När brukar sammanslagningen bli av om det är 51 avsnitt?
Kan inte bli många kvar isåfall om det är 15 kvar nu,
eller 14 kvar efter Ö-rådet på Söndag
Tillhör alla deltagare PK-ligan?
Ingen törs ju säga halvsju och brukar det inte vara mycket gnabb eller
är de för mätta fortfarande, hungern borde göra många irriterade.
Har svårt att tro TV4 är stolt över denna säsong, verka floppa
När brukar sammanslagningen bli av om det är 51 avsnitt?
Kan inte bli många kvar isåfall om det är 15 kvar nu,
eller 14 kvar efter Ö-rådet på Söndag
Såg på TV4 hemsida att ny säsong ska spelas in men det inte var? https://www.tv4.se/artikel/58fe30cdfca38f959500027e/sok-till-robinson
Blir högst troligen Sverige igen. Kom ihåg att allting ska planeras också innan de åker dit. Även om restriktionerna skulle lösas upp i ex. juni skulle det inte ge tillräckligt med tid för att planera för att vara någon annanstans. Blir nog samma inspelningsplatser som förra året (nuvarande säsong). Tidigast näst-nästa år kan vi nog se svenska Robinson utomlands igen.
Hade vart kul om Alexander eller Viktoria gick bort till det andra laget och bytte lag när de stack iväg.
Om dom försvann samtidigt och att det inte är bara klippt så, kanske dom har en hemlig flört. Men ändå, konstigt att produktionen inte lägger sig i om man är försvunnen 3-4 timmar
Om dom försvann samtidigt och att det inte är bara klippt så, kanske dom har en hemlig flört. Men ändå, konstigt att produktionen inte lägger sig i om man är försvunnen 3-4 timmar
Vet inte ens vilket lag som är lag nord och lag syd.
Men de laget med feministen, Ludde, Ankki mm:
Svag insats i tävlingen av han Ludde. Tappade koncentrationen och den tydliga syndabocken.
Angående Alexander så tycker jag de är överdrivet att de andra att reagera. Han är en vinnarskalle och vill vinna, klart han måste reagera när någon håller på att sabba det.
Gällande "pakt" så är de tydligt att det är en "sexa" samtidigt som Alexander och han Paul-Michael (eller vad han nu heter) är outsiders.
Om de hamnar i Ö-råd så är de givet att tv4 kommer försöka göra någon jävla twist för att behålla Paul-Michael för att skapa spänning.
Ingen direkt åsikt om Alexander men han känns lurig. Tror han kan "gå över lik" för att vinna.
De andra laget:
Är på pappret ingen som är en tydlig outsider i det laget, även om Victoria emellannåt verkar ligga risigt till.
Upplevde att de inte blev någon super-konflikt som en konsekvens av belöningen.
Alltså att Alex baxar tändstålet kom totalt överraskande, måste säga att det är jäkligt modigt. Däremot kanske han tänker kortsiktigt, han kan absolut få betala det vid en eventuell sammanslagning om det laget får reda på det. Men samtidigt kanske det var nödvändigt iom att de verkligen behövde eld, plus hans ingång i det laget.
Men shit fruktkorgen var det löjligaste på länge... bananer? Ge dom ätbara rötter från området...
Sen saknar jag matjakten? Jag vill se dom diskutera svampar osv, man ser ju svamp hela tiden. Varför äter ingen björkblad? Ingår i en av de 14 viktigaste vildväxterna i överlevnad
kul om dom åt lite knarksvamp utan att veta om det....
Ett lag vann väl ett kastspö + wobbler i början av säsongen, varför ser man dem inte använda det. Leta upp en vassrugg och ställ er o kasta hade garanterat fått på nåt inom 10 minuter. Är ju för fasen Norrland de befinner sig i. Fast de är nog för upptagna med att pakta och klaga på hur hungriga de är.
Bara för det så fiskar "Fredag" i kvällens avsnitt.
__________________
Senast redigerad av XtraX 2021-03-30 kl. 17:10.
Vet inte ens vilket lag som är lag nord och lag syd.
Men de laget med feministen, Ludde, Ankki mm:
Svag insats i tävlingen av han Ludde. Tappade koncentrationen och den tydliga syndabocken.
Angående Alexander så tycker jag de är överdrivet att de andra att reagera. Han är en vinnarskalle och vill vinna, klart han måste reagera när någon håller på att sabba det.
Gällande "pakt" så är de tydligt att det är en "sexa" samtidigt som Alexander och han Paul-Michael (eller vad han nu heter) är outsiders.
Om de hamnar i Ö-råd så är de givet att tv4 kommer försöka göra någon jävla twist för att behålla Paul-Michael för att skapa spänning.
Ingen direkt åsikt om Alexander men han känns lurig. Tror han kan "gå över lik" för att vinna.
De andra laget:
Är på pappret ingen som är en tydlig outsider i det laget, även om Victoria emellannåt verkar ligga risigt till.
Upplevde att de inte blev någon super-konflikt som en konsekvens av belöningen.
Även om hon Joanna ansåg att Olivia var otacksam.
Kan man ens kalla det för konflikt? Man hörde förvisso hur Olivwia gjorde ljud och låtsades kräka men konflikt? Nä ..