2014-03-14, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av makdui
Beror på vilken form det är i när det förvaras... samt temperatur.. och ljus.. hur rent dmt:et är.. hmmmm ja det beror på allt mellan himmel oc hjord helt enkelt
Hackat pulver/kristaller, torrt, mörkt och i rumstempratur. Vi antar att renhetsgraden är hög.
Citera
2014-03-16, 23:53
Medlem
makduis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Endofin
Hackat pulver/kristaller, torrt, mörkt och i rumstempratur. Vi antar att renhetsgraden är hög.

Du skulle kanske kunna röka dmt och ta med dig ditt dmt in i den där dimensionen där tid inte finns och förvara det där

Och sen när du dör och kommer dit så röker du det där och kommer tillbaks hit igen
Senast redigerad av makdui 2014-03-16 kl. 23:55.
Citera
2014-03-17, 22:41
Medlem
Yeamons avatar
Hej på er!

Har äntligen hittat en kran som har DMT och ska köpa av honom i veckan. Har dock några frågor.

1. Priset är 1000 kr för en gubbe vilket jag tycker låter väldigt billigt med tanke på att en stark dos är 50mg. Låter det för billigt för att vara sant och kan det vara något annat jag får?

2. Målet är inte att smyga igång utan helst åka rakt genom kaklet på en gång. Det talas ofta om att man måste få i sig ungefär 3 hits för att nå dit och att en stark dos är runt 50mg. Min fråga är därför enkelt: Ökar jag chansen att slå igenom på bara 1-2 hits om jag kör en rätt så stor dos? (säg 60mg)?

3. Hur bra funkar klassiska budget-pipan beståendes av en petflaska man kapat botten på och ersatt med folie? Rent teoretiskt verkar det ju som en bra metod om man vill få i sig så mycket som möjligt. En del verkar tycka att man får en äcklig smak av folliet men det känns ju som något man kan leva med om fördelen är att man får i sig mycket av röken i en hit?

4. The Machine verkar onekligen som en solid lösning men var fan hittat man grov stålull i det här landet? Svinto brinner ju upp som om det vore krut och det vill man ju inte ha i pipan

Tacksam för svar
Senast redigerad av Yeamon 2014-03-17 kl. 22:43.
Citera
2014-03-17, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yeamon
1. Priset är 1000 kr för en gubbe vilket jag tycker låter väldigt billigt med tanke på att en stark dos är 50mg. Låter det för billigt för att vara sant och kan det vara något annat jag får?
Det är ett vanligt pris enligt vad jag vet (men inte för min egen del tyvärr). Du kommer känna igen ruset om det är DMT, men däremot så kan det ju vara dålig kvalité.
Citat:
3. Hur bra funkar klassiska budget-pipan beståendes av en petflaska man kapat botten på och ersatt med folie? Rent teoretiskt verkar det ju som en bra metod om man vill få i sig så mycket som möjligt. En del verkar tycka att man får en äcklig smak av folliet men det känns ju som något man kan leva med om fördelen är att man får i sig mycket av röken i en hit?
Det kan verkligen smaka skit med en sån, men jag kan ge mig fan på att det beror på att plasten i flaskan skapar ångor. Jag byggde en sån fast med en glasflaska istället, och det smakar fan nästan gott och är lent för halsen. Den håller mycket längre också, plastflaskan smälter ihop med tiden.
Den blir tätare också, sen kan man säkert skölja ur den med aceton någon gång i framtiden och få ut någon dos.
Citat:
4. The Machine verkar onekligen som en solid lösning men var fan hittat man grov stålull i det här landet? Svinto brinner ju upp som om det vore krut och det vill man ju inte ha i pipan
Hittar inte heller sån stålull, men kika i byggvarubutiker. Vanlig brinner som krut som du säger, men när man har packat in det i halsen så verkar det funka, men "riktig" ull är nog ändå att föredra.
Citat:
Och sen när du dör och kommer dit så röker du det där och kommer tillbaks hit igen
Senast redigerad av Endofin 2014-03-17 kl. 23:08.
Citera
2014-03-17, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Endofin
Hittar inte heller sån stålull, men kika i byggvarubutiker. Vanlig brinner som krut som du säger, men när man har packat in det i halsen så verkar det funka, men "riktig" ull är nog ändå att föredra.

Vanlig ICA-affär. Stålullsbollar gjorda för hårdhänt diskarbete. Säljs ofta i 2-pack. Jag har hittat i butiker överallt. Klipp av lämplig storlek, bränn stålullen med butangasbrännare tills den är glödgad, så alla eventuella rester av olja eller kemikalier är förbrända. Skölj av med vatten, torka. Har du bråttom, bränn den en gångtill så vattnet ångas bort. Färdigt.
Citera
2014-03-18, 09:05
Medlem
Yeamons avatar
Tack för bra svar!

En till fråga till er som gjort en Machine: Man måste ju borra ett hål i botten av glasflaskan vilket jag misstänker kan vara lite trixigt. Funkar det med vanlig borrmaskin? Om man kör väldigt långsamt borde man minska risken att flaskan spricker.

(Fan vad peppad jag är på DMT för övrigt! )
Citera
2014-03-18, 10:13
Medlem
Citat:
Tack för bra svar!

En till fråga till er som gjort en Machine: Man måste ju borra ett hål i botten av glasflaskan vilket jag misstänker kan vara lite trixigt. Funkar det med vanlig borrmaskin? Om man kör väldigt långsamt borde man minska risken att flaskan spricker.

(Fan vad peppad jag är på DMT för övrigt! )
http://www.youtube.com/watch?v=QtckVptu4I4 rekomenderar att du gör den med foliet och flaskan
Citera
2014-03-19, 16:36
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Har kvar lite DMT freebase, ljusbruna kristaller, som är köpt för ungefär ett år sedan. Tänkte sälja det och få lite fickpengar men läste att hållbarheten på DMT är väldigt dålig. Det har förvarats vakuumförpackat, i minusgrader under vintern och under sommaren vet jag inte riktigt var det har förvarats.

Vågar man sälja det utan att testa potensen först?

Eller vågar man testa potensen trots att man är deprimerad och lider av ångest och har nästan obefintliga erfarenheter av substansen?
Citera
2014-03-19, 20:35
Medlem
makduis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonJeremyClarks
vågar man testa potensen trots att man är deprimerad och lider av ångest och har nästan obefintliga erfarenheter av substansen?

Läs gärna om hur det gått för personer som genomgår sådant... under min tyngsta period i depression och ångest så gick det skitbra asså sicken jäffla medicin du.. väldigt återställande och motiverande och sådär blev bättre än jag nånsin varit innan i mitt liv... en sämre grej kan ju vara den här derealisation/depersonalisationskänslan som kan vara svårare för ovant folk att göra med.. en bra grej efter att man tar dmt är nog att verkligen låta sitt psyke vila iaf resten av dagen..

Jag skulle gissa på att det är iaf hälften så potent som det var förut har jag en känsla av haha ja testa vettja
Citera
2014-03-19, 21:50
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Citat:
Läs gärna om hur det gått för personer som genomgår sådant... under min tyngsta period i depression och ångest så gick det skitbra asså sicken jäffla medicin du.. väldigt återställande och motiverande och sådär blev bättre än jag nånsin varit innan i mitt liv... en sämre grej kan ju vara den här derealisation/depersonalisationskänslan som kan vara svårare för ovant folk att göra med.. en bra grej efter att man tar dmt är nog att verkligen låta sitt psyke vila iaf resten av dagen..

Jag skulle gissa på att det är iaf hälften så potent som det var förut har jag en känsla av haha ja testa vettja
Läste lite om DMT och depression och nu blev DMT genast mer intressant. Verkar som att det inte ska synas på några urinprover heller men vettefan om det är värt att chansa. Blir kanske att vänta 3 månader tills jag inte behöver pissa längre.
Citera
2014-03-19, 22:23
Medlem
korvmackan100s avatar
Citat:
Verkar som att det inte ska synas på några urinprover heller men vettefan om det är värt att chansa. Blir kanske att vänta 3 månader tills jag inte behöver pissa längre.
Urinprover är det minsta du behöver oroa dig för, det enda jag har hört om dmt och urinprover va i samband med när dom hittade det i urinen hos schizofrena personer.(http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/1070024) Värt att tillägga är att jag själv rökt dmt i nära anslutning till urinprov och det har inte visat något. Va iofs en sticka men tror inte dom kollar efter dmt på analys alternativt bryts det nog ner till något annat men kan inte mycket om varken kemi eller biologi, kanske någon mer kunnig som har kunskap om detta?
Citera
2014-03-20, 10:57
Medlem
makduis avatar
Citat:
Läste lite om DMT och depression och nu blev DMT genast mer intressant. Verkar som att det inte ska synas på några urinprover heller men vettefan om det är värt att chansa. Blir kanske att vänta 3 månader tills jag inte behöver pissa längre.

Det finns alltid dmt i urinet Efter en röksession så kanske värdet har ökat en liten bit under en timme efter nå sånt.. men det bryts ju ner så snabbt.. jag hade inte oroat mig för det alls alltså ZERO, NADA OCH SILCH! inte ens ifall jag gjorde urintest direkt efter en 100mg dos.

Känns som att det skulle va onödigt för dig att vänta 3 månader.. då kanske det hänt nåt med ditt dmt.
Senast redigerad av makdui 2014-03-20 kl. 11:05.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in