2020-06-15, 21:14
Medlem
Flickpojkens avatar
Som alla andra har jag knullar runt lite på Tider Och slås av hur många medelålders kvinnor som finns där. Uppenbarligen är dom intresserade av unga män och både skickar och svara på meddelanden

Detta måste ju va ett nytt samhällsfenomen? Innan fanns naturligtvis inga uppenbara mötesplatser. Man gick olika uteställen och träffades inte särskilt mycket över generationsgränserna (i alla fall inte i sammanhang där de kunde bli sex). Nu är de bara att öppna en dating app och välja ålder. Så har en genomsnittlig medelålders kvinna ett par 100 unga män att välja på efter en dag. Låter de som drömmen för medelålders män förresten?

Jag har träffat en del och knullat. Många är nyligen separerade och ska ”leva livet” lite.

Och de jag slås av är vilka vanföreställningar dom har. Angående sitt utsende och sin ungdom. Detta bekräftas ju naturligtvis av att unga snygga män är villig att knulla dom.

Jag har träffat kvinnor som är 35+ (Äldsta 43) som tror att dom ser ut som 20. Men dom ser ut som alla andra yngre tanter i den åldern. Andra har utalat sej raliant om män i sin egen ålder. Tillexempel: ”du skulle se hur dom ser ut”. Var på jag tänker att: Dom ser väll ut precis som dej. Dvs lite rynkiga, hängiga pattar osv.

Va dom i verkar fatta är att män gillar att knulla och ges de möjlighet att hooka upp med en hyfsat snygg kvinna tjej kvinna på en Tisdags kväll och sedan knulla henne några gånger. Helt enkelt eftersom man har en stund över ibland. Så tackar men nej. Kvantitet betyder mycket för män. Eller i lalla fall för mej.

Så fråga till yngre tanter är om ni över huvud taget har skälvinsikt alls? Och fråga till alla är vad tänker om detta nya fenomen dvs medelåders mediokra kvinnor kan knulla med så många unga män dom vill?
Senast redigerad av Flickpojken 2020-06-15 kl. 21:52.
Citera
2020-06-15, 21:24
Medlem
Flickpojkens avatar
Jag kan berätta en rolig anekdot förresten : ). Som ilustrerar de jag pratar om.

En vän till mej har en mamma som som umgås i samma kretsar som en annan kvinna. En annan vän till mej bor i samma hus som den dra kvinnan kvinnan. Han har också hitta henne på tider och skrivit med hennes bara för att de är roligt. Hon vet inte att han bor i samma hus eller att han vet vem hon är. Trotts att de är ett lite hus och att dom hälsat.

Har du hängt med så fattar du att vi är alltså är 3 killer känner till de hela och dessutom vet vilka hennes barn är och att hon är nyligen separerad.

I alla fall så är de skyttetrafik in hennes lägenhet unga snygga män kommer alltså dit och knullar denna mediokra medelålders kvinna flera gången i veckan!
Citera
2020-06-15, 21:31
Moderator
pbos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flickpojken
Som alla andra har jag knullar runt lite på Tider Och slås av hur många medelålders kvinnor som finns där. Uppenbarligen är dom intresserade av unga män och både skickar och svara på meddelanden

Detta måste ju va ett nytt samhällsfenomen? Innan fanns naturligtvis inga uppenbara mötesplatser. Man gick olika uteställen och träffades inte särskilt mycket över generationsgränserna (i alla fall inte i sammanhang där de kunde bli sex). Nu är de bara att öppna en dating app och välja ålder. Så har en genomsnittlig medelålders kvinna ett par 100 unga män att välja på efter en dag. Låter de som drömmen för medelålders män förresten?

Jag har träffat en del och knullat. Många är nyligen separerade och ska ”leva livet” lite.

Och de jag slås av är vilka vanföreställningar dom har. Angående sitt tusende och sin ungdom. Detta bekräftas ju naturligtvis av att unga snygga män är villig att knulla dom.

Jag har träffat kvinnor som är 35+ (Äldsta 43) som tror att dom ser ut som 20. Men dom ser ut som alla andra yngre tanter i den åldern. Andra har utalat sej raliant om män i sin egen ålder. Tillexempel: ”du skulle se hur dom ser ut”. Var på jag tänker att: Dom er väll ut precis som dej. Dvs lite rynkiga hängiga pattar osv.

Va dom i verkar fatta är att män gillar att knulla och ges de möjlighet att hooka upp med en hyfsat snygg kvinna tjej kvinna på en Tisdags kväll och sedan knulla henne några gånger eller helt enkelt eftersom man har en stund över ibland. Så tackar men nej. Kvantitet betyder mycket för män. Eller i lalla fall för mej.

Så fråga till yngre tanter är om ni över huvud taget har skälv insikt alls? Och fråga till alla är vad tänker om detta nya fenomen dvs medelåders kvinnor kan knulla med så många unga män dom vill?
Unge man, detta är naturligtvis inte något nytt fenomen. Förr var det till dansrestaurangerna en yngling gick för att bli uppraggad av gammal skräcködla. Själv var jag tyvärr för timid men vet de killar som fick ragg redan i kön och kunde spara in inträdet.

Att kvinnor ställer högre krav på mäns utseende än sitt eget är inga nyheter. Men skratta du, snart är du medelålders du med och får sitta ratad hemma och fantisera om fruntimmer. Medan tanterna i din ålder raggar lammkött på krogen, Tinder eller vad som gäller då.
Citera
2020-06-15, 21:35
Avslutad
Jag är i och för sig inte riktigt 35+ men ligger med unga killar och kommer fortsätta göra det även när jag blir äldre.
Både män och kvinnor brukar tro att jag är yngre än vad jag är, och kanske det stämmer. Själv önskar jag att jag såg äldre ut, och var äldre så jag kunde känna mig mer som en milf. Men egentligen, vad spelar det för roll så länge jag får ligga med unga killar?
Citera
2020-06-15, 21:41
Medlem
Flickpojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Jag är i och för sig inte riktigt 35+ men ligger med unga killar och kommer fortsätta göra det även när jag blir äldre.
Både män och kvinnor brukar tro att jag är yngre än vad jag är, och kanske det stämmer. Själv önskar jag att jag såg äldre ut, och var äldre så jag kunde känna mig mer som en milf. Men egentligen, vad spelar det för roll så länge jag får ligga med unga killar?

De är verkligen ingen bedrift ska du veta : ).¨

Om du önskade att du såg yngre ut så är du såg en udda människa. Dessutom kommer du snart se 5 år äldre ut. Närmare bestämt om 5 år.
Citera
2020-06-15, 21:47
Medlem
Flickpojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pbo
Unge man, detta är naturligtvis inte något nytt fenomen. Förr var det till dansrestaurangerna en yngling gick för att bli uppraggad av gammal skräcködla. Själv var jag tyvärr för timid men vet de killar som fick ragg redan i kön och kunde spara in inträdet.

Att kvinnor ställer högre krav på mäns utseende än sitt eget är inga nyheter. Men skratta du, snart är du medelålders du med och får sitta ratad hemma och fantisera om fruntimmer. Medan tanterna i din ålder raggar lammkött på krogen, Tinder eller vad som gäller då.

De blir ju riktigt krångligt för tanterna att får ett riktigt förhållande : ) i alla fall. Dom blir ju bara "använda". Vilket kanske är ömsesidigt i och för sej och inte bekymrar dom.

Män däremot kan få ett riktigt förhållandet med en kvinna som är halva hans ålder, få barn med henne och hela paket. Bara han är tillräckligt välbehållen och framgångsrik.

Dock är de ovanligt. Medans vilken medioker yngre tant som helst kan knulla sej gul och blå med unga män : ). Ofta med grava vanföreställningar till följd.
Senast redigerad av Flickpojken 2020-06-15 kl. 21:49.
Citera
2020-06-15, 21:49
Avslutad
Citat:
De är verkligen ingen bedrift ska du veta : ).¨

Om du önskade att du såg yngre ut så är du såg en udda människa. Dessutom kommer du snart se 5 år äldre ut. Närmare bestämt om 5 år.

Nej jag vet att det inte är en bedrift att få slampiga killar i säng. Därför söker jag mig medvetet till sådana som har krav, så jag får jobba lite för att få dom i säng.
Citera
2020-06-15, 21:52
Avslutad
Citat:
De blir ju riktigt krångligt för tanterna att får ett riktigt förhållande : ) i alla fall. Dom blir ju bara "använda". Vilket kanske är ömsesidigt i och för sej och inte bekymrar dom.

Män däremot kan få ett riktigt förhållandet med en kvinna som är halva hans ålder, få barn med henne och hela paket. Bara han är tillräckligt välbehållen och framgångsrik.

Dock är de ovanligt. Medans vilken medioker yngre tant som helst kan knulla sej gul och blå med unga män : ). Ofta med grava vanföreställningar till följd.

Vad vet du om det? Vill jag få förhållande med en yngre kille är det inga problem. Har fått avsluta ett par kk-relationer för att dom fick känslor.
Citera
2020-06-15, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88

Du ligger väl bara med araber och niggers? De skulle knulla en åsna i brist på fitta, så säger inte så mycket om ditt utseende .
Citera
2020-06-15, 21:55
Moderator
pbos avatar
Citat:

Du har en gravt felaktig bild av medelålders mäns marknadsvärde. En och annan rik knös får tag på en ung kvinna men majoriteten av oss sitter dumpade, ensamma och bittra. Kvinnorna ligger däremot runt med yngre män. Utnyttjade? Tror du de har andra planer än att rulla i sänghalmen med en ung kille så tror du fel. De trivs som singelcougers.
Citera
2020-06-15, 21:57
Moderator
pbos avatar
Citat:
Jag kan berätta en rolig anekdot förresten : ). Som ilustrerar de jag pratar om.

En vän till mej har en mamma som som umgås i samma kretsar som en annan kvinna. En annan vän till mej bor i samma hus som den dra kvinnan kvinnan. Han har också hitta henne på tider och skrivit med hennes bara för att de är roligt. Hon vet inte att han bor i samma hus eller att han vet vem hon är. Trotts att de är ett lite hus och att dom hälsat.

Har du hängt med så fattar du att vi är alltså är 3 killer känner till de hela och dessutom vet vilka hennes barn är och att hon är nyligen separerad.

I alla fall så är de skyttetrafik in hennes lägenhet unga snygga män kommer alltså dit och knullar denna mediokra medelålders kvinna flera gången i veckan!
Och du inbillar dig att det är hon som är utnyttjad?
Citera
2020-06-15, 21:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av OriginalBiceps
Du ligger väl bara med araber och niggers? De skulle knulla en åsna i brist på fitta, så säger inte så mycket om ditt utseende .

Jag tänder inte på svarta.
Om du orkat läsa tråden så hade du sett att jag skrivit att jag vet att det inte är en bedrift att få slampiga killar i säng och att jag söker mig till dom killar som har krav.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in