Citat:
Ursprungligen postat av lugna ner dig
Man bör vaporizera då alltså?
Alltså du kan använda glaspipa, metallpipa, bong utan vatten, bong med vatten, vaporizer - vad som helst egentligen. Du kan tillochmed lösa upp DMT't i aceton, spraya på någon växt såsom grönt te, låta det dunsta och sen röka detta.
Om du inte gör det senare utan vill röka det fribas, så är det främst detta du bör tänka på:
-Lägg inte kristallerna/pulvret direkt på nätet. DMT smälter vid typ 80-grader och kommer då bara rinna ner i röret. Lägg dem på en bädd av aska eller på en liten mängd växtdelar.
-Elda inte PÅ kristallerna. Det räcker att lågan kommer i närheten av DMT'
-Smält först ner DMT-kristallerna, och sen när du eldar nära dom nästa gång så kommer den vita röken som du ska ta 2-3 (eller fler) feta tokes av.
EDIT: Här är min tripprapport på DMT btw. Extraherade med STB-metoden (kaustiksoda och petroleum) och en recrystallization. Blev jääävligt förvånad över hur snabbt och intensivt det slår. En riktigt respektingivande drog är det!