2020-06-08, 16:04
  #1
Medlem
På Östermalm/Gärdet är det 6 st polisbilar, piké och yttre befäl som har någon typ av insats. Något grovt brott som pågår?
__________________
Senast redigerad av Efternamn08 2020-06-08 kl. 16:25.
Citera
2020-06-08, 16:06
  #2
Bannlyst
Någon som rökt cannabis i en trappuppgång?
Citera
2020-06-08, 16:10
  #3
Medlem
Osguts avatar
Vilken adress rör det sig om?
Citera
2020-06-08, 16:19
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Osgut
Vilken adress rör det sig om?

Storskärsgatan/Värtavägen. Två piké på Värtavägen och runt hörnet på Storskärsgatan står 4 piké.
Citera
2020-06-08, 16:20
  #5
Medlem
Kanske någon som har fifflat lite med skatten
Citera
2020-06-08, 16:26
  #6
Medlem
Det måste ju vara något konstigt för de har varit där i över 2 timmar.
Citera
2020-06-08, 16:56
  #7
Medlem
HanSomForsvanns avatar
HMRS?

Mvh
Citera
2020-06-08, 17:15
  #8
Medlem
Kan möjligen Värtavägen 25 vara av intresse? Det är möjligt att jag är lite gammeldags men en av lägenheterna har en konstellation av två individer som gör mig lite fundersam.
__________________
Senast redigerad av Konrad 2020-06-08 kl. 17:20.
Citera
2020-06-08, 17:42
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
Kan möjligen Värtavägen 25 vara av intresse? Det är möjligt att jag är lite gammeldags men en av lägenheterna har en konstellation av två individer som gör mig lite fundersam.

Vilka två?
Citera
2020-06-08, 17:43
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SirDuke
Kanske Paolo är ute på löprunda och slinker in i några portuppgångar?

Tänkte också tanken att det var operation torsk på gång där. Men det var ju riktiga polisbilar, inga civilare.
Citera
2020-06-08, 17:52
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Vilka två?

En 53-årig svensk man, av namnet att döma, som bor tillsammans med en 18-årig man med MÖ-namn. Som sagt, möjligen att jag är gammalmodig men tankarna far iväg på många sätt när jag ser den kombinationen.
__________________
Senast redigerad av Konrad 2020-06-08 kl. 17:54.
Citera
2020-06-08, 17:55
  #12
Medlem
Gick förbi där för ett par timmar sen och det var avspärrat på baksidan. + att polisen frågade ut 3 personer.
Separat, såg ut som att det var vittnen eller boende i huset
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in