2009-02-07, 22:32
Citat:
Ursprungligen postat av trick1
Skvaller? Ja, ehh.. Tex. Så gick hon på crack under sitt uppträde/medverkan i melodifestivalen 09. Snyggt jobbat!
Fet jävla bullshit va?
Citera
2009-02-07, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av composer909
Om sverige ska ha en chans måste vi sticka ut, då måste vi skicka Caroline af Ugglas till eurovision, hur jäkla coolt vore inte det? Hon, ensam på scenen helt utan effekter (som alla andra har), bara hon...inga effekter, utan bara hon och ett stativ. DET skulle visa balle och gå mot strömmen!

Eurovisionsfinalen är ju dock en jävla parodi. Jag tycker vi skiter i det och fokuserar helt och hållet på vår svenska tävling
Citera
2009-02-07, 22:46
Medlem
composer909s avatar
Kul med schlager men,

vi vill ju gärna ha hit pisset och för att få hit det måste vi skicka en "annorlunda artist", nån som sticker ut. Samma visa om och om igen varje år, vi härmar dom som har vunnit och försöker att lägga ned en massa pengar på dyra effekter..., när det egentligen är helt onödigt! Säger inte att hon var bäst (bra dock..) tror nog tyvärr att sverige kommer att rösta på Alcasar...som var bra, men ack så traditionellt och klassiskt svenskt! Vi vill ju vinna och då ska man sticka ut, bättre då att sticka ut med nåt som för tävlingen framåt..det gör inte Alcasar´s låt precis...
Citera
2009-02-07, 22:48
Citat:
Ursprungligen postat av composer909
vi vill ju gärna ha hit pisset och för att få hit det måste vi skicka en "annorlunda artist", nån som sticker ut. Samma visa om och om igen varje år, vi härmar dom som har vunnit och försöker att lägga ned en massa pengar på dyra effekter..., när det egentligen är helt onödigt! Säger inte att hon var bäst (bra dock..) tror nog tyvärr att sverige kommer att rösta på Alcasar...som var bra, men ack så traditionellt och klassiskt svenskt! Vi vill ju vinna och då ska man sticka ut, bättre då att sticka ut med nåt som för tävlingen framåt..det gör inte Alcasar´s låt precis...

Fina reflektioner. Verkligen. Men varför inte bidra med dina unikum i den här tråden i fortsättningen? https://www.flashback.org/showthread.php?t=765202

Kram på dej
Citera
2009-02-07, 22:49
Medlem
357mags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trick1
Skvaller? Ja, ehh.. Tex. Så gick hon på crack under sitt uppträde/medverkan i melodifestivalen 09. Snyggt jobbat!

Det är nog inte det ända som har passerat i hennes näsa ,hon ser ju inte ut som hon har legat på latsidan direkt när det gäller droger.......
Citera
2009-02-07, 22:50
Bannlyst
Caroline af Ugglas, störtskön med en underbar sångröst...
Citera
2009-02-07, 22:51
Citat:
Ursprungligen postat av 357mag
Det är nog inte det ända som har passerat i hennes näsa ,hon ser ju inte ut som hon har legat på latsidan direkt när det gäller droger.......

Tss. Tvärtom skulle jag säga. Hon vill nog gärna se sådan ut, men det lyser lite för mycket flicksnärta om henne. Hoppas dock att jag har fel. Det skulle kanska förklara hennes.. ehum.. något annorlunda näsvingar.

Men, tror tyvärr att du har fel. Hon är renare än snö och oskyldigare än Bambi, om du frågar mig.
Citera
2009-02-07, 23:06
Medlem
357mags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arioch
Tss. Tvärtom skulle jag säga. Hon vill nog gärna se sådan ut, men det lyser lite för mycket flicksnärta om henne. Hoppas dock att jag har fel. Det skulle kanska förklara hennes.. ehum.. något annorlunda näsvingar.

Men, tror tyvärr att du har fel. Hon är renare än snö och oskyldigare än Bambi, om du frågar mig.

Ingen rök utan eld som man säger,du kan ju söka på hennes namn så hittar du snart lite att läsa om denna oskyldiga "flicksnärta"
Citera
2009-02-07, 23:09
Medlem
Trolldockans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jippi121
Snälla, snälla sänd inte denna låt vidare till europa.
Jo snälla, snälla göööör det.
Citera
2009-02-07, 23:17
Medlem
ok

Citat:
Ursprungligen postat av Trolldockan
Jo snälla, snälla göööör det.
Men jag vill hellre skicka någon annan
Citera
2009-02-07, 23:25
Medlem
Trumpeters avatar
Rätt konstig brud det där.
Citera
2009-02-07, 23:44
Medlem
Catyas avatar
Jag retar mig på att Caroline af Ugglas försöker vara en svensk variant av Janis Joplin. Kan hon inte skaffa sig en egen identitet istället?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in