2020-06-10, 21:57
Medlem
BlueVeinss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
Det finns ett mycket märkligt uttalande från SE i artikeln.

Det går ut på vilket vapen han själv skulle ha använt om han vore mördaren och hur vapnet i så fall skulle ha varit utsmyckat.

I sig ett bisarrt uttalande.

Det mest bizarra är ju hur han beskriver händelseförloppet, lägger handen på axeln och hälsar vänligt och denna svarar på ett föraktfullt sätt, då "sinnet rinner till" låter ju lite väl specifikt. Han beskriver hur han gjorde det och varför?
Citera
2020-06-10, 22:00
Avstängd
OM Engström som trivts o frotterat sig i media skulle ha varit skyldig skulle Lisbeth o Mårten
ha pekat ut honom redan på ett tidigt stadium
Citera
2020-06-10, 22:05
Medlem
systems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leroy43
Återigen. Vittnen har sett CP vid Grand. Cp hade hat till Palme efter att blivit hjärntvättad av den så kallade bombmannen som hatade Palme, när dom satt tillsammans i finkan. Vittnen har sett honom följa efter paret Palme från Grand. Han var lätt att känna igen med sin haltande gång och stirrande blick.
Narkomaner är oberekniga och CP hade kort stubin, han hade några år tidigare mördat en oskyldig människa i en biokö.
Många var vid Grand.
På den tiden fanns ett stort hat mot personen Palme. (De som inte levde då har svårt att förstå att det så var.) Olof Palme var ondskan.
Var finns vittnen som säger att GM hade en haltade Gång? Nu menar jag vittnen som inte färgats av polisens dåvarande inställning att CP var GM, utan jag menar ursprungsvittnen.

Jag vet inte vad som skett. Men jag tror varken på CP eller Skandiamannen som GM. Den sistnämnda tror jag varken eller om. Det jag undrar är varför CA så lätt bläddrades bort av den senaste undersökningen. Där finns många obesvarade frågor.
Citera
2020-06-10, 22:06
Medlem
Gavins-Friends avatar
Tycka vad man vill politiskt om Palme. Men jämför med Löfven enbart som person, karisma osv... Sjukt att han drog på sig offerkoftan under intervjun i veckans brott.
Citera
2020-06-10, 22:10
Medlem
Stig E som ensam gärningsman osannolikt Stig E i konspiration med andra mycket möjligt.
Citera
2020-06-10, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av system
Många var vid Grand.
På den tiden fanns ett stort hat mot personen Palme. (De som inte levde då har svårt att förstå att det så var.) Olof Palme var ondskan.
Var finns vittnen som säger att GM hade en haltade Gång? Nu menar jag vittnen som inte färgats av polisens dåvarande inställning att CP var GM, utan jag menar ursprungsvittnen.

Jag vet inte vad som skett. Men jag tror varken på CP eller Skandiamannen som GM. Den sistnämnda tror jag varken eller om. Det jag undrar är varför CA så lätt bläddrades bort av den senaste undersökningen. Där finns många obesvarade frågor.

Två vittnen vid korvkiosken på vägen mot mordplatsen. (slutet av Adolf Fredriks kyrkogård)
Citera
2020-06-10, 22:15
Medlem
systems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leroy43
Två vittnen vid korvkiosken på vägen mot mordplatsen. (slutet av Adolf Fredriks kyrkogård)
Ok.
Typ 80 meter därifrån?

Jag säger inte att de har fel. Jag frågar, jag är nyfiken.
Citera
2020-06-10, 22:18
Medlem
systems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Makrillos
Stig E som ensam gärningsman osannolikt Stig E i konspiration med andra mycket möjligt.
Men fler än en person kan inte hålla käften. Därför faller även den teorin.
Citera
2020-06-10, 22:18
Medlem
Apostelns avatar
Ni kan konspirera hur mycket som helst - SE går fortfarande inte att avskriva, och därmed kan fallet inte komma vidare med mindre än att teknisk bevisning dyker upp som antingen binder honom eller avfärdar honom till 100% som gärningsman.

Heder till KP som relativt raskt kom fram till denna slutsats och kunde stoppa utflödet av skattemedel för ingenting som pågått i 34 år. KP ska verkligen inte hängas, han har stängt den här parodin på 3 år.
Citera
2020-06-10, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Makrillos
Osannoligt. Medkonspiratörerna hade inte tyckt om hans flummande i TV. De hade bett idioten att hålla käften
Citera
2020-06-10, 22:19
Medlem
systems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SC430
OM Engström som trivts o frotterat sig i media skulle ha varit skyldig skulle Lisbeth o Mårten
ha pekat ut honom redan på ett tidigt stadium
Varför skulle Mårten pekat ut någon han själv inte sett?
Citera
2020-06-10, 22:22
Medlem
Knucklehugss avatar
Finns det någon redogörelse från Stigs fru? Hur han var veckorna efter mordet? Dom åkte väl på skidsemester ihop strax efter OPs död.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in