2008-05-03, 00:40
Bannlyst
Cool

Har följt henne i pressen från snattande brat till STOR artist och förälder. ALL CRED!!!!!
Hon är sig själv, ruckar inte på ngt. Hon är precis som jag skulle vilja våga vara...
Citera
2009-02-07, 21:27
Medlem
Hon är verkligen het och extremt duktig sångare... För er som inte visste
Citera
2009-02-07, 21:32
Medlem
CebuCitys avatar
lite Janis Joplin wannabe väl.. men inget fel med det.
Citera
2009-02-07, 21:36
Medlem
Snälla, snälla

Snälla, snälla sänd inte denna låt vidare till europa.
Citera
2009-02-07, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tius
Skojar du?
Citera
2009-02-07, 22:17
Medlem
plexens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jippi121
Snälla, snälla sänd inte denna låt vidare till europa.

håller med,
Citera
2009-02-07, 22:18
Medlem
Nubolics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tius

Ja jävlar.
Rolig om inte annat. Började asgarva när hon drog igång "SNÄLLA, SNÄLLA, SNÄLLA!" i dagens melodifestival
Citera
2009-02-07, 22:22
Problemet med af Ugglas är ju att hennes sargade uppståndelse liksom inte har någon reell förankring, det blir lite ... platt. Ungefär som att Herreys skulle köra "riders on the storm" om ni förstår hur jag menar.

För att köra Joplin- covers, krävs det iallfall enligt mig att du lever farligt nära gränsen till avgrunden, till känslorna och till destruktiviteten, där din enda överlevnad är att öppna munnen.. Och, där faljerar unga fröken Ugglas desvärre.

Sen att hon ser ut som Alfred E Neuman, är ju mer en bonus i sammanhanget
Citera
2009-02-07, 22:25
Medlem
z2joiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arioch
Problemet med af Ugglas är ju att hennes sargade uppståndelse liksom inte har någon reell förankring, det blir lite ... platt. Ungefär som att Herreys skulle köra "riders on the storm" om ni förstår hur jag menar.

För att köra Joplin- covers, krävs det iallfall enligt mig att du lever farligt nära gränsen till avgrunden, till känslorna och till destruktiviteten, där din enda överlevnad är att öppna munnen.. Och, där faljerar unga fröken Ugglas desvärre.

Sen att hon ser ut som Alfred E Neuman, är ju mer en bonus i sammanhanget

Personligen är jag rätt övertygad om att tjejen lever rätt nära sina demoner och att destruktiviteten ligger runt hörnet. Hon gör det bra. Men när jag läste låttiteln hörde jag en hes Janis raspa fram: Please please. Och så lät det exakt så också. Just det kändes lite b. En trist låt.
Citera
2009-02-07, 22:31
Medlem
Skvaller? Ja, ehh.. Tex. Så gick hon på crack under sitt uppträde/medverkan i melodifestivalen 09. Snyggt jobbat!
Citera
Citat:
Ursprungligen postat av z2jois
Personligen är jag rätt övertygad om att tjejen lever rätt nära sina demoner och att destruktiviteten ligger runt hörnet. Hon gör det bra. Men när jag läste låttiteln hörde jag en hes Janis raspa fram: Please please. Och så lät det exakt så också. Just det kändes lite b. En trist låt.
Jasså? Spännade. Jag har inte fått samma uppfattning. Kanske är det alla mamma- medverkanden och "hemma hos" upptåg som fått mig att se henne mer som en postrevolutionär överklassflicka som istället för att knulla fotbollskillen på internatskolan såhär i efterhand kör en "haha morsan, se på mig! Jag skiter i dig!".

Hobbypsykolog? Säkerligen. Men motbevisa mig då, så får du kasta den första stenen.
Senast redigerad av arioch 2009-02-07 kl. 22:35.
Citera
Medlem
composer909s avatar
Roligt eller inte MEN

Om sverige ska ha en chans måste vi sticka ut, då måste vi skicka Caroline af Ugglas till eurovision, hur jäkla coolt vore inte det? Hon, ensam på scenen helt utan effekter (som alla andra har), bara hon...inga effekter, utan bara hon och ett stativ. DET skulle visa balle och gå mot strömmen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in