Citat:
Ursprungligen postat av
ChristianRitter
Man ofredar inte någon på något vis, utan går bara lugnt fram och tillbaka helt normalt.
att gå fram och tllbaka på en strand är inte normalt. På en strand har man en startpunkt och en destination. All vandring utöver det med ditt råstånd, faller under "sexuellt ofredande".
Citat:
Ursprungligen postat av
ChristianRitter
Om någon frågar varför man har stånd säger man antingen att det är jag inte omedveten om eller att det är en manlig kroppsfunktion som jag inte styr över, hurså förresten?
Allt du vinner i rätten med Det argumentet är Rättspsykiatrisk vård med särskild utskrivningprövning.
Citat:
Ursprungligen postat av
ChristianRitter
Säg också att någon självutnämnd moralisk s.k. vit riddare tar tag i en runt halsen. Har man då rätt att av ren rädsla för sitt liv råka döda honom med en armbåge i tinningen eller ett slag som spräcker adamsäpplet?
Nej.
Citat:
Ursprungligen postat av
ChristianRitter
Nej eftersom jag har en kompanjon som på avstånd filmar allt, så den juridisk processen skulle bli allt annat än kort för småflickornas föräldrar.
Rätten skulle se igenom det och inse att du och din kompanjon begått ett Planerat Sexuellt Ofredande i syfte att producera Media.
Ni skulle båda få en Mediamässig samt Rättslig ekvivalens till Bålbränning för det tilltaget.
Citat:
Ursprungligen postat av
ChristianRitter
Om de hotat, tagit till våld eller dylikt så hade jag kastat mig ner extra hårt i marken av smärta,
Fast om video finns av hela tilltaget, så kommer det ju tydligt att framgå att du gör dig till..
Citat:
Ursprungligen postat av
ChristianRitter
"Ägnat att väcka förargelse hos allmänheten". För det krävs minst likgiltighetsuppsåt.
Din filmande vän har redan hjälpt dig waaaay förbi frågan om "likgiltighet". Din filmande vän har hjälpt dig med att fastställa att det hela handlade om renodlat Uppsåt.
Din filmande vän är ett problem för dig i detta case. Dumpa honom, och formulera om din fråga.