Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-08-22, 21:58
  #85
Avstängd
Skaraboos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SlotoMashid
Ton* *rlanmaz *= I

Någon som vet något om Ton*, jag var mycket i Skövde förr och mötte på honom mer än ett par tillfällen. Skum kille som ljög om allt och lurade alla.
Har hört att han skärpt till sig och fått barn, stämmer det? Kan inte se det framför mig så som han höll på förr, trodde han skulle sitta inne på långt straff eller vara avliden innan 2022 om jag ska vara ärlig.

Klappade inte han på sitt ex för inte så länge sedan ?
Hans slogan, fd grovt kriminell, nu Skövdes bästa pizzabagare ?
Citera
2023-08-26, 20:35
  #86
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skaraboo
Klappade inte han på sitt ex för inte så länge sedan ?
Hans slogan, fd grovt kriminell, nu Skövdes bästa pizzabagare ?


Jag läste i en annan tråd om misstänkt mordförsök i Skövde där han verkar vara inblandad och sitter häktad, så några pizzor bakar han nog inte just nu iaf. Står i den tråden att han gett sej på mamman till barnen rejält så de lever skyddat pga honom. Han har också slagit på någon för några hundra på resecentrum i Skövde och den killen lever inte längre vet inte om det har med Ton* att göra. Jävla geek att ge sej på tjejer att ingen får stopp på honom nångång!
Citera
2023-08-26, 21:58
  #87
Avstängd
Skaraboos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SlotoMashid
Jag läste i en annan tråd om misstänkt mordförsök i Skövde där han verkar vara inblandad och sitter häktad, så några pizzor bakar han nog inte just nu iaf. Står i den tråden att han gett sej på mamman till barnen rejält så de lever skyddat pga honom. Han har också slagit på någon för några hundra på resecentrum i Skövde och den killen lever inte längre vet inte om det har med Ton* att göra. Jävla geek att ge sej på tjejer att ingen får stopp på honom nångång!

Låter som en riktig vinnare. Klappar på barnens mor och sen baka pizza. Pinsamt
Citera
2023-08-26, 23:18
  #88
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skaraboo
Låter som en riktig vinnare. Klappar på barnens mor och sen baka pizza. Pinsamt
En riktig pizzafitta! Hoppas modern och barnen har ett bra liv!!
Citera
2023-08-27, 10:22
  #89
Avstängd
Skaraboos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bratis
Ja men jag känner henne som Johansson
Har hon bytt namn?
Nicolina ?

Hon har väl två eller tre ungar? Den första lille omhändertogs efter att hon lämnat den, som liten baby, i en knark kvart.
Hoppas verkligen att den sista jag hörde talas om även den är omhändertagen. De borde tvångssterilesera kärringen. Antar att det inte finns några friska farsot till ungarna och att de fötts med skador pga hennes missbruk. Hon har ju för fan gått på heroin under graviditet.
Det är för jävligt.

Heroin under graviditeten?

Hur gick det med örnnäsan förresten. Hörde om händelsen men har noll koll på honom? Fattar inte hur dessa människor orkar med all skit deras missbruk och missbruksvänner medför.
Han lever, blåser allt o alla som vanligt.
Citera
2023-09-24, 11:09
  #90
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 990099
Limpan skaraborgs största inbrottstjuv genom tiderna bodde i Skara stor baxare av rang.

vet ej vad han håller hus idag.

Enda smeknamnet jag inte känner igen i tråden. Vad är det riktiga namnet någon som vet?
Stor boxare av rang? Boxare som boxare eller missh@ndel?
Någon som har fullständigt namn så man kan ha koll?
Citera
2023-10-08, 17:47
  #91
Medlem
Hej! Måste kolla här, det finns en kille i Mariestad som går runt i antingen en beige eller en svart trenchcoat som han byter i emellan. Han är blond, lång, smal och har även en portfölj som han går med.

Det jag ska komma till är att jag ser han fan överallt och jag är inte ensam, han är verkligen överallt och blir nästan obehagligt då inte bara jag reagerat på det. Är det någon som känner igen den här personen och om det är något skumt med han?
Citera
2023-11-03, 18:57
  #92
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bollkalle3984
Hej! Måste kolla här, det finns en kille i Mariestad som går runt i antingen en beige eller en svart trenchcoat som han byter i emellan. Han är blond, lång, smal och har även en portfölj som han går med.

Det jag ska komma till är att jag ser han fan överallt och jag är inte ensam, han är verkligen överallt och blir nästan obehagligt då inte bara jag reagerat på det. Är det någon som känner igen den här personen och om det är något skumt med han?

Ledtråd: du bor i en bondhåla där man känner igen alla
Citera
2023-12-11, 20:15
  #93
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bollkalle3984
Hej! Måste kolla här, det finns en kille i Mariestad som går runt i antingen en beige eller en svart trenchcoat som han byter i emellan. Han är blond, lång, smal och har även en portfölj som han går med.

Det jag ska komma till är att jag ser han fan överallt och jag är inte ensam, han är verkligen överallt och blir nästan obehagligt då inte bara jag reagerat på det. Är det någon som känner igen den här personen och om det är något skumt med han?

Ja, han är obehaglig men tror han är ganska harmlös
Citera
2023-12-13, 22:22
  #94
Avstängd
Skaraboos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bollkalle3984
Hej! Måste kolla här, det finns en kille i Mariestad som går runt i antingen en beige eller en svart trenchcoat som han byter i emellan. Han är blond, lång, smal och har även en portfölj som han går med.

Det jag ska komma till är att jag ser han fan överallt och jag är inte ensam, han är verkligen överallt och blir nästan obehagligt då inte bara jag reagerat på det. Är det någon som känner igen den här personen och om det är något skumt med han?

Näsbjörn?
Citera
2024-01-15, 21:12
  #95
Avstängd
Skaraboos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nkroppa85
Han sitter i tryggt förvar! Sen att Magnusson som du kallar han skulle vara golare tycker jag du ska ta med mr björk själv och inte sitta och vara kaxig bakom skärmen. Tror dom flesta av jordens befolkning skulle ha vittnat i ett sånt läge. Om inte annat för sin mördade väns skull. Sen med dom skadorna han fick så absolut. Dont do the crime IF you cant do the time

Du verkar väldigt förtjust i Hepatit C pojken Magnusson.
Du förstår var som väntar honom va?
Citera
2024-01-16, 23:04
  #96
Medlem
Henka var min vän. Ända som jag bryr mig om. Och dom som pratar om vad som ska hända niklas som har inte tillräckligt i byxorna utan bara under näsan
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback