2014-06-05, 01:14
  #2101
Medlem
Mommejrs avatar
Någon som har koll på nån shop som säljer Mimosa? hade tänkt att extrahera själv, men hittar inte någon vettig sida. Så nån som gjort nån extrahering själv och kan tipsa om nån sida?
Citera
2014-06-05, 11:08
  #2102
Medlem
Hejsan alla. ponera att man känner någon som har en lite större mängd DMT.
Vad är marknaden.hypotetiskt, är det värt att försöka bli av med det eller ska man slänga majoriteten och bara ha det vänkretsen använder?
Citera
2014-06-05, 11:12
  #2103
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av completebox
Hejsan alla. ponera att man känner någon som har en lite större mängd DMT.
Vad är marknaden.hypotetiskt, är det värt att försöka bli av med det eller ska man slänga majoriteten och bara ha det vänkretsen använder?

Internet. Är nog enda marknaden om du inte känner massa "psykonauter" . Funderade själv över att extrahera och sälja, men vill man nu göra det får det vara flugsvamp heller silkroad som gäller. Marknaden på gatan är inte stor, inte i sverige iaf.
Citera
2014-06-05, 16:21
  #2104
Medlem
Jungles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mommejr
Någon som har koll på nån shop som säljer Mimosa? hade tänkt att extrahera själv, men hittar inte någon vettig sida. Så nån som gjort nån extrahering själv och kan tipsa om nån sida?


jag med! Måste var 14 års sedan jag tog DMT senast
Citera
2014-06-07, 13:05
  #2105
Medlem
Jungles avatar
ps är det klassat?
Citera
2014-06-07, 16:41
  #2106
Medlem
Room531s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jungle
ps är det klassat?

Inte än så vitt jag vet.
(FB) Mimosa hostilis på väg att kanske klassas som olaglig.

Systemet är Problemet
Permakultur är Svaret
Citera
2014-06-07, 17:50
  #2107
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jungle
ps är det klassat?
Nej, inte vad jag vet. Men tullen kan ändå bitcha med dig.
Citera
2014-06-07, 18:04
  #2108
Medlem
Mommejrs avatar
Tullen tog nyligen en person som beställt 854 Gram. Han fick allt tillbaka efter att ha överklagat eller vart i hovrätten, så kort och gott. Det är lagligt att beställa. Tullen kan jävlas med dig. Säg att du ska använda barken till att tillverka färg eller något liknande. I USA dock är det tex klassat. Hur man ens kan klassa växten är dock konstigt. Ska vi narkotikaklassa vårt rörflen här i sverige med ? hur som helst, om nån har en sida som sagt, länka gärna. Bryr mig inte om det är olagligt eller inte Finns det någon annan växt som även den går att använda, såvidare det inte är "0.10%" DMT i växten dvs. Så är jag intresserad av det med i stället.
__________________
Senast redigerad av Mommejr 2014-06-07 kl. 18:06.
Citera
2014-06-10, 23:51
  #2109
Medlem
lehirals avatar
0.08g gjorde då att jag inte kom ihåg någonting alls av trippen, fattade knappt att jag hade rökt förrän jag gick till datorn..
Citera
2014-06-11, 21:26
  #2110
Medlem
Jungles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Endofin
Nej, inte vad jag vet. Men tullen kan ändå bitcha med dig.


tack, det har de alltid gjort
Citera
2014-06-13, 05:23
  #2111
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lehiral
0.08g gjorde då att jag inte kom ihåg någonting alls av trippen, fattade knappt att jag hade rökt förrän jag gick till datorn..
Utveckla gärna.
Citat:
Ursprungligen postat av Jungle
tack, det har de alltid gjort
Citera
2014-06-13, 17:27
  #2112
Medlem
lehirals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Endofin
Utveckla gärna.

Vet inte om jag har fått en breakthrough vanligtvis, brukar köra på typ 0.05-0.07, tänkte att jag laddar upp lite rejälare denna gång, så körde på 0.08g.
Bytte dock metod denna gång, vanligtvis brukar jag köra med nån krydda ovanpå/under DMT, så att det aldrig får direkt kontakt med lågan, men denna gång körde jag med aska istället, antar att detta var mycket bättre då jag antagligen fick en breakthrough. (Tanken var att kryddan brukar vanligtvis börja glöda och säkert bränna en del av DMT, men aska börjar ju inte direkt glöda)
Antar att jag fick det då jag kommer ihåg absolut ingenting, hade riktigt mysig afterglow dock, var rätt så fuckad i skallen i kanske 15-20minuter.

Fattade inte alls vad jag hade gjort förän efter ett tag då jag gick till datan och läste en tråd om DMT, var lite orolig före jag gick till datan då jag inte hade någon aning om vad jag hade tagit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in