Citat:
Ursprungligen postat av
LionQueen88
Och den möjligheten finns uppenbarligen med tanke på att jag själv haft möjlighet att få en seriös relation med yngre killar.
Så jävla unik kan jag inte vara.
Jag känner ett par 100 killar i min ålder. Så jag tycke jag har har hyfsat underlag. Ingen kille som är 22 skulle inleda ett riktigt förhållande med någon som va 32. Och gör han de så är han riktig loser som inte kan få tjejer i sin egen ålder. Möjligtvis men några få undantag. Men detta anomalier.
Men de beror på vad man menar med seröst förhållande ovan pratar jag om pojkvän flickvän relation. Inte en KK relation. Då man bara gåt ditt och knullar ibland.
Sen finns de riktigt serösa förhållanden. Dvs barn och hela paketet.
Och tror du på fullt alvar att en snubbe skulle skaffa barn med någon är 10+ år äldre så är du helt tokig. lägg till 10 år och hon är verkligen tant medans han fortfarande är hyfsat ung. Händer inte. Men de är den vanföreställningen en del av dom här yngre tanterna lever med!
I och för sej va de en doc på svt om en rom som va 15 yngre äldre än en tant i 25 årsåldern som etablerade en relation och gifte sej! Hehe. Kunde va något kanske.