När jag tittar på olika reviews från olika hamburgarkedjor i USA eller annat så tar folk ut tomaterna ur burgarna, en annan gång var det en kille som sa att han hade väldigt mycket emot det men sa inte vf.
Så vill gärna fråga er andra som inte gillar det eller ni som kan mycket om vf andra gör detta?
När jag tittar på olika reviews från olika hamburgarkedjor i USA eller annat så tar folk ut tomaterna ur burgarna, en annan gång var det en kille som sa att han hade väldigt mycket emot det men sa inte vf.
Så vill gärna fråga er andra som inte gillar det eller ni som kan mycket om vf andra gör detta?
Det är ju äckligt. Värst av allt är är när dom förstör en burgare med lök
För min del handlar det om att jag upplever burgaren som mer "vattnig" med tomat.
Därför föredrar jag endast lök och inlagd gurka vad gäller grönsakspålägg.
1) Det blir vattnigt, som Mokes skrev här ovan.
2) Heta tomatskal kan vara oangenämt att få i käften.
3) Tomatskivor kan vara luriga att bita av ordentligt. När man tar en tugga av burgaren händer det ibland att hela tomatskivan dras med, vilket är irriterande.
Senast redigerad av Banzai-Perkele 2020-06-20 kl. 13:27.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!