är en våldtäktsman.
Fyfan vad gör det med en unge att veta vad ens pappa gjort?
Fyfan för en kvinna att veta hon skaffat barn med det där äcklet, eller vara hans bror, syster eller förälder. Starkt av frugan att anmäla.
Citera
2021-01-25, 21:59
Medlem
Razzles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3m.22
Jaha så han bodde i Rimbo. Han åkte ganska långt för att våldta. Antagligen av taktiska skäl.
Långt?! 10-15 min, är det långt?
Citera
2021-01-25, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
Är det inte så att man kan be om förlåtelse för alla sina synder? Skämt å sido han erkänner. Känns bra.
att han erkänner är ju givet i detta läge..
han har sölat ner brottsoffren med bevis, ingen ide att neka eller peka ut nån utlänning
kvinnorna kommer att känna igen honom
känna igen rösten o hans ojämna gaddar den lilla tandgården och så klart dialekten.
Lika bra erkänna i det läget.
skönt han äntligen åkt dit
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in