2021-02-24, 00:00
Medlem
Vem är Mattia* ?
Citera
2021-04-18, 00:39
Medlem
990099s avatar
Limpan skaraborgs största inbrottstjuv genom tiderna bodde i Skara stor baxare av rang.

vet ej vad han håller hus idag.
Citera
2021-07-23, 10:51
Medlem
jewclaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av onkeltuggis
Mattia* slängde sin bebis i golvet så den dog, arbetade på Dafgårds kom från Götene och bor nu hos sin mamma utanför Lugnås.

Böja mördaren

15 åring i Mariestad som fick fingret avklippt av Carlo*

Nån i Töreboda körde ju upp en PET flaska i röven på en annan för att det hade kommit fram att han hade våldtagit en tjej.

Det är många goingar därute
Pet-flaska? Det var väl ett järnspett, grep eller liknande han fick upp i skethört?
Citera
2021-09-22, 23:23
Avstängd
JajoNej666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av myrsloken12
Vad vet vi om kriminella deras brott och domar. för kriminella i skara, Lidköping, Skövde, Mariestad och Götene?!
Vad gör dem på gatorna utan att bli dömda?
Vad är dem dömda för? Vilka brott har dem gjort? Vad har dem gjort eller gör utan att bli dömda eller anmälda?

Våltäktsmän?
Langare?
Misshandlade?
Mord?
Försök till mord?
Stöld?
Ja allt som går under brott.

Några namn?

Några brott man man läst om tex.

Skara kannibalen. Han som stycka sin fru i skara för många årder sedan. Minns ej namn.

Mord på G*briel Hol*dahl gjort av hans morbror H*nri*.

Lisa Holm mordet.

Joha**in Mir**nda Eller hur han stavas mördade ett barn i götene.

T*bias Ander**on dömd för narkotikabrott även kallad To**e med kniven och To**e biltjuv. Vet ej om personen bor kvar i skara eller lever. Eller vad han har mer än narkotika brott eller gjort.

Stor To**be Lidköping massa brott Med narkotika i Lidköping

Ja vilka finns det egentligen?

Fyll på och berätta det kan bli intressant!
Bra trådstart kanske borde vi skapa en tråd och hänga ut alla Sveriges kriminella en efter en?
Citera
2021-09-22, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kafkansk
Kan inte påstå att någon tungt belastad från Skaraborg nämnts i tråden, börja du.
Eftersom jag tröttnat ut mig på allt manshat idag så kan jag väl ta en jävligt obehaglig Mariestads tjej. Lotta Pedersen. Pundarbrud som stjäl som en korp och blåser folk. Jävligt aggressiv dessutom. Gillar att slåss. Har inte koll på hennes straffregister men hon kan då inte vara ren. Henne ska man inte ge sig i lag med. Född mellan 68-72 Nicki Johansson är en annan stjärna. Heronist. Var med och misshandlade en gubbe så jag räknar henne som våldsam med. Oberäknelig. Rånat en äldre tant i sitt hem. Slog ner tanten. Åker ut och in på behandling och anstalter. Föder barn på löpande band som omhändertas. Nyligen höll hon ihop med en mc gäng ledare om ryktet stämmer. Vet inte om hon befinner sig i det fria nu men där är en till att akta sig för. Hon ser skaplig ut och kan tindra med ögonen i jämförelse med förfallet Lotta Pedersen så det är nog lätt att falla dit för henne. Född i slutet av 80talet. Nicki är dotter till en känd Mariestads pundare som heter Nikola Mirdja.
Som sagt. Idag känner jag för att dra just brudkort eftersom det är sånt jävla dalt med dem. De undkommer sitt ansvar och alla deras brister ses som influerat av deras män.
Din tur. Har du några varningstecken i din omgivning som du kan delge? Gärna brudar, hehe!
Citera
2021-09-28, 22:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bratis
Eftersom jag tröttnat ut mig på allt manshat idag så kan jag väl ta en jävligt obehaglig Mariestads tjej. Lotta Pedersen. Pundarbrud som stjäl som en korp och blåser folk. Jävligt aggressiv dessutom. Gillar att slåss. Har inte koll på hennes straffregister men hon kan då inte vara ren.

Citat:
Nicki Johansson är en annan stjärna. Heronist. Var med och misshandlade en gubbe så jag räknar henne som våldsam med. Oberäknelig. Rånat en äldre tant i sitt hem. Slog ner tanten. Åker ut och in på behandling och anstalter. Föder barn på löpande band som omhändertas. Nyligen höll hon ihop med en mc gäng ledare om ryktet stämmer.

Är de Rolkert du tänker på?

Citat:
barn på löpande band som omhändertas. Nyligen höll hon ihop med en mc gäng ledare om ryktet stämmer.

Han som satte kniven i örnnäsan?
Sure, enbent pillertrillare numer i rullstol. Viktigast är väl att hon inte har någon kontakt med sina barn
Citera
2021-09-29, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Romaniraklo
Är de Rolkert du tänker på?

Han som satte kniven i örnnäsan?
Sure, enbent pillertrillare numer i rullstol. Viktigast är väl att hon inte har någon kontakt med sina barn
Ja men jag känner henne som Johansson
Har hon bytt namn?

Ja precis. Schysst att karma slog till där.
Han hade ihjäl och eldade upp en hund också den enbent jäveln. Han ska enlig hörsägen gjort detta för att hunden skällde och inte lyssnade. Jävla dåre.

Hon har väl två eller tre ungar? Den första lille omhändertogs efter att hon lämnat den, som liten baby, i en knark kvart.
Hoppas verkligen att den sista jag hörde talas om även den är omhändertagen. De borde tvångssterilesera kärringen. Antar att det inte finns några friska farsot till ungarna och att de fötts med skador pga hennes missbruk. Hon har ju för fan gått på heroin under graviditet.
Det är för jävligt.

Hur gick det med örnnäsan förresten. Hörde om händelsen men har noll koll på honom? Fattar inte hur dessa människor orkar med all skit deras missbruk och missbruksvänner medför.
Citera
2021-10-02, 15:04
Bannlyst
Citat:
Ja men jag känner henne som Johansson
Har hon bytt namn?

Ja precis. Schysst att karma slog till där.
Han hade ihjäl och eldade upp en hund också den enbent jäveln. Han ska enlig hörsägen gjort detta för att hunden skällde och inte lyssnade. Jävla dåre.

Har hört den historien med. Får mig och tänka på han Julio Ceasar från Wisemen Götet som har barn med Porrstjärnan Vanessah som knivvhögg en dvärgpinscher.

Citat:
gick det med örnnäsan förresten. Hörde om händelsen men har noll koll på honom? Fattar inte hur dessa människor orkar med all skit deras missbruk och missbruksvänner medför.
Tror det går bra för han. Såg han för ett par månader sedan och han såg lite undernärd ut men hälsade glatt
Citera
2021-10-18, 07:08
Medlem
Det förundrar mig lite att det ens är ekonomiskt gångbart att vara kriminell i Skara. Vad ska man livnära sig på liksom? Finns inga butiker att råna. Sysslar man med personrån så blir det rätt gammalt efter att man rånat alla fyra invånare några gånger. Sälja knark? Samma där, hur mycket kan fyra personer knarka?
Citera
2021-11-25, 18:22
Medlem
Läste nyss på NLT om att polis slagit tkll mot en fastighet i Götene. Någon Hyrde ut rum för sexhandel i perioder: ”Konversationer och bilder i bevisningen”.
Någon som vet något mer om detta?
Citera
2022-01-10, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wejp
Läste nyss på NLT om att polis slagit tkll mot en fastighet i Götene. Någon Hyrde ut rum för sexhandel i perioder: ”Konversationer och bilder i bevisningen”.
Någon som vet något mer om detta?
Om de vet så mycket har inte rättegång varit då så att det finns fup?
Citera
2022-07-24, 17:41
Medlem
990099s avatar
Kesha från Skara dog i Asien nyss tydligen ökänd Skara profil som har gått ur tiden.

Nån som vet mer?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in