Citat:
Ursprungligen postat av
Yeamon
1. Priset är 1000 kr för en gubbe vilket jag tycker låter väldigt billigt med tanke på att en stark dos är 50mg. Låter det för billigt för att vara sant och kan det vara något annat jag får?
Det är ett vanligt pris enligt vad jag vet (men inte för min egen del tyvärr). Du kommer känna igen ruset om det är DMT, men däremot så kan det ju vara dålig kvalité.
Citat:
Ursprungligen postat av
Yeamon
3. Hur bra funkar klassiska budget-pipan beståendes av en petflaska man kapat botten på och ersatt med folie? Rent teoretiskt verkar det ju som en bra metod om man vill få i sig så mycket som möjligt. En del verkar tycka att man får en äcklig smak av folliet men det känns ju som något man kan leva med om fördelen är att man får i sig mycket av röken i en hit?
Det kan verkligen smaka skit med en sån, men jag kan ge mig fan på att det beror på att plasten i flaskan skapar ångor. Jag byggde en sån fast med en glasflaska istället, och det smakar fan nästan gott och är lent för halsen. Den håller mycket längre också, plastflaskan smälter ihop med tiden.
Den blir tätare också, sen kan man säkert skölja ur den med aceton någon gång i framtiden och få ut någon dos.
Citat:
Ursprungligen postat av
Yeamon
4. The Machine verkar onekligen som en solid lösning men var fan hittat man grov stålull i det här landet? Svinto brinner ju upp som om det vore krut och det vill man ju inte ha i pipan

Hittar inte heller sån stålull, men kika i byggvarubutiker. Vanlig brinner som krut som du säger, men när man har packat in det i halsen så verkar det funka, men "riktig" ull är nog ändå att föredra.
Citat:
Ursprungligen postat av
makdui
Och sen när du dör och kommer dit så röker du det där och kommer tillbaks hit igen