Har inte rökt på 3 dagar nu efter ett års (miss)bruk med endast en dags uppehåll på ca 9månader, har inte för avsikt att sluta men eftersom att jag skulle ut och flyga så valde jag att lämna sissta femman hemma vilket var väldigt tur eftersom jag även fasst jag itne hade något på mig blev uppnosad av en narkotkahund på Bergens flygplats av ställen, fick gå igenom de vanliga rutinerna när de tror att de hittat knark, ja ni vet.
Har under det senaste året funderat mycket över om jag skulle klara av ett uppehåll osv, men har inte så mycket som varit sugen på att röka, det är bara när jag är hemma och inte har något annat för mig (dvs typ alltid) som jag röker. Alla i umgängeskretsen håller på med det och jag känner inte att det skadar mig på något sätt. Trodde att jag efter några dagar skulle känna mig klarare i huvudet men har inte märkt någon skillnad. Krävs det att man väntar längre för att känna sig klarare i huvudet eller är jag helt enkelt alltid bara lite trött och dåsig?
Åker hem imorgon och kommer förmodligen röka en fet så fort ja kommer hem. Inte för att jag känner att jag måste eller dyligt utan mest bara för att jag vill

Ser inte riktigt problemet med att sluta om man nu någon gång skulle vilja göra det.