2008-01-27, 03:50
Medlem
Judyjetsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av suprr
30 timmar utan cannabis. Än så länge är det väl.. fast kan nog bero på att jag fått dra i mig otaliga bärs utepå krogarna i amsterdam ikväll.

Önska mig lycka till att vägra bakisjointen imorgon bitti..I really need it

Fan, håll ut mannen!!

Krogrundan är avslutad och ingen spliff rökt. Det känns tomt men bra!!
Citera
2008-01-27, 11:47
Medlem
yespairs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yespair
Har haft uppehåll sedan 21/10 -07, och klarar mig bra. Hade dock suttit skönt att ha någonting att boosta syran med.

Du höll dig ändå nästan ända till julafton..
Citera
2008-01-27, 14:38
Medlem
Igår röktes sista biten upp . Ska ha uppehåll nu över en månad iaf hoppas jag
Citera
2008-01-27, 15:32
Medlem
LiquidSwordss avatar
Yes då kör vi, har 1g kvar av mitt riiiiiiiktigt fina gräs. Ska röka upp det idag (söndag) och sen hålla mig till att röka när det bjuds, och då bara på helger. Fyfan vad svårt det här kommer bli

Men ack så värt sen när jag är klar med gymnasiet med schyssta betyg (3 månader till slutprov). Lycka till alla och kom ihåg att gräset alltid kommer finnas kvar till sen.
Citera
2008-01-29, 00:39
Medlem
LiquidSwordss avatar
Hållt det än så länge ...
Citera
2008-01-29, 08:32
Medlem
suprrs avatar
Jag ar inne pa dag 4.. fan vad skont det kanns. Har borjat tokrokt cigg istallet, vilket jag gav upp for nagra ar sen for cannabiset.

Den enda nackdel so far ar ett litet smasug och hemskt svart att somna pa natterna, kravs 2-4h innan jag slocknar i sangen. :/
Citera
2008-01-30, 00:19
Medlem
Uppehåll i 3,5 vecka nu. 1.5 vecka kvar! Kranen har dock gått under isen så det blir antagligen ett längre ofrivilligt uppehåll efter detta. Livet är hårt, sen dör man
Senast redigerad av Pappakeno 2008-01-30 kl. 00:21.
Citera
2008-01-30, 11:56
Medlem
Liveintheflows avatar
Har tagit uppehåll tills sommar. Snart uppe i 1,5 vecka utan cannabis ( även alkohol,annan knark). Rökt 8 år, senaste året 2-5g varje kväll. Och mitt liv endast gått ut på fixa pengar,köpa röka--repeat.

Har inte mått så här bra mentalt på över ett år och kan vara lycklig utan cb/xx vilket jag aldrig trott Visst det kommer ett sug ibland men är det sitter inte i så länge.Äntligen fått tummen ur.. Och börjat träna,leta jobb osv.

ÄLSKAR LIVET
Citera
2008-01-30, 14:40
Medlem
Trädpojkes avatar
Kör också på uppehåll tills efter tentorna, möjligtvis att man tar en i mitten av mars sedan. Mest för att det är 500/femma man får slänga upp för, förvisso klart över medel, grönt här i Malmö... tungt utan kontakter som låter en få det billigare.
Tack för ännu ett incentiv till att hålla sig ren, era ghettolangerjånkare - budgetkoll.
Citera
2008-01-30, 14:43
Medlem
Trädpojkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liveintheflow
Har tagit uppehåll tills sommar. Snart uppe i 1,5 vecka utan cannabis ( även alkohol,annan knark). Rökt 8 år, senaste året 2-5g varje kväll. Och mitt liv endast gått ut på fixa pengar,köpa röka--repeat.

Har inte mått så här bra mentalt på över ett år och kan vara lycklig utan cb/xx vilket jag aldrig trott Visst det kommer ett sug ibland men är det sitter inte i så länge.Äntligen fått tummen ur.. Och börjat träna,leta jobb osv.

ÄLSKAR LIVET
Att sysselsätta sig är definitivt det man skall göra för att klara pärsen. Träna på gym är starkt rekommenderat! Att substituera med tobak eller alkohol är mindre lyckat, produktivitet och kondition framför droger!
Lycka till.
Citera
2008-01-30, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trädpojke
Att sysselsätta sig är definitivt det man skall göra för att klara pärsen. Träna på gym är starkt rekommenderat! Att substituera med tobak eller alkohol är mindre lyckat, produktivitet och kondition framför droger!
Lycka till.
DU IGEN! jag brukar inte hata folk men nu ere nara. va FAN gor du har
me dina javla kuk asikter? hall dej till livets ord, de e val dar du kommer ifran?
trodde de har va PRO gras inte nat javla puritanskt javla trask.
na gor oss alla en tjanst o avsluta ditt meningslosa torra sexlosa fullt av besvikelser snacka skit vet inget spyr nar han kollar sej i spegeln representerar alla asikter vi hatar liten kuk o stort arsle din morsa grina nar du foddes for du va sa javla ful BOLLOCKS liv
Citera
2008-01-30, 16:46
Medlem
Trädpojkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av king blunt
DU IGEN! jag brukar inte hata folk men nu ere nara. va FAN gor du har
me dina javla kuk asikter? hall dej till livets ord, de e val dar du kommer ifran?
trodde de har va PRO gras inte nat javla puritanskt javla trask.
na gor oss alla en tjanst o avsluta ditt meningslosa torra sexlosa fullt av besvikelser snacka skit vet inget spyr nar han kollar sej i spegeln representerar alla asikter vi hatar liten kuk o stort arsle din morsa grina nar du foddes for du va sa javla ful BOLLOCKS liv
Hm?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in