Flashback bygger pepparkakshus!
2024-01-07, 12:26
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intelligens
Efter att ha kollat igår på hennes avsnitt av "Stjärnorna på slottet" kan jag bara konstatera, fy fan vilken jobbig människa. Det bara skriker gammal pundare av henne. Hennes yviga rörelsemönster, överdrivna högljudda sätt, hur hon måste berätta att hon knullat på slottet (och betonar ordet flera gånger och verkar väldigt stolt över det trots att hon säger att hon skäms över det). Typisk person som vill vara evig tonåring och suger upp all luft i alla rum. Har pluggat och jobbat med några sådana liknande typer genom åren, folk som kräver uppmärksamhet, häver ur sig "jag är som är" och anser att det är alla andras skyldighet att anpassa sig efter deras nycker och infall.

Och hon hur hon beskriver hur hon var som ung så låter det som en mardröm att ha haft henne i ens närhet. Hur hon brukade sno all mat i kylskåpet hemma hos sina kompisars föräldrar för att spola ner i toan (för att hon fått för sig att det bodde en gubbe där), till hur hon förstörde en folkdräkt från 1700-talet och sedan fick för sig att tvätta den i kompisens pappas skitdyra whiskysamling (hoppas hennes föräldrar blev återbetalningskyldiga).

Tror inte ett dugg på att hon skäms så som hon påstår, verkar snarare väldigt stolt i sin strävan att få "vara rebell".

Har aldrig gillat henne, hon verkar som sagt vara extremt jobbig och uppmärksamhetssökande.

Det fotade- är detta sånt, låter som att hon haft rena psykoser. Har hon någon diagnos?
Citera
2024-01-07, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intelligens
Efter att ha kollat igår på hennes avsnitt av "Stjärnorna på slottet" kan jag bara konstatera, fy fan vilken jobbig människa. Det bara skriker gammal pundare av henne. Hennes yviga rörelsemönster, överdrivna högljudda sätt, hur hon måste berätta att hon knullat på slottet (och betonar ordet flera gånger och verkar väldigt stolt över det trots att hon säger att hon skäms över det). Typisk person som vill vara evig tonåring och suger upp all luft i alla rum. Har pluggat och jobbat med några sådana liknande typer genom åren, folk som kräver uppmärksamhet, häver ur sig "jag är som är" och anser att det är alla andras skyldighet att anpassa sig efter deras nycker och infall.

Och hon hur hon beskriver hur hon var som ung så låter det som en mardröm att ha haft henne i ens närhet. Hur hon brukade sno all mat i kylskåpet hemma hos sina kompisars föräldrar för att spola ner i toan (för att hon fått för sig att det bodde en gubbe där), till hur hon förstörde en folkdräkt från 1700-talet och sedan fick för sig att tvätta den i kompisens pappas skitdyra whiskysamling (hoppas hennes föräldrar blev återbetalningskyldiga).

Tror inte ett dugg på att hon skäms så som hon påstår, verkar snarare väldigt stolt i sin strävan att få "vara rebell".
Kan bara hålla med.

Jag har nog tyckt att hon verkar lite gott udda men lite knepig.
Efter programmet igår gick hon helt ner i källaren. Jag har oxå träffat dessa personer som har noll procent inlevelseförmåga i andra människor och deras värld och vara vill att jorden skall snurra runt dem. Å som topp på isberget skyller de på att
”jag har nog någon bokstavsdiagnos”. så de slipper ta ansvar.

Härligt att höra när snuten tog fast henne och hon åtminstone under en kort sekvens fick känna på att hon inte kunde bete sig hur som helst
Citera
2024-01-08, 06:25
Avstängd
FindAways avatar
En skithärlig Bruttan som sticker ut. Rolig och framförallt en lysande sångerska och konstnär.
Sååå sprudlande, jag tänker då på hennes körledarskap. Hon får med sej människor i glädjens tecken. Ni torrskallen som vill vara lagom kan gå och gömma er. Hon är verkligen inte lagom.
Stå på dej Carro.
Citera
2024-06-12, 04:13
Medlem
Hon kör sitt race. Det gör hon bra.
Citera
2025-07-03, 11:55
Medlem
Gosifs avatar
Såg lite på Renee’s brygga när jag zappade för nån vecka sedan och jäklar vad hon flänger med armarna och sin kropp. Hon ser ut som en pundare. Har hon tagit knark?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in