2015-11-25, 22:28
  #2389
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LivinginthePast
Haha, inte 0.2 g kristaller direkt, för bövelen! Den changa jag kört tidigare är 33%-ig, och 100 mg av det ger mig en fullkomligt hisnande upplevelse - alltså 0,033 g. Så mycket mindre än så - testa 0,02 först, snarare!
Och ja - det ska gå fint att blanda med tobak eller weed i en spliff. Inte det mest ekonomiska eller väl lämpade sättet att få i sig det, dock! Det är nämligen bråttom att få i sig DMT:n.

Ber om ursäkt! Är väldigt mycket av en nybörjare när det kommer till DMT! Måste även formulerat mig klantigt som fan. Kommer ha 40mg kristaller tillgängligt allt som allt.

Så 20 mg kristaller i något föremål som är format av glas där kristallerna smälter samtidigt som "röken" byggs upp inuti föremålet med hjälp av lågan från tändaren som ska vara någon centimeter från glaset?

Sen suger jag i mig röken och fortsätter ta hits tills jag inte klarar mer och förmodligen däckar för att förhoppningsvis åka på en resa utan dess like?
Citera
2015-11-25, 23:17
  #2390
Medlem
LivinginthePasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dondada
Ber om ursäkt! Är väldigt mycket av en nybörjare när det kommer till DMT! Måste även formulerat mig klantigt som fan. Kommer ha 40mg kristaller tillgängligt allt som allt.

Så 20 mg kristaller i något föremål som är format av glas där kristallerna smälter samtidigt som "röken" byggs upp inuti föremålet med hjälp av lågan från tändaren som ska vara någon centimeter från glaset?

Sen suger jag i mig röken och fortsätter ta hits tills jag inte klarar mer och förmodligen däckar för att förhoppningsvis åka på en resa utan dess like?

Något sånt, ja! Jag har själv inte kört rena kristaller tidigare, men redan med Changa är det ganska brådis (den innehåller en inhibitor, som gör att man har tid på sig att fylla på), så en glaspipa ska ju funka fint. Och en resa utan dess like kan man få till - det mest förbluffande jag har upplevt i drogväg i varje fall. Går inte att beskriva med någon större framgång, och upplevelsen kan vara svår att ta till sig - speciellt för en inbiten ateist
Citera
2015-12-27, 01:05
  #2391
Medlem
BreatheDeeplys avatar
Någon här som sysslar med vakendrömmande och har provat att röka DMT i drömmen?

Det har berättats av andra, har för mig att McKenna nämnt det, att man kan röka DMT i drömmen och få den fulla upplevelsen av ett DMT-rus.

Erfarenheter?


Är det här en dröm?
Citera
2015-12-27, 20:16
  #2392
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BreatheDeeply
Någon här som sysslar med vakendrömmande och har provat att röka DMT i drömmen?

Det har berättats av andra, har för mig att McKenna nämnt det, att man kan röka DMT i drömmen och få den fulla upplevelsen av ett DMT-rus.

Erfarenheter?


Är det här en dröm?
Jag har rökt i en väldigt intensiv dröm en gång. Jag fick ett väldigt DMT-likt rus då. Men det mest skumma var att jag inte hade hunnit testa DMT vid det tillfället.
Citera
2015-12-28, 00:16
  #2393
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mellows
Jag har rökt i en väldigt intensiv dröm en gång. Jag fick ett väldigt DMT-likt rus då. Men det mest skumma var att jag inte hade hunnit testa DMT vid det tillfället.
Det är en väldigt skum substans. Den kan mycket väl vara den omtalade andemolekylen.
Citera
2015-12-31, 00:25
  #2394
Medlem
BreatheDeeplys avatar
Intressant, kul att läsa.

Jag minns att det har varit ett litet glas-rökdon framför mig fyllt av dmt-rök i en dröm för mig men jag minns varken om det röktes eller om det hände något.

Drömmer jag nu? Mina händer. Det är en dröm.
Citera
2016-01-02, 11:47
  #2395
Medlem
Tag_Mans avatar
Inte kan väl hundarna markera på DMT?
Citera
2016-01-02, 13:50
  #2396
Medlem
Bankadskits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tag_Man
Inte kan väl hundarna markera på DMT?

Inte ännu.

Edit:
Eller de på reddit påstår det, vet inte hur säkert de är, men mig veterligen så kan dom inte de.
https://www.reddit.com/r/Drugs/comments/3ajx7q/are_police_dogs_trained_to_detect_dmt/
__________________
Senast redigerad av Bankadskit 2016-01-02 kl. 13:54.
Citera
2016-01-03, 15:34
  #2397
Medlem
OffTheChartss avatar
Rökte ordenligt med DMT först gången för några dagar sen, 60mg i 3st inhallationer.

Kom sjukt djupt, förlorade all kontakt med verkigheten men åkte inte "ut i rymden" som folk talar om, utan snarare djupare och djupare in i mig själv. Fick där svar på universums gåta, men såhär i efterhand har jag svårt att komma ihåg eller förstå svaret, det var typ något med att jag ÄR universum, verkligheten och allt som finns där, väldigt skum och obehaglig kännsla. Samtidigt kände jag en stark kännsla av att jag upplevt det förut. Jag dog och återföddes, det har jag kommit fram till. Nästan ingenting med trippen var behagligt, skulle snarare anse att det var som en snetripp. Träffade även på de där väsen som tillverkar feberge ägg, men det var innan jag fick svar på universums gåta, jag gick alltså förbi väsena och djupare.

Någon annans som upplevt trippen så? Är det någon idé att jag ger mig på fler försök? Trots att det var väldigt obehagligt och jag under trippen egentlige bara ville där ifrån, så är jag samtidigt nyfiken på vad mer den finns att upptäcka.
__________________
Senast redigerad av OffTheCharts 2016-01-03 kl. 15:53.
Citera
2016-01-03, 18:02
  #2398
Medlem
LivinginthePasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OffTheCharts
Rökte ordenligt med DMT först gången för några dagar sen, 60mg i 3st inhallationer.

Kom sjukt djupt, förlorade all kontakt med verkigheten men åkte inte "ut i rymden" som folk talar om, utan snarare djupare och djupare in i mig själv. Fick där svar på universums gåta, men såhär i efterhand har jag svårt att komma ihåg eller förstå svaret, det var typ något med att jag ÄR universum, verkligheten och allt som finns där, väldigt skum och obehaglig kännsla. Samtidigt kände jag en stark kännsla av att jag upplevt det förut. Jag dog och återföddes, det har jag kommit fram till. Nästan ingenting med trippen var behagligt, skulle snarare anse att det var som en snetripp. Träffade även på de där väsen som tillverkar feberge ägg, men det var innan jag fick svar på universums gåta, jag gick alltså förbi väsena och djupare.

Någon annans som upplevt trippen så? Är det någon idé att jag ger mig på fler försök? Trots att det var väldigt obehagligt och jag under trippen egentlige bara ville där ifrån, så är jag samtidigt nyfiken på vad mer den finns att upptäcka.

Kan definitivt instämma i att det inte nödvändigtvis är behagligt med en DMT-tripp - mer spännande och omtumlande. Jag är alltid nervös som fan innan jag tar en hit - typ känslan man har strax innan man kastar sig ut för den där alldeles för branta skidbacken...
Jag upplever också samma frustrerande känsla av att jag har fått svaret på stora frågor, och glömt det helt eller delvis.
Citera
2016-01-03, 18:53
  #2399
Medlem
OffTheChartss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LivinginthePast
Kan definitivt instämma i att det inte nödvändigtvis är behagligt med en DMT-tripp - mer spännande och omtumlande. Jag är alltid nervös som fan innan jag tar en hit - typ känslan man har strax innan man kastar sig ut för den där alldeles för branta skidbacken...
Jag upplever också samma frustrerande känsla av att jag har fått svaret på stora frågor, och glömt det helt eller delvis.

Okej skönt med folk som instämmer. Försöker mig då på det igen om några veckor, men det jag inte vet är om jag ska ta mer eller mindre nästa gång. Det går så fort och varje bild drar förbi med en sån hastighet, går det att sakta ner på något sätt? vill hamna i de starka ljusa färgernas land en längre tid, inte kastas vidare till totalt uplösningstillstånd direkt.
Citera
2016-01-03, 18:57
  #2400
Medlem
BreatheDeeplys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OffTheCharts
Okej skönt med folk som instämmer. Försöker mig då på det igen om några veckor, men det jag inte vet är om jag ska ta mer eller mindre nästa gång. Det går så fort och varje bild drar förbi med en sån hastighet, går det att sakta ner på något sätt? vill hamna i de starka ljusa färgernas land en längre tid, inte kastas vidare till totalt uplösningstillstånd direkt.

Har du så att det räcker kan du ju köra ett par lägre uppvärmningsdoser först?

Är det här en dröm?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in