• 5
  • 6
2023-11-07, 20:34
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Eller helt enkelt stånd fast de inte är kåta. Det är minst lika vanligt och därför kan det jämföras med bröstvårtor. Du har uppenbarligen aldrig hört talas om morgonstånd.
Nej, extremt få människor får stånd för att de fryser, extremt få får pisstånd på stranden (det är vanligen kopplat till morgonstånd) osv osv...

Att du som kille tror att du kan se bröstvårtan under en bikini är sju världar skilt från att det kan uppfattas som ett ofredande om en man knatar runt med ett stånd utan att försöka dölja det.

Men fortsätt försöka du -- mitt råd till dig är att du försöker dölja ditt stånd på stranden. Bröst och bröstvårtor är däremot helt normalt och icke sexuellt på stranden.

Och om du tror att du kan veta om kvinna är kåt eller inte på hennes status på bröstvårtorna - läs på. Hon kan lika gärna få gåshud för att du är äcklig- eller hon tycker det är äckligt att du rör henne där.
Citera
2023-11-07, 20:38
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej, extremt få människor får stånd för att de fryser, extremt få får pisstånd på stranden (det är vanligen kopplat till morgonstånd) osv osv...

Att du som kille tror att du kan se bröstvårtan under en bikini är sju världar skilt från att det kan uppfattas som ett ofredande om en man knatar runt med ett stånd utan att försöka dölja det.

Men fortsätt försöka du -- mitt råd till dig är att du försöker dölja ditt stånd på stranden. Bröst och bröstvårtor är däremot helt normalt och icke sexuellt på stranden.

Och om du tror att du kan veta om kvinna är kåt eller inte på hennes status på bröstvårtorna - läs på. Hon kan lika gärna få gåshud för att du är äcklig- eller hon tycker det är äckligt att du rör henne där.

Om det är en extra tunn/genomskinlig bikini så går det alldeles utmärkt att se igenom.

Jag går inte på stranden öht och speciellt inte med stånd. Jag argumenterar utifrån ett generellt perspektiv.

Nej, precis som man inte kan veta om en kille är kåt eller inte bara för att han har stånd, men ni feminister klarar ju inte av att ha två tankar i huvudet samtidigt.
Citera
2023-11-07, 20:59
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Om det är en extra tunn/genomskinlig bikini så går det alldeles utmärkt att se igenom.
Vilket gör dig kåt men berättar NOLL om vad kvinnan känner.

Citat:
Jag går inte på stranden öht och speciellt inte med stånd. Jag argumenterar utifrån ett generellt perspektiv.
Även om du inte är på stranden så argumenterar du utifrån ditt perspektiv.
Det finns ingen man eller kille jag känner som skulle jämföra ett stånd på stranden med att man ser en kvinnas bröstvårtor -- samtliga är medvetna om att kallt vatten kan ge styva bröstvårtor och att kyla är en av många saker som bröstvårtor reagerar på.

Ingen av dem tror på att kyla har samma egenskap på kuken.

Citat:
Nej, precis som man inte kan veta om en kille är kåt eller inte bara för att han har stånd, men ni feminister klarar ju inte av att ha två tankar i huvudet samtidigt.
Jag konstaterade redan innan du började stamma det, att stånd inte behöver betyda att killen är kåt - men stånd är däremot väldigt förknippat med det
Styva bröstvårtor eller synliga bröstvårtor är inte det.
Senast redigerad av micro113 2023-11-07 kl. 21:02.
Citera
2023-11-07, 21:10
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Vilket gör dig kåt men berättar NOLL om vad kvinnan känner.

Även om du inte är på stranden så argumenterar du utifrån ditt perspektiv.
Det finns ingen man eller kille jag känner som skulle jämföra ett stånd på stranden med att man ser en kvinnas bröstvårtor -- samtliga är medvetna om att kallt vatten kan ge styva bröstvårtor och att kyla är en av många saker som bröstvårtor reagerar på.

Ingen av dem tror på att kyla har samma egenskap på kuken.

Jag konstaterade redan innan du började stamma det, att stånd inte behöver betyda att killen är kåt - men stånd är däremot väldigt förknippat med det
Styva bröstvårtor eller synliga bröstvårtor är inte det.

Åter igen sitter du och antar en massa saker. Var sa jag att det gör mig kåt?

Nej, det gör jag inte. Jag argumenterar utifrån ett generellt perspektiv. Hur kallt brukar det vara på stranden mitt i sommaren?

Du borde läsa den här artikeln som du redan fått länkad till dig.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Br%C3%...rtsstimulering

"Bröstvårsstimulering kan orsaka sexuell upphetsning och en styv bröstvårta kan vara indikation på en persons erotiska lystnad. Vuxna kvinnor och män menar i en enkät (2006) att bröststimulering kan vara initierande och öka den sexuella upphetsningen.[2] Flertalet vuxna kvinnor rapporterar upplevelser av orgasm från bröstvårtsstimulering.[3]"

Det BEHÖVER inte vara det, men det KAN vara det. Precis som med stånd.
Citera
2023-11-07, 21:21
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Åter igen sitter du och antar en massa saker. Var sa jag att det gör mig kåt?

Nej, det gör jag inte. Jag argumenterar utifrån ett generellt perspektiv. Hur kallt brukar det vara på stranden mitt i sommaren?

Du borde läsa den här artikeln som du redan fått länkad till dig.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Br%C3%...rtsstimulering

"Bröstvårsstimulering kan orsaka sexuell upphetsning och en styv bröstvårta kan vara indikation på en persons erotiska lystnad. Vuxna kvinnor och män menar i en enkät (2006) att bröststimulering kan vara initierande och öka den sexuella upphetsningen.[2] Flertalet vuxna kvinnor rapporterar upplevelser av orgasm från bröstvårtsstimulering.[3]"

Det BEHÖVER inte vara det, men det KAN vara det. Precis som med stånd.
Nej du argumenterar utifrån ditt perspektiv och dina fantasier.

Bröstvårtestimulering innebär att det finns kontakt - någon rör vid dem.
Inte att man är kåt rent allmänt och därför får styva bröstvårtor. Exakt det jag tycker du skall lära dig.
Det innebär inte heller att alla får styva bröstvårtor för att de är kåta -- många får inte det.
I allmänhet är styva bröstvårtor ett tecken på att det är kallt.

Nej, stånd fungerar annorlunda - och om du någonsin får röra en kvinna kommer du förhoppningsvis inse skillnaden.

På stranden på sommaren så kan det upplevas som kallare eftersom man klätt av sig sina kläder - har man dessutom badat så kan det upplevas som väldigt kallt.
Besök en strand och prova föreslår jag.

Dessutom är det vanligen män som klassificerar bröstvårtor som "styva" - väldigt många kvinnor har utåtgående och synliga bröstvårtor. Det betyder ingenting.

Få män går runt med ständigt stånd - och de som gör det bör söka läkarvård eftersom det är skadligt.
Citera
2023-11-07, 21:26
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Nej du argumenterar utifrån ditt perspektiv och dina fantasier.

Bröstvårtestimulering innebär att det finns kontakt - någon rör vid dem.
Inte att man är kåt rent allmänt och därför får styva bröstvårtor. Exakt det jag tycker du skall lära dig.
Det innebär inte heller att alla får styva bröstvårtor för att de är kåta -- många får inte det.
I allmänhet är styva bröstvårtor ett tecken på att det är kallt.

Nej, stånd fungerar annorlunda - och om du någonsin får röra en kvinna kommer du förhoppningsvis inse skillnaden.

På stranden på sommaren så kan det upplevas som kallare eftersom man klätt av sig sina kläder - har man dessutom badat så kan det upplevas som väldigt kallt.
Besök en strand och prova föreslår jag.

Dessutom är det vanligen män som klassificerar bröstvårtor som "styva" - väldigt många kvinnor har utåtgående och synliga bröstvårtor. Det betyder ingenting.

Få män går runt med ständigt stånd - och de som gör det bör söka läkarvård eftersom det är skadligt.

Har redan rört en kvinna, men tack för din omtanke. Och som man vet jag nog bättre hur stånd funkar än vad du gör.
Citera
2023-11-07, 21:34
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Har redan rört en kvinna, men tack för din omtanke. Och som man vet jag nog bättre hur stånd funkar än vad du gör.
Nej, du verkar inte veta vare sig hur kvinnor eller stånd fungerar.
Citera
2023-11-07, 21:36
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Nej, du verkar inte veta vare sig hur kvinnor eller stånd fungerar.

Det är ju tydligt du som inte vet det eftersom du tror att man automatisk är kåt bara för att man har stånd.
Citera
2023-11-07, 22:00
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Det är ju tydligt du som inte vet det eftersom du tror att man automatisk är kåt bara för att man har stånd.
Nej, gå tillbaka och titta i kommentarerna så jag redan konstaterat att stånd inte per automatik betyder att man är kåt.
Gå och kolla i trådar där män våldtas så vet du att jag försökt sprida just den kunskapen.

Och jag vet också vad ett stånd på en strand signalerar och skillnaden på det och att du kan se ett par bröstvårtor.

Du är uppenbarligen oerfaren (för din egen skull ung) och klarar inte att tolka situationer eller se vad olika saker signalerar.
Innan du lärt det dig som kommer du inte få krypa på en kvinna.
Så jag tycker synd om dig både för din bristande förmåga att se sammanhang och din okunskap när det gäller var kroppsignaler betyder.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in