Citat:
Ursprungligen postat av
Flickpojken
Som alla andra har jag knullar runt lite på Tider Och slås av hur många medelålders kvinnor som finns där. Uppenbarligen är dom intresserade av unga män och både skickar och svara på meddelanden
Detta måste ju va ett nytt samhällsfenomen? Innan fanns naturligtvis inga uppenbara mötesplatser. Man gick olika uteställen och träffades inte särskilt mycket över generationsgränserna (i alla fall inte i sammanhang där de kunde bli sex). Nu är de bara att öppna en dating app och välja ålder. Så har en genomsnittlig medelålders kvinna ett par 100 unga män att välja på efter en dag. Låter de som drömmen för medelålders män förresten?
Jag har träffat en del och knullat. Många är nyligen separerade och ska ”leva livet” lite.
Och de jag slås av är vilka vanföreställningar dom har. Angående sitt tusende och sin ungdom. Detta bekräftas ju naturligtvis av att unga snygga män är villig att knulla dom.
Jag har träffat kvinnor som är 35+ (Äldsta 43) som tror att dom ser ut som 20. Men dom ser ut som alla andra yngre tanter i den åldern. Andra har utalat sej raliant om män i sin egen ålder. Tillexempel: ”du skulle se hur dom ser ut”. Var på jag tänker att: Dom er väll ut precis som dej. Dvs lite rynkiga hängiga pattar osv.
Va dom i verkar fatta är att män gillar att knulla och ges de möjlighet att hooka upp med en hyfsat snygg kvinna tjej kvinna på en Tisdags kväll och sedan knulla henne några gånger eller helt enkelt eftersom man har en stund över ibland. Så tackar men nej. Kvantitet betyder mycket för män. Eller i lalla fall för mej.
Så fråga till yngre tanter är om ni över huvud taget har skälv insikt alls? Och fråga till alla är vad tänker om detta nya fenomen dvs medelåders kvinnor kan knulla med så många unga män dom vill?
Unge man, detta är naturligtvis inte något nytt fenomen. Förr var det till dansrestaurangerna en yngling gick för att bli uppraggad av gammal skräcködla. Själv var jag tyvärr för timid men vet de killar som fick ragg redan i kön och kunde spara in inträdet.
Att kvinnor ställer högre krav på mäns utseende än sitt eget är inga nyheter. Men skratta du, snart är du medelålders du med och får sitta ratad hemma och fantisera om fruntimmer. Medan tanterna i din ålder raggar lammkött på krogen, Tinder eller vad som gäller då.