2007-11-11, 21:41
Medlem
Tomte99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Absinthia
Jag har tänkt i samma banor nu ett tag. Om man har mycket att göra på veckodagarna så är det knappt att man ens hinner tänka på rökat. Och dessutom blir det extra mysigt att tända en holk på helgen, om man inte har rökt i veckan. Lycka till.

Jag, du och t.o.d som ska försöka hålla oss till helgen nu då . Själv rökte man den sista för idag. Får se om jag lyckas imorron, men jag håller tummarna för er andra!

Edit : Vafan, står det absinthia nu? Jag försöker ju redigera det. t.o.d ska det stå istället för absinthia annars.

Edit2: Och nu har det givetvis ändrats. Nevermind
Citera
2007-11-14, 17:29
Bannlyst
Jag kan man bara sluta när jag vill sluta de brukar komma efter tre månaders intensivt rökande.Jag kan aldrig sluta pga av ett ultimatum. När jag slutar så är de väldigt skönt efter 1v man får mycket mer respons på allt man säger folk lägger märke till en igen. Sen efter 1-3 månader så har man tröttnat på det och börjar rökan en gång i veckan tills man e nere i träsket igen(3-4 joppar om dagen). Sen börjar de om.

Känner att jag nått botten igen väntar bara på min laptop som är på lagning(kommer om 6dagar) för att ha något att fylla ut vardagen med ty den här datorn duger bara till att surfa med.
Citera
2007-11-14, 18:17
Medlem
Ziltoids avatar
Beställt ny dator som kommer till veckan.

Då blir det troligen till att ta ett litet uppehåll för mig någon vecka.
Och testa utforska mina drömmar istället
Citera
2007-11-14, 18:18
Bannlyst
[quote=E.t the man]Jag kan man bara sluta när jag vill sluta de brukar komma efter tre månaders intensivt rökande.Jag kan aldrig sluta pga av ett ultimatum. När jag slutar så är de väldigt skönt efter 1v man får mycket mer respons på allt man säger folk lägger märke till en igen. Sen efter 1-3 månader så har man tröttnat på det och börjar rökan en gång i veckan tills man e nere i träsket igen(3-4 joppar om dagen). Sen börjar de om.

Hahaha!
Ligger något i de du säger :P
Citera
2007-11-16, 12:15
Medlem
Absinthias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomte99
Jag, du och t.o.d som ska försöka hålla oss till helgen nu då . Själv rökte man den sista för idag. Får se om jag lyckas imorron, men jag håller tummarna för er andra!

Edit : Vafan, står det absinthia nu? Jag försöker ju redigera det. t.o.d ska det stå istället för absinthia annars.

Edit2: Och nu har det givetvis ändrats. Nevermind

Nu blir det nog dags för mig att hålla mig i skinnet ett tag, för mitt eget bästa, haha... Dock blir det svamp idag, så en liten joppe efter det kanske slinker ner.
Citera
2007-11-16, 15:11
Medlem
tepss avatar
Räknas uppehåll p.g.a torka ? ^^
hasch är inte min grajj o gräset tar slut när som, sjukt tradigt
Citera
2007-11-18, 20:27
Medlem
poojks avatar
efter många års rökande så ska jag ta mej ett uppehåll på lång tid och jag måste säga att det känns förbannat konstigt, varför jag har uppehåll? känner att man går in i den ökända "bubblan" och det får inte påverka mitt arbete eller mitt sociala liv så nu ska man försöka analysera sig själv känns lite som att man har feber fast ändå otroligt mjuk i kroppen och hjärnan går på högvarv.... jag ska iaf ha en analyserings vecka sen får man se hur man gör , jag kommer naturligtvis fortsätta att bleza men nu kännde jag att man blev lite för "förslappad" disk och skit som man bara skiter i och lightar bongen och softar iställe... oj vad jag skrev osammanhängande kanske en del i processen?

btw hur lång tid tar det för cb att gå ur kroppen efter många års rökande?

fridens vänner
Citera
2007-11-20, 00:06
Medlem
Jag skulle köra en cannabisfri månad och nu har 2,5 veckor gått till dagen då resten av världen gläder sig åt den första julkalendern, och jag kommer gläda mig åt den första spliffen på länge.

Satan vad sugen man har vart ikväll dock, jag hittade en gammal "extrastash" med tidigare borttappat weed. Viljestark som man är så la jag den påsen bredvid huvudstashen och väntar duktigt i 10 dagar till
Citera
2007-11-20, 00:19
Medlem
blejsers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arkel
Jag skulle köra en cannabisfri månad och nu har 2,5 veckor gått till dagen då resten av världen gläder sig åt den första julkalendern, och jag kommer gläda mig åt den första spliffen på länge.

Satan vad sugen man har vart ikväll dock, jag hittade en gammal "extrastash" med tidigare borttappat weed. Viljestark som man är så la jag den påsen bredvid huvudstashen och väntar duktigt i 10 dagar till
Way to go!
Citera
2007-11-21, 08:07
Medlem
obe*s avatar
Haup!

Två veckor avklarat, vet inte hur länge jag ska ha uppehållet med någon vecka till iaf.

peace brothas
Citera
2007-11-21, 08:54
Bannlyst
Yeah mitt tre månader uppehåll tog slut i lördags :-)

Det var ganska nice
Citera
2007-11-21, 16:30
Medlem
poojks avatar
usch jag har varit konstig hela veckan asså men jag tänkte för mej själv "jag kör utan pura hela arbets veckan" för på fredag ska jag ut och öla och sen på lördagen blir det mer öl och ev bilmässan, sen på söndagen blir det blaze men givetvis köper man på fredag men men, ska testa det här X5 som finns ute dock inga stora förhoppningar men kan va coolt och se hur det e att bli hög "på nytt" ^^
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in