Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2006-04-21, 00:43
  #1
Medlem
BesserWissers avatar
NU är måttet rågat!

Nu är dom JÄVLA mlijögrisarna igång igen med sina VERKLIGHETSFRÅNVARANDE störda jävla idéer. Nu vill de har trängselskatt i MALMÖ!!!

Varför kan ingen bara SKJUTA dom jävla asen??
Fan alltså. Börjar bli så jävla less på detta landet. Den ena idiotin efter den andra var jävla dag. Är det psykfall och mentalfall som har lyckats bli politiker???

länk: http://sydsvenskan.se/sverige/article154389.ece
Citera
2006-04-21, 00:50
  #2
Medlem
spöardigs avatar
ska ni också ha en extremt menningsfull folkomröstning, och röst nej sedan införa det endå? höhö
Citera
2006-04-21, 00:54
  #3
Medlem
Whattabas avatar
Om jag bodde i Malmö skulle jag vara tacksam om det blev trängselskatt. Jag vet inte hur situtationen skulle blir där - men i Stockholm har trängseln och bilarna blivit färre vilket är superskönt. Ni i Malmö har väl ingen anledningen att åka utanför staden, förutom Köpenhamn där det väl redan finns en avgift. Jag tycker man kan lägga några tusingar för att få en mer bilfri och renlig stad.
Citera
2006-04-21, 01:00
  #4
Avstängd
Roger Perssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whattaba
Jag tycker man kan lägga några tusingar för att få en mer bilfri och renlig stad.
Lägg då till några tusingar och åk någonstans där det saknas bilar. NordKorea, förslagsvis...

// Roger P.
Citera
2006-04-21, 01:01
  #5
Medlem
BesserWissers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whattaba
Om jag bodde i Malmö skulle jag vara tacksam om det blev trängselskatt. Jag vet inte hur situtationen skulle blir där - men i Stockholm har trängseln och bilarna blivit färre vilket är superskönt. Ni i Malmö har väl ingen anledningen att åka utanför staden, förutom Köpenhamn där det väl redan finns en avgift. Jag tycker man kan lägga några tusingar för att få en mer bilfri och renlig stad.


Är du rent ute och cyklar?? Mina föräldrar bor i utkanten av staden, min sambo åker till sin häst flera gånger om dagen och den finns utanför malmö, hennes pappa bor utanför malmö. Och vi har planer på att flytta till en gård, då kommer vi att pendla från gården in till malmö och tillbaka varje dag.

Här finns ingen "trängsel" Inte mer än vad det finns i nån annan stad/by/håla i Sverige!

Det är de JÄVLA GRISARNA som är så jävla giriga och ska förslava hela jävla landet och göra det til ett fängelse där ALLT är förbjudet.

Bara Skatter-utgifter-avgifter-skatter-skatter-utgifter-avgifter-skatter
Jävla SKITLAND vi bor i. Blir så jävla ARG!

Hela jävla staten/regeringen är emot mig. Min hobby och intresse är BILAR. Men de SVINEN vill förhindra det.
Citera
2006-04-21, 01:04
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BesserWisser
NU är måttet rågat!

Nu är dom JÄVLA mlijögrisarna igång igen med sina VERKLIGHETSFRÅNVARANDE störda jävla idéer. Nu vill de har trängselskatt i MALMÖ!!!

Varför kan ingen bara SKJUTA dom jävla asen??
Fan alltså. Börjar bli så jävla less på detta landet. Den ena idiotin efter den andra var jävla dag. Är det psykfall och mentalfall som har lyckats bli politiker???

länk: http://sydsvenskan.se/sverige/article154389.ece

Skriv det du skrev här på ett plakat, något mer sammanfattat kanske. Och ställ dig utanför Malmös Kommunhus så kommer du få mer genomfört än att skriva ett inlägg om det på FB.

Förlåt om jag låter som en tråkig jävel men jag bor inte i Malmö men håller med dig i din starka kamp att dessa asen måste motarbetas!
Citera
2006-04-21, 01:04
  #7
Avstängd
Roger Perssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BesserWisser
Hela jävla staten/regeringen är emot mig. Min hobby och intresse är BILAR. Men de SVINEN vill förhindra det.
Kom ihåg det när Ni går och röstar till hösten. Det är det enda sättet att bli av med galenskapen.

// Roger P.
Citera
2006-04-21, 01:08
  #8
Medlem
BesserWissers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roger Persson
Kom ihåg det när Ni går och röstar till hösten. Det är det enda sättet att bli av med galenskapen.

// Roger P.

Tro mig, jag glömmer inte, frågan är bara vad man ska rösta på för att: kunna ha råd att köra sin älskade bil, få pengar kvar av sin hopslitna lön till nöje, få lov att försvara sig själv vid överfall utan risk för åtal plus lite mer.
Citera
2006-04-21, 01:09
  #9
Medlem
BesserWissers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boqo
Skriv det du skrev här på ett plakat, något mer sammanfattat kanske. Och ställ dig utanför Malmös Kommunhus så kommer du få mer genomfört än att skriva ett inlägg om det på FB.

Förlåt om jag låter som en tråkig jävel men jag bor inte i Malmö men håller med dig i din starka kamp att dessa asen måste motarbetas!

Tråkig och tråkig, du håller iallafall med mig. Det är alltid ett plus.
Citera
2006-04-21, 01:16
  #10
Avstängd
Roger Perssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BesserWisser
Tro mig, jag glömmer inte, frågan är bara vad man ska rösta på för att: kunna ha råd att köra sin älskade bil, få pengar kvar av sin hopslitna lön till nöje, få lov att försvara sig själv vid överfall utan risk för åtal plus lite mer.
Det finns ett alternativ...

// Roger P.
Citera
2006-04-21, 01:19
  #11
Medlem
BesserWissers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roger Persson
Det finns ett alternativ...

// Roger P.
Vad är han? Sosse/Moderat?

Känns som att Sverigedemokraterna ligger bäst till hos mig av det jag läst från andra partier.
Citera
2006-04-21, 01:24
  #12
Avstängd
Roger Perssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BesserWisser
Vad är han? Sosse/Moderat?

Känns som att Sverigedemokraterna ligger bäst till hos mig av det jag läst från andra partier.
Han är moderat. Han heter Fredrik Reinfeldt och är den enda räddningsplankan Sverige har kvar. Sosseriet och vänsterfånarna har ställt in autopiloten på "katastrof", SverigeDemokraterna är Socialdemokraterna light fast med en annan flyktingpolitik och Junilistan är ett missnöjesparti bestående av överlöpare och rättshaverister som hoppat av andra partier när galoscherna inte passat. Då återstår Moderaterna, ett parti som vid varje val drar in mellan 25-30% av rösterna.

// Roger P.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback