• 1
  • 2
2006-04-14, 05:56
Medlem
krokers avatar
Jag är hetro och kille. Men det finns inget skönare än att få något stort inkört i röven. Någon som håller med mig?
Citera
2006-04-14, 05:58
Medlem
Lucifiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kroker
Jag är hetro och kille. Men det finns inget skönare än att få något stort inkört i röven. Någon som håller med mig?

Jag är ju dock inte en kille så jag kanske inte kan svara för det... Men vad jag vet så sitter killen G-punkt i röven
Citera
2006-04-14, 05:59
Bannlyst
men fyf an är du sjuk eller? hårt i röven, det måste ju kännas som att skita baklänges
Citera
2006-04-14, 10:58
Medlem
Atlantiss avatar
Nu har jag aldrig haft något större externt objekt uppkört till respektingivande längd i de anala kaviteterna (termometer räknas alltså inte), men jävlar i helvetet vad skönt det är att trycka ut en redig kabel, så nog fan kan man förstå att det känns lite gott med stock i röven.

Personligen tänder jag dock inte på killar, så möjligheterna är i praktiken begränsade. Sedan är bieffekterna inte särskilt hägrande heller, och risk/reward-ration berättigar inte ett aktivt efterforskande.
Citera
2006-04-14, 13:44
Medlem
krokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Atlantis
Nu har jag aldrig haft något större externt objekt uppkört till respektingivande längd i de anala kaviteterna (termometer räknas alltså inte), men jävlar i helvetet vad skönt det är att trycka ut en redig kabel, så nog fan kan man förstå att det känns lite gott med stock i röven.

Personligen tänder jag dock inte på killar, så möjligheterna är i praktiken begränsade. Sedan är bieffekterna inte särskilt hägrande heller, och risk/reward-ration berättigar inte ett aktivt efterforskande.

Jävlar vilken akademisk uppläxning man fick där, var tvungen att läsa inlägget typ tre gånger. Men jag tycker verkligen ni ska pröva det allihop. luba upp en uppvärmd gurka och bara kör den hela vägen upp, hur nice som helst. Jo det är sant som ni säger, det är nog lite homotendenser, men jag attraheras inte av män. Bara penisar, min egen bl.a
Citera
2006-04-14, 13:46
Medlem
FetFulElaks avatar
Citat:
n jag attraheras inte av män. Bara penisar, min egen bl.a
Bl.a.? Av vilka andras penisar attraheras du? Inse: DU ÄR BÖG!
Citera
2006-04-14, 14:53
Medlem
Citat:
Jävlar vilken akademisk uppläxning man fick där, var tvungen att läsa inlägget typ tre gånger. Men jag tycker verkligen ni ska pröva det allihop. luba upp en uppvärmd gurka och bara kör den hela vägen upp, hur nice som helst. Jo det är sant som ni säger, det är nog lite homotendenser, men jag attraheras inte av män. Bara penisar, min egen bl.a

Nja... helst inte gurkor... det ska vara normala dildosar isf... jag har själv en dildos och jag vet mycket väl hur jag ska mickla upp den i min stjärt för att verkligen kunna njuta i fulla drag.

Och ja, jag är en kille. Och nej, jag är inte homosexuell. Är 100% heterosexuell... eller snarare autosexuell... den ni... fundera på vad jag menar så kommer ni till insikt... :-)
Citera
2006-04-14, 14:55
Medlem
fnuskes avatar
Buttplug åt folket!
Citera
2006-04-14, 15:08
Medlem
Men att killar har en g-punkt i röven är vell almän bildning, sitter 15 in har jag för mej. Alla killar har vell nån gång när de suttit i sin ensamhet provat att köra upp ett finger?

Detta har inte tjejer har jag hört. Så om en tjejer gillar anal sex, är det bara för att hon tänder på det, inte för att hon får nån g-punkt stimulerad.
Citera
2006-04-14, 20:03
Medlem
BoyGoneBads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tiWed
Men att killar har en g-punkt i röven är vell almän bildning, sitter 15 in har jag för mej. Alla killar har vell nån gång när de suttit i sin ensamhet provat att köra upp ett finger?

Detta har inte tjejer har jag hört. Så om en tjejer gillar anal sex, är det bara för att hon tänder på det, inte för att hon får nån g-punkt stimulerad.

njaee.. alltså.. G-punkten ska väl då vara prostatan som stimuleras.. Kan verkligen rekommendera att du ber din flick (eller pojk)vän att trycka upp ett finger i röven och massera samtidigt som hon/han suger av dig.. HELT ok känsla.. och en kraftig orgasm.. skulle dessutom säga att den sitter cirka 5-7 cm in i analen.. inte 15 cm.. fast det är kanske individuellt? Har dock inte prövat något större som trådskaparen rekommenderar.. Men inte otroligt att jag gör.. dock med en kvinnlig deltagare
Citera
2006-04-15, 01:46
Medlem
electronauts avatar
man ska inte trycka upp saker i röven
tittar du inte på city akuten!? i cirka 75% av avsnitten är det alltid en man som kommer in och tillexmpel "halkat och landat på en ficklampa" ... sen är ju inte den mänskliga röven menad som uppehälle för morötter,gurkor,platpenisar eller än mindre riktiga penisar ..ja eller iallafall inte på män ...kvinnor är en annan femma

håller med FetFulElak ...du är nog homo
Citera
2006-04-15, 07:46
Medlem
Truxas avatar
Jag säger bara GOATSE!
Alla rövpillare här, bör omgående fördjupa er i fenomenet som mannen i fråga utgör. Vissa kommer förmodligen att hänfalla totalt åt slika övningar, emedan merparten aldrig mera vill tänka tanken buttplug...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in