Citat:
Håller med dig. Jag började lyssna på boken men gav upp efter 40 minuter av skryt och lögner.
Clark började med att dementera att han minsann kan knulla längre än fyra sekunder. Haha! Där fick egot sig en törn.
Han blåser upp sitt rykte som födgeni genom att påstå att han blev ekonomiskt oberoende redan i 11-årsåldern.
Detta genom att köpa cykelramar av cykelhandlare som sedan utrustades med delar som han förmått smågrabbar att stjäla. Sen sålde han cyklarna med rejäl vinst. Sicken jäkla pajas!
Clark började med att dementera att han minsann kan knulla längre än fyra sekunder. Haha! Där fick egot sig en törn.
Han blåser upp sitt rykte som födgeni genom att påstå att han blev ekonomiskt oberoende redan i 11-årsåldern.
Detta genom att köpa cykelramar av cykelhandlare som sedan utrustades med delar som han förmått smågrabbar att stjäla. Sen sålde han cyklarna med rejäl vinst. Sicken jäkla pajas!
Ja Clark är ju "rolig" utan att veta om det.
Han var säkert oberoende i sin egna lilla värld. Kunde köpa cigg och mellanöl.
I sin egen narcissism och mytomani trollband Clarkan mindre vetande och/eller skrämde dom med sin kroppshydda.
För slåss kunde han, eller skrämmas. Tillräckligt bra på den tiden.
Fanns inte så många gangsters i Sverigepå 60, 70 och 80-talet som det finns nu. Varken inlåsta eller på kåken. Av den kalibern som finns nu.
Hade han härjat i nutid hade han dödats tämligen omgående.
Det är roligt att ibland träffa äldre som minns Clark som yngling. Jag är uppväxt i området fast längre upp i Björlanda och jag ä mycket yngre.
Vad jag dock minns var att jag var skraj när det gick rykten att han gömt en del av stålarna han kom över vid ett bankrån i krokarna där vår sommarstuga låg...
Underhållande är han emellanåt men nu är han gammal och halvgaggig. Tror han lever max 2-3 år till.