2011-04-19, 21:24
Medlem
Klart man kan ha dåliga trippar med det renaste dmt som finns.

När jag började röka och dricka dmt hade jag nästan bara det bra jämt, jag fick lite stryk för att lära mig dyrka denna gud (DMT=planet earth)

Dock efter ha rökt en på tok för stor dos under ett lsd rus så vart jag rätt skraj.

Toppa det med en riktigt svår aya sesion med 5g mimosa så fick jag verkligen känna på den andra sidan.

Jag hade en dålig attityd under trippen och kände nästan en slags hybris,

Så efter två vågor som inte riktigt kunde bryta ner mig trodde jag var safe.

När den sista vågen slog mig fattade jag ingenting, jag började säga saker utan att agera, konstiga saker som att jag var sjuk i huvudet.

min gf freaka lite o lät mig vara själv i mitt hjälplösa tillstånd, i tre timmar låg jag i soffan utan nån slags verklighet, jag såg aliens som påminde mig om filmen species.

Jag var för borta för att känna rädsla eller nåt annat, efter att jag sakta vaknat upp nykter utan nån slags afterglow blir jag förvirrad.

Aya har alltid varit en process för mig, först får man stryk och lär sig, sen kommer afterglow med sjuk eufori.

Men denna gång vart det bara en lång alien abduction

Efter det rörde jag det knappt på flera månader förrutom nån enstaka liten puff changa, dock långtfrån en full dos.

Men nu har jag börjat röka changa spliffar ibland och börjar snart känna mig redo förpipan igen
Citera
2011-04-21, 19:23
Avstängd
makduis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CamCameo
Integrera de lärdomar du fått och låt det ta den tid det tar. När du är redo igen så kommer du känna det.
Jag har själv inte rökt spice på 10 månader och först nu börjar jag känna the call, och det verkar inte vara något ovanligt med långa uppehåll om man kollar på t.ex. the nexus. De som är hardcore och röker flera gånger i veckan under lång tid går det ett dussin på ett hundratal av, emedans de flesta har ett mer sporadiskt bruk med större och större mellanrum mellan tripparna allt eftersom.

Det är inte något konstigt egentligen, de flesta som rökt ett tag får rysningar av att bara kolla på pipan till sist!

Nja, vad tycker du isånnafall om sånna som röker oftare och jobbar hårt på den fronten hehe
Citera
2011-04-22, 14:37
Medlem
CamCameos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av makdui
Nja, vad tycker du isånnafall om sånna som röker oftare och jobbar hårt på den fronten hehe

Jag har inget emot dem öht, var och en efter förmåga.

Edit: Syftar du på dig själv förresten? Du har ju inte rökt särskilt länge så det är ju inget märkligt om du röker ofta och mycket, det är vad jag skrev i min tidigare text. Sätter 20 kr på att du kommer dit en vacker dag med.
Senast redigerad av CamCameo 2011-04-22 kl. 14:43.
Citera
2011-04-27, 14:13
Medlem
LordUrgass avatar
Någon som gett sig på en extraktion med hederlig svensk vass? Skulle vara kul att veta om det ger något resultat.
Citera
2011-04-27, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LordUrgas
Någon som gett sig på en extraktion med hederlig svensk vass? Skulle vara kul att veta om det ger något resultat.
Pga. den låga procenthalten, max ca 0.1%, och oönskade alkaloider så ser jag det som slöseri på tid och resurser att ge sig på en extraktion av vass.
Dessutom har jag för mig att det flesta innehåller 5meo dmt istället för nn dmt. MHRB is desirable
Citera
2011-04-27, 17:39
Medlem
CamCameos avatar
^^^^
...och om det ändå skulle vara möjligt så kan jag inte komma på en sämre plats att redovisa resultatet på än här, med tanke på det nuvarande klimatet för DMT-källor i Europa.
Citera
2011-04-27, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CamCameo
^^^^
...och om det ändå skulle vara möjligt så kan jag inte komma på en sämre plats att redovisa resultatet på än här, med tanke på det nuvarande klimatet för DMT-källor i Europa.
true true.. väldigt tråkigt för att uttrycka det milt. har inte märkt av det här i sverige hittills iallafall, det är väl bara en tidsfråga? någon som har mer koll på hur det ser ut i olika länder?
Citera
2011-04-27, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av illlogic
true true.. väldigt tråkigt för att uttrycka det milt. har inte märkt av det här i sverige hittills iallafall, det är väl bara en tidsfråga? någon som har mer koll på hur det ser ut i olika länder?
Storbritannien verkar ju helt ha ballat ur i varje fall. Sedan så hade Australien ett efterblivet förslag om att ilegalisera samtliga växter innehållande DMT, vet inte hur det gick med det dock, men man känner ju vart vinden blåser. Det verkar vara en god idé att börja hamstra...
Citera
2011-04-30, 21:16
Medlem
Jag kan omöjligt få tag på DMT här i Sverige och tänker inte göra eget. Vilket land reser jag till om jag vill testa? Vill testa både att röka och att dricka.
Citera
2011-05-05, 23:33
Medlem
jimpss avatar
Vad tror ni om denna vaporizer från Smoketower? Skulle den fungera bra, tro? Ser ju ut som dem man kan bygga hemma men det slipper jag gärna för ynka 135 svenska riksdaler.

Så, vad säger ni?

Citera
2011-05-06, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jimps
Vad tror ni om denna vaporizer från Smoketower? Skulle den fungera bra, tro? Ser ju ut som dem man kan bygga hemma men det slipper jag gärna för ynka 135 svenska riksdaler.

Så, vad säger ni?

Jag har inte testat själv, men har inte hört så mycket bra om den varianten dessvärre. Fast det är klart, 135 kr är ju billigt, så du kan väl ge det ett försök.
Citera
2011-05-06, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jimps

Så, vad säger ni?

Glaset är relativt tunt. Ska du använda den, se till att inte använda stormtändare eller dyl. då glaset spricker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in