Citat:
Ursprungligen postat av
Doxycyklin87
Förstår inte alls vad du pratar om. Köpte svenskt utomhusodlat som var betydligt billigare än t.ex herbmed etc och gav mycket mer effekt. Kunde till och med bli bäng på det i större doset. Smakade det lika gott? Nej, inte att röka. Men vem fan bryr sig. Att koka te på smakade precis likadant som premium budsen, men gav mer effekt.
Ni blir lurade av de där butikerna när ni betalar 500kr för 5g "10% CBD". Vanligt bushweed man sprinklat terpener på för doft.
Gynnar ju ingen med de här missförstånden som florerar.
Det som kostar 500kr för 5g är samma som det svenska utomhusodlade bushweedet man kan köpa, fast framodlat med mycket mera omsorg och samma process som när man tar fram "riktigt" gräs: korsat de mest lovande plantorna med varann och nu är slutresultatet som "riktigt" gräs fast med väldigt lite thc.
Allt är inte sån där skit du snackar om. Inte herbmeds och hempires iallafall.
Jag är inte ute efter bara cbd:et. Alla terpener och annat samspelar och tillsammans ger det en bra effekt. Precis som cbdpatienter ofta klagat på det rena cbd de fått och sagt att blommorna ger bättre effekt.
Bushweedet ger mig inget annat än huvudvärk. "Premiumbudsen" gör mig väldigt nöjd. Givetvis betalar jag hellre 500 kronor och blir nöjd än köper billigt skit jag bara vill kasta.