Citat:
Ursprungligen postat av
Ganonito
Åter igen sitter du och antar en massa saker. Var sa jag att det gör mig kåt?
Nej, det gör jag inte.
Jag argumenterar utifrån ett generellt perspektiv. Hur kallt brukar det vara på stranden mitt i sommaren?
Du borde läsa den här artikeln som du redan fått länkad till dig.
https://sv.wikipedia.org/wiki/Br%C3%...rtsstimulering
"Bröstvårsstimulering kan orsaka sexuell upphetsning
och en styv bröstvårta kan vara indikation på en persons erotiska lystnad. Vuxna kvinnor och män menar i en enkät (2006) att bröststimulering kan vara initierande och öka den sexuella upphetsningen.[2] Flertalet vuxna kvinnor rapporterar upplevelser av orgasm från bröstvårtsstimulering.[3]"
Det BEHÖVER inte vara det, men det KAN vara det. Precis som med stånd.
Nej du argumenterar utifrån ditt perspektiv och dina fantasier.
Bröstvårtestimulering innebär att det finns kontakt - någon rör vid dem.
Inte att man är kåt rent allmänt och därför får styva bröstvårtor. Exakt det jag tycker du skall lära dig.
Det innebär inte heller att alla får styva bröstvårtor för att de är kåta -- många får inte det.
I allmänhet är styva bröstvårtor ett tecken på att det är kallt.
Nej, stånd fungerar annorlunda - och om du någonsin får röra en kvinna kommer du förhoppningsvis inse skillnaden.
På stranden på sommaren så kan det upplevas som kallare eftersom man klätt av sig sina kläder - har man dessutom badat så kan det upplevas som väldigt kallt.
Besök en strand och prova föreslår jag.
Dessutom är det vanligen män som klassificerar bröstvårtor som "styva" - väldigt många kvinnor har utåtgående och synliga bröstvårtor. Det betyder ingenting.
Få män går runt med ständigt stånd - och de som gör det bör söka läkarvård eftersom det är skadligt.