2021-03-30, 15:11
  #781
Avslutad
När brukar sammanslagningen bli av om det är 51 avsnitt?
Kan inte bli många kvar isåfall om det är 15 kvar nu,
eller 14 kvar efter Ö-rådet på Söndag


Tillhör alla deltagare PK-ligan?
Ingen törs ju säga halvsju och brukar det inte vara mycket gnabb eller
är de för mätta fortfarande, hungern borde göra många irriterade.
Har svårt att tro TV4 är stolt över denna säsong, verka floppa

Såg på TV4 hemsida att ny säsong ska spelas in men inte var?
https://www.tv4.se/artikel/58fe30cdfca38f959500027e/sok-till-robinson
__________________
Senast redigerad av explorers 2021-03-30 kl. 15:15.
2021-03-30, 15:15
  #782
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av explorers
När brukar sammanslagningen bli av om det är 51 avsnitt?
Kan inte bli många kvar isåfall om det är 15 kvar nu,
eller 14 kvar efter Ö-rådet på Söndag

Såg på TV4 hemsida att ny säsong ska spelas in men det inte var?
https://www.tv4.se/artikel/58fe30cdfca38f959500027e/sok-till-robinson

Blir högst troligen Sverige igen. Kom ihåg att allting ska planeras också innan de åker dit. Även om restriktionerna skulle lösas upp i ex. juni skulle det inte ge tillräckligt med tid för att planera för att vara någon annanstans. Blir nog samma inspelningsplatser som förra året (nuvarande säsong). Tidigast näst-nästa år kan vi nog se svenska Robinson utomlands igen.
2021-03-30, 15:42
  #783
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid

2021-03-30, 15:44
  #784
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GnusMan
2021-03-30, 16:38
  #785
Medlem
Zyxel04s avatar
Reflektioner kring dagens avsnitt.

Vet inte ens vilket lag som är lag nord och lag syd.


Men de laget med feministen, Ludde, Ankki mm:

Svag insats i tävlingen av han Ludde. Tappade koncentrationen och den tydliga syndabocken.

Angående Alexander så tycker jag de är överdrivet att de andra att reagera. Han är en vinnarskalle och vill vinna, klart han måste reagera när någon håller på att sabba det.


Gällande "pakt" så är de tydligt att det är en "sexa" samtidigt som Alexander och han Paul-Michael (eller vad han nu heter) är outsiders.

Om de hamnar i Ö-råd så är de givet att tv4 kommer försöka göra någon jävla twist för att behålla Paul-Michael för att skapa spänning.

Ingen direkt åsikt om Alexander men han känns lurig. Tror han kan "gå över lik" för att vinna.


De andra laget:

Är på pappret ingen som är en tydlig outsider i det laget, även om Victoria emellannåt verkar ligga risigt till.

Upplevde att de inte blev någon super-konflikt som en konsekvens av belöningen.

Även om hon Joanna ansåg att Olivia var otacksam.
2021-03-30, 16:54
  #786
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Jag har en ide vi hänger lite fiskbitar på en gren när det är 13 grader varmt och tror att det ska torka.
Haha ja vilken jävla stjärna den pundaren är...
2021-03-30, 17:00
  #787
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karensdagar
Alltså att Alex baxar tändstålet kom totalt överraskande, måste säga att det är jäkligt modigt. Däremot kanske han tänker kortsiktigt, han kan absolut få betala det vid en eventuell sammanslagning om det laget får reda på det. Men samtidigt kanske det var nödvändigt iom att de verkligen behövde eld, plus hans ingång i det laget.
Men shit fruktkorgen var det löjligaste på länge... bananer? Ge dom ätbara rötter från området...

Sen saknar jag matjakten? Jag vill se dom diskutera svampar osv, man ser ju svamp hela tiden. Varför äter ingen björkblad? Ingår i en av de 14 viktigaste vildväxterna i överlevnad
kul om dom åt lite knarksvamp utan att veta om det....
2021-03-30, 17:03
  #788
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Labanochapelsinen
Arisk blond kvinna från Sverige, det finns hopp
2021-03-30, 17:06
  #789
Medlem
XtraXs avatar
Ett lag vann väl ett kastspö + wobbler i början av säsongen, varför ser man dem inte använda det. Leta upp en vassrugg och ställ er o kasta hade garanterat fått på nåt inom 10 minuter. Är ju för fasen Norrland de befinner sig i. Fast de är nog för upptagna med att pakta och klaga på hur hungriga de är.

__________________
Senast redigerad av XtraX 2021-03-30 kl. 17:10.
2021-03-30, 17:20
  #790
Avslutad
Denna Viktoria Widelius med sin "underläpp"
39 år, butiksägarinna/danslärare med sin elektrisk flugsmälla.
- Hur länge höll batteriet?

Men åter till hennes arga blick och denna underläpp när hon pratar, hur gör hon hemma?
https://www.instagram.com/wideliusdansstudio/
__________________
Senast redigerad av explorers 2021-03-30 kl. 17:57.
2021-03-30, 17:27
  #791
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid

Tror inte har något med det att göra. Tror mer att hon var den som kommer att klaga minst.
2021-03-30, 19:27
  #792
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zyxel04
Reflektioner kring dagens avsnitt.

Vet inte ens vilket lag som är lag nord och lag syd.


Men de laget med feministen, Ludde, Ankki mm:

Svag insats i tävlingen av han Ludde. Tappade koncentrationen och den tydliga syndabocken.

Angående Alexander så tycker jag de är överdrivet att de andra att reagera. Han är en vinnarskalle och vill vinna, klart han måste reagera när någon håller på att sabba det.


Gällande "pakt" så är de tydligt att det är en "sexa" samtidigt som Alexander och han Paul-Michael (eller vad han nu heter) är outsiders.

Om de hamnar i Ö-råd så är de givet att tv4 kommer försöka göra någon jävla twist för att behålla Paul-Michael för att skapa spänning.

Ingen direkt åsikt om Alexander men han känns lurig. Tror han kan "gå över lik" för att vinna.


De andra laget:

Är på pappret ingen som är en tydlig outsider i det laget, även om Victoria emellannåt verkar ligga risigt till.

Upplevde att de inte blev någon super-konflikt som en konsekvens av belöningen.

Även om hon Joanna ansåg att Olivia var otacksam.

Kan man ens kalla det för konflikt? Man hörde förvisso hur Olivwia gjorde ljud och låtsades kräka men konflikt? Nä ..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in