• 1
  • 2
2006-04-14, 06:11
Bannlyst
finns det ngt bättre än att kissa sig själv på magen? man verkligen ligger ner och njuter av värmen. sen avrundas det hela med att jag basjar på mig. ngn mer som håller på med detta? tror inte jag är ensam om detta. *hoppas* vill kunna dela med mig av flera härliga stunder.
Citera
2006-04-14, 06:12
Medlem
Shorelines avatar
hehe om jag ska vara seriös så är du nog jävligt ensam
Citera
2006-04-14, 06:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Shoreline
hehe om jag ska vara seriös så är du nog jävligt ensam

jasså
Citera
2006-04-14, 06:14
Medlem
Lucifiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grizzlybjorn
finns det ngt bättre än att kissa sig själv på magen? man verkligen ligger ner och njuter av värmen. sen avrundas det hela med att jag basjar på mig. ngn mer som håller på med detta? tror inte jag är ensam om detta. *hoppas* vill kunna dela med mig av flera härliga stunder.

Men hur fan vill du att det ska gå till, jag sitter ner när jag kissar
Citera
2006-04-14, 06:14
Bannlyst
Luktar jag ett troll? Men du e fortfarande manniska!

Trevligt topic dock, scat-lekar e ju valdigt mysigt.
Citera
2006-04-14, 06:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lucifira
Men hur fan vill du att det ska gå till, jag sitter ner när jag kissar

du får väl hänga upp och ner =)
Citera
2006-04-14, 06:16
Medlem
Lucifiras avatar
Citat:
du får väl hänga upp och ner =)

Åhhh.........
Citera
2006-04-14, 13:46
Medlem
krokers avatar
Citat:

nä, det är ju äckligt
Citera
2006-04-14, 17:00
Medlem
Jag måste faktiskt erkänna att jag småtänder på tjejer som fiser alternativt pissar upp i luften så att strålarna rinner ner för magen... skulle dock aldrig få för mig att pissa på mig själv ;>
Citera
2006-04-14, 17:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av laelael
Jag måste faktiskt erkänna att jag småtänder på tjejer som fiser alternativt pissar upp i luften så att strålarna rinner ner för magen... skulle dock aldrig få för mig att pissa på mig själv ;>

jo men testa det du också. är en härlig upplevelse. speciellt om du kan få en tjej att göra det sammtidigt
Citera
2006-04-25, 22:25
Citat:
Ursprungligen postat av kroker
nä, det är ju äckligt

Och bajset som sitter runt nagelbanden efter fingrarna varit i rumpan är inte det?
http://www.flashback.org/showthread.php?t=318293
Citera
2006-04-26, 00:44
Medlem
Gatitas avatar
Citat:
Jag tror bestämt det finns en anledning till att majoriteten människor skiter och pissar i toaletter eller hål i marken.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in