2007-11-21, 22:04
Medlem
yespairs avatar
Har haft uppehåll sedan 21/10 -07, och klarar mig bra. Hade dock suttit skönt att ha någonting att boosta syran med.
Citera
2007-11-26, 14:51
Medlem
Clay Allisons avatar
Hehe, den här tråden har jag helt missat. Ett slags omvänd 'vem puffar nu'-tråd. Ja nu uppehålls det, halvt om halvt ofrivilligt. Tror jag skulle passera ett drogtest nu t o m med lite tur.
Men nu är 2 olika weedstenar satta i rullning. En halvkass och en helt ny som jag har stora förhoppningar om.

Upphåll känns f ö helt ok. Det är faktiskt en grym känsla att vara helt opåverkad. Om jag inte hade klyschfobi skulle jag säga nåt i stil med 'high on life'. Uff... bäst att det löser sig snart innan jag börjar med yoga.
Citera
2007-11-26, 16:42
Bannlyst
Funderar på att ta uppehåll till nyår och på nyår ska jag döna sönder mig!
Men har inte bestämt mig ännu.
Citera
2007-11-26, 17:36
Medlem
HyperHoes avatar
Ett tips om ni ska sluta vardagsröka... HÄNG INTE PÅ FB! man blir sjukt sugen
Citera
2007-11-26, 17:42
Medlem
Laban_Lurkares avatar
Har inte haft uppehåll på 8 år och har nu bara rökt en gång på tre veckor. Skönt så länge man har något att styra med
Citera
2007-11-28, 12:03
Medlem
Absinthias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HyperHoe
Ett tips om ni ska sluta vardagsröka... HÄNG INTE PÅ FB! man blir sjukt sugen

Haha. Dem helger jag inte har något röka brukar jag alltid hänga på Flashback, det är ett riktigt bra tidsfördriv, så man slipper i alla fall ha tråkigt.
Citera
2007-11-30, 15:04
Medlem
Laban_Lurkares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Absinthia
Haha. Dem helger jag inte har något röka brukar jag alltid hänga på Flashback, det är ett riktigt bra tidsfördriv, så man slipper i alla fall ha tråkigt.

Aaa, suget kommer ju endå

Räcker ju bara man ska äta eller sova för att det ska krypa i kroppen.
Citera
2007-11-30, 15:07
Medlem
Daevass avatar
Jag har haft uppehåll i två veckor nu och klarar det bra, ska nog inte bli några problem att leva utan. Jag springer varje dag och håller mig sysselsatt, det är nog därför det funkar så bra.
Citera
2007-11-30, 16:24
Medlem
Laban_Lurkares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daevas
Jag har haft uppehåll i två veckor nu och klarar det bra, ska nog inte bli några problem att leva utan. Jag springer varje dag och håller mig sysselsatt, det är nog därför det funkar så bra.

Japp, gäller bara att ställa in sig på att weed inte är hela världen, klarar man två -tre dagar klarar man lätt en månad. Men visst kan det bli lite tråkigt ibland... men har man rökt längre tid så är det cold turkey som gäller, annars fastnar man lätt dirket igen.

Det är iallafall min uppfattning.

Jag har äntligen lyckats och dra ner på det så pass så att jag kan köpa 10 i månaden och bara softa en helg. Det hade verkligen inte funkat för två månader sedan...
Citera
2007-11-30, 16:31
Medlem
cabbages avatar
Kör uppehåll från och med igår här..

Ska bli intressant att se hur det känns, hade ett uppehåll för 2 årsedan senast, då var detta på 3 månader.

Gick bra men tänkte förbannat mycket på röka i ivlket fall, därför tar jag et obestämt uppehåll denna gången istället så att jag förhoppningsvis inte ska tänka i samma utsträckelsle då jag inte har ett fast datum.
Citera
2007-11-30, 20:19
Medlem
Absinthias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laban_Lurkare
Aaa, suget kommer ju endå

Räcker ju bara man ska äta eller sova för att det ska krypa i kroppen.

Mm... Jag hade ställt in mig på att röka nu i helgen. Men det sket sig. Jag har inte rökt sedan i måndags, och nuförtiden håller jag mig oftast inom helgerna. Det känns dock lite småtråkigt, för just det att man får röka och verkligen koppla av på helgerna, det är en stor del av charmen med det hela.
Citera
2007-12-03, 23:44
Medlem
Laban_Lurkares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Absinthia
Mm... Jag hade ställt in mig på att röka nu i helgen. Men det sket sig. Jag har inte rökt sedan i måndags, och nuförtiden håller jag mig oftast inom helgerna. Det känns dock lite småtråkigt, för just det att man får röka och verkligen koppla av på helgerna, det är en stor del av charmen med det hela.

Ja verkligen... att kunna längta efter bongen är helt klart värt det!

Ikväll hade jag lite kvar från helgen, runt 2.5 eller så, så det blev några joints/bongar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in