Citat:
Ursprungligen postat av
kuluser
Vem försvara föraren?
Och du ska absolut inte påstå att du vet vad hon tycker idag, det vet du inte mer än mig om, däremot hörde du vad hon sa nu och det var samma som hon sa tidigare.
Move on sa hon kort move on
Lyssnade inte på radioinslaget först, trodde det också var från 2020.
Men nu har jag lyssnat, och snälla du, hör du inte att hon är helt förtvivlad?? Med gråten i halsen säger hon, "han som ska döma mitt barns..", och sedan skär sig rösten. Hon vill nog säga mördare, men får inte fram det, antingen för att det är för jobbigt att säga att hennes barn inte längre lever, eller för att hon inser att det inte skulle vara bra att vara så öppen i radio. Eller båda delarna.
Sedan säger hon att straffet inte spelar någon roll, men en treåring begriper att hon inte menar så bokstavligt. Hon inser att risken är stor att L kommer få att alldeles för lågt straff även nu, och att hon måste stå ut med det, finns hon ogillar det djupt. Bland annat säger hon "jag har inget förtroende för hovrätten". Vem som helst fattar att hon menar att hon inte har förtroende att hovrätten kommer låsa in L på långa vägar så länge som de ska.