2013-03-10, 00:26
  #1669
Medlem
Spaders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lugna ner dig
Man bör vaporizera då alltså?
Alltså du kan använda glaspipa, metallpipa, bong utan vatten, bong med vatten, vaporizer - vad som helst egentligen. Du kan tillochmed lösa upp DMT't i aceton, spraya på någon växt såsom grönt te, låta det dunsta och sen röka detta.

Om du inte gör det senare utan vill röka det fribas, så är det främst detta du bör tänka på:
-Lägg inte kristallerna/pulvret direkt på nätet. DMT smälter vid typ 80-grader och kommer då bara rinna ner i röret. Lägg dem på en bädd av aska eller på en liten mängd växtdelar.
-Elda inte PÅ kristallerna. Det räcker att lågan kommer i närheten av DMT'
-Smält först ner DMT-kristallerna, och sen när du eldar nära dom nästa gång så kommer den vita röken som du ska ta 2-3 (eller fler) feta tokes av.

EDIT: Här är min tripprapport på DMT btw. Extraherade med STB-metoden (kaustiksoda och petroleum) och en recrystallization. Blev jääävligt förvånad över hur snabbt och intensivt det slår. En riktigt respektingivande drog är det!
__________________
Senast redigerad av Spader 2013-03-10 kl. 00:31.
Citera
2013-03-13, 05:47
  #1670
Medlem
Hallo.
Tänkte blanda till lite "ayahuasca"
Någon som vet var man kan köpa MAO-hämmare till vettiga priser?
Citera
2013-03-13, 10:42
  #1671
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spaceman3
Hallo.
Tänkte blanda till lite "ayahuasca"
Någon som vet var man kan köpa MAO-hämmare till vettiga priser?
ethnoplanet har både ayahuasca och chacruna för kring 100 spänn per person
Citera
2013-03-13, 21:52
  #1672
Medlem
Nice. Yage (Banisteriopsis caapi) är väl inte klassat på något vis?
Citera
2013-03-14, 12:56
  #1673
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spaceman3
Nice. Yage (Banisteriopsis caapi) är väl inte klassat på något vis?
Nej det är inte klassat som något, det kan dock hända att tullen lägger vantarna på det eftersom att det används i samband med droger.
Citera
2013-03-19, 00:01
  #1674
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mhrb
Vill bara varna er som beställer från utlandet att tullen har ögonen öppna.
Jag har kontakt med en användare här som blivit utsatt för tullkräkens klåfingar. Tullen har plockat ett paket om 1kg+ bark och anklagat honom för narkotikasmuggling av droger värda(enligt dom) över 100 000kr.
Dom är väldigt hårt på alltså. Var försiktiga!
Han kommer att uppdatera oss hur det gick sedan när allting är över..
Jag som åkte på niten.
Hade förhör, dom säger att dom tagit x antal gram DMT (det var mimosa) och att jag är misstänkt för narkotikasmuggel. Vikten var över 1kg och under 2kg men tänk er att gram priset på DMT brukar ligga runt 1000kr, dom menade alltså att jag hade beställt eller att någon hade skickad droger till mig via posten som hade ett värde mellan 1-2 miljoner kronor.

Nekade. Sa att jag inte hade en aning om vad det var för något, att ja inte beställt och ja vill inte ha det. Några veckor senare fick jag ett brev om att det var nerlagt.
Jävla trams.
Citera
2013-03-19, 00:30
  #1675
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweCrime
Jag som åkte på niten.
Hade förhör, dom säger att dom tagit x antal gram DMT (det var mimosa) och att jag är misstänkt för narkotikasmuggel. Vikten var över 1kg och under 2kg men tänk er att gram priset på DMT brukar ligga runt 1000kr, dom menade alltså att jag hade beställt eller att någon hade skickad droger till mig via posten som hade ett värde mellan 1-2 miljoner kronor.

Nekade. Sa att jag inte hade en aning om vad det var för något, att ja inte beställt och ja vill inte ha det. Några veckor senare fick jag ett brev om att det var nerlagt.
Jävla trams.
Va??!! Detta låter som det största skämtet jag någonsin hört.. Vilken jävla idioti! Jadu, man kan ju undra vilka som sitter och styr vid spakarna egentligen..
Citera
2013-03-19, 09:48
  #1676
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SweCrime
Jag som åkte på niten.
Hade förhör, dom säger att dom tagit x antal gram DMT (det var mimosa) och att jag är misstänkt för narkotikasmuggel. Vikten var över 1kg och under 2kg men tänk er att gram priset på DMT brukar ligga runt 1000kr, dom menade alltså att jag hade beställt eller att någon hade skickad droger till mig via posten som hade ett värde mellan 1-2 miljoner kronor.

Nekade. Sa att jag inte hade en aning om vad det var för något, att ja inte beställt och ja vill inte ha det. Några veckor senare fick jag ett brev om att det var nerlagt.
Jävla trams.

Beställde du mimosa pulver eller bark?
Citera
2013-03-19, 20:18
  #1677
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hypergalaxy
Beställde du mimosa pulver eller bark?
Pulver.
Mvh
Citera
2013-03-24, 10:11
  #1678
Medlem
LifeSteals avatar
Finns inget gräs atm, det är vinter ju? :P

Vad är den bästa alternativet som finns att plocka i Sverige?


Tack på förhand!
Citera
2013-03-24, 10:47
  #1679
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LifeSteal
Finns inget gräs atm, det är vinter ju? :P

Vad är den bästa alternativet som finns att plocka i Sverige?


Tack på förhand!
Umm vet inte direkt om det finns någon jättebra TEK på att få ut DMT ur gräs ännu. Och det är i varje fall den enda växt jag kan komma på som finns tillgänglig i Sverige där DMT finns i vettiga mängder.
Citera
2013-03-24, 11:07
  #1680
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LifeSteal
Finns inget gräs atm, det är vinter ju? :P

Vad är den bästa alternativet som finns att plocka i Sverige?


Tack på förhand!
Är väl ingen annan som påstått motsatsen?

Citat:
Ursprungligen postat av stoffeboyi
Umm vet inte direkt om det finns någon jättebra TEK på att få ut DMT ur gräs ännu. Och det är i varje fall den enda växt jag kan komma på som finns tillgänglig i Sverige där DMT finns i vettiga mängder.
Detta hade ju vart helt fantastiskt om det fanns
Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in