2023-07-05, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ViKanKallaHonom...
Allright.
Denna man är en tvättäkta parasit. En parasit på dig/mig/samhället. Jag menar alltså inte ur en socialförsäkringsvinkel, utan (åter igen) på hans beteende. Han använder mer än gärna sin dotter och/eller "familj" som slagträ när det hettar till - väl medveten om att det finns ganska rekordeliga människor även bland fiender till honom. Skulder hittas på, skulder "ärvs" bl a på nåt så konstigt sätt som att du helt enkelt känner den som fick den påhittade skulden från första början.

En viktig detalj är:
Assad har inga kopplingar till bsk!

Han har dragit deras namn i smutsen, vid minst två (!) tillfällen vid lika många konfrontationer - utan att ha någon backning. Han är INTE medlem och han har INTE deras backning oavsett vad han påstår. Detta har jag själv hört från den mest säkra källa som finns i fråga. Open season m a o.

För stunden är det tydligen utpressning och personrån som han vill lära sina barn men saker och ting kan ju ändras.

Själv tycker jag att han är en parasit.
Parasiter tar man bort.
Förlåt en liten fråga. Vad betyder bsk?
Citera
2023-07-05, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kallas
Förlåt en liten fråga. Vad betyder bsk?
Brödraskapet
Citera
2023-07-12, 10:37
Medlem
Hejsan! Är det någon som vet vem mannen i 50 års åldern från Skara är? Fick 12 års fängelse för Road Rage? Pratades om det igår på radio Skaraborgs lokala nyheter? Han hade bara stuckit kniven i en man som bett han stänga av sina bländande helljus. Ska ha skett omkring Hallenbergs rondellen i Skövde. Tacksam för svar!
Citera
2023-07-15, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BillyPanpizza73
Hejsan! Är det någon som vet vem mannen i 50 års åldern från Skara är? Fick 12 års fängelse för Road Rage? Pratades om det igår på radio Skaraborgs lokala nyheter? Han hade bara stuckit kniven i en man som bett han stänga av sina bländande helljus. Ska ha skett omkring Hallenbergs rondellen i Skövde. Tacksam för svar!

Frederik Bengtsson
Citera
2023-08-22, 21:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SlotoMashid
Ton* *rlanmaz *= I

Någon som vet något om Ton*, jag var mycket i Skövde förr och mötte på honom mer än ett par tillfällen. Skum kille som ljög om allt och lurade alla.
Har hört att han skärpt till sig och fått barn, stämmer det? Kan inte se det framför mig så som han höll på förr, trodde han skulle sitta inne på långt straff eller vara avliden innan 2022 om jag ska vara ärlig.

Klappade inte han på sitt ex för inte så länge sedan ?
Hans slogan, fd grovt kriminell, nu Skövdes bästa pizzabagare ?
Citera
2023-08-26, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skaraboo
Klappade inte han på sitt ex för inte så länge sedan ?
Hans slogan, fd grovt kriminell, nu Skövdes bästa pizzabagare ?

Jag läste i en annan tråd om misstänkt mordförsök i Skövde där han verkar vara inblandad och sitter häktad, så några pizzor bakar han nog inte just nu iaf. Står i den tråden att han gett sej på mamman till barnen rejält så de lever skyddat pga honom. Han har också slagit på någon för några hundra på resecentrum i Skövde och den killen lever inte längre vet inte om det har med Ton* att göra. Jävla geek att ge sej på tjejer att ingen får stopp på honom nångång!
Citera
2023-08-26, 21:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SlotoMashid
Jag läste i en annan tråd om misstänkt mordförsök i Skövde där han verkar vara inblandad och sitter häktad, så några pizzor bakar han nog inte just nu iaf. Står i den tråden att han gett sej på mamman till barnen rejält så de lever skyddat pga honom. Han har också slagit på någon för några hundra på resecentrum i Skövde och den killen lever inte längre vet inte om det har med Ton* att göra. Jävla geek att ge sej på tjejer att ingen får stopp på honom nångång!

Låter som en riktig vinnare. Klappar på barnens mor och sen baka pizza. Pinsamt
Citera
2023-08-26, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skaraboo
Låter som en riktig vinnare. Klappar på barnens mor och sen baka pizza. Pinsamt
En riktig pizzafitta! Hoppas modern och barnen har ett bra liv!!
Citera
2023-08-27, 10:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bratis
Ja men jag känner henne som Johansson
Har hon bytt namn?
Nicolina ?

Hon har väl två eller tre ungar? Den första lille omhändertogs efter att hon lämnat den, som liten baby, i en knark kvart.
Hoppas verkligen att den sista jag hörde talas om även den är omhändertagen. De borde tvångssterilesera kärringen. Antar att det inte finns några friska farsot till ungarna och att de fötts med skador pga hennes missbruk. Hon har ju för fan gått på heroin under graviditet.
Det är för jävligt.

Heroin under graviditeten?

Hur gick det med örnnäsan förresten. Hörde om händelsen men har noll koll på honom? Fattar inte hur dessa människor orkar med all skit deras missbruk och missbruksvänner medför.
Han lever, blåser allt o alla som vanligt.
Citera
2023-09-24, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 990099
Limpan skaraborgs största inbrottstjuv genom tiderna bodde i Skara stor baxare av rang.

vet ej vad han håller hus idag.

Enda smeknamnet jag inte känner igen i tråden. Vad är det riktiga namnet någon som vet?
Stor boxare av rang? Boxare som boxare eller missh@ndel?
Någon som har fullständigt namn så man kan ha koll?
Citera
2024-01-16, 23:04
Henka var min vän. Ända som jag bryr mig om. Och dom som pratar om vad som ska hända niklas som har inte tillräckligt i byxorna utan bara under näsan
Citera
2024-03-17, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Grapefruit-96.
Jadu, vart ska man börja?
D*vid är en kille som till följd av sitt förflutna (han bodde som fosterbarn hos ett par i Götene) antagligen känt sig både bortglömd och lämnad av sina biologiska föräldrar. Tror även att han lider av en del diagnoser. Adhd till exempel.Vilket gjort att han haft svårt med impulskontroll. David har ett gott hjärta, som glömts bort av både honom och alla andra. Vet att han för ca 10 år sedan stal pengar från sin fosterpappa, han var inte mer än 15 år, och köpte en skåpbil tillsammans med en "kumpan" R*bin R*hdin. Efter att Gabriel dog(David och Gabriel var bröder) tycks hans liv fallit i ännu större bitar och misstänker att drogintaget ökade radikalt.

D*vid har 3-4 barn tillsammans med 3-4 olika kvinnor, varav alla utom en han inte har kontakt med.

Haha han är inte frisk någonstans David, dömd för våldtäkt bland annat, har även tjatat sig till sex av ett ex antal minderåriga. Vet inte om han blev dömd för sexuellt utnyttjande av barn. Men våldtäkten blev han dömd för i alla fall! Detta långt innan gabbe dog. Så nej hans liv fall inte ännu mer efter han dog. Han är en äcklig jävel som våldtar, knarkar, stjäl och beter sig illa och har varit långt innan hans bror dog.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in