2020-05-30, 11:44
Medlem
"Polismannen pressar sitt kn mot den vrnlse George Floyds nacke.

Tills han slutar att andas."

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...t-avskydde-man

Ja, han slutar att andas fr att han r dd. Dda personer andas inte. Men obduktionen visar att han inte dog av kvvning:

"Asphyxiation not the cause of George Floyd's death" - Kvvning inte orsaken till George Floyds dd
https://m.washingtontimes.com/news/2...mbined-health/
Citera
2020-05-30, 11:53
Medlem
Magnituds avatar
Kan man verkligen tro p obduktionen d?

Har vldigt svrt fr tro att han inte dtt om han inte blev kvvd vilket han klart tydligt blev.
Senast redigerad av Magnitud 2020-05-30 kl. 11:55.
Citera
2020-05-30, 11:54
Medlem
Horleifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen

Ja, han slutar att andas fr att han r dd. Dda personer andas inte. Men obduktionen visar att han inte dog av kvvning:

"Asphyxiation not the cause of George Floyd's death" - Kvvning inte orsaken till George Floyds dd
Dom skriver ju att kvvning var en orsakerna
Citera
2020-05-30, 11:57
Medlem
glajarns avatar
Citat:

Och det dr skiten tror du p🤔 klart dom frsker mrka det som har hnt. Det r USA vi pratar om. Alla kan kpas fr pengar.
Citera
2020-05-30, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glajarn
Och det dr skiten tror du p🤔 klart dom frsker mrka det som har hnt. Det r USA vi pratar om. Alla kan kpas fr pengar.

Jag har studerat videon sjlv ngra gnger. Knt anvnds fr att huvudet inte ska kunna rra sig fr mycket upp och ned, men det har inte en position som stoppar andningen.
Citera
2020-05-30, 12:17
Medlem
Gift44s avatar
Citat:
Jag har studerat videon sjlv ngra gnger. Knt anvnds fr att huvudet inte ska kunna rra sig fr mycket upp och ned, men det har inte en position som stoppar andningen.
Det har du inte en susning om ditt jvla stolpskott.
Det finns en anledning till att detta grepp r frbjudet i flera amerikanska poliskrer.
Inte fr att jag tycker att vrlden gjort nn jttefrtjust iom George Floyd's bortgng men denne polis var uppenbarligen inte lmplig fr sitt jobb. Med 18 tidigare anmlningar...
Aprop fake news s pstod P3 idag att videon visar tv vita polismn... Vietnameser r allts vita nu.
Citera
2020-05-30, 12:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Magnitud
Kan man verkligen tro p obduktionen d?

Har vldigt svrt fr tro att han inte dtt om han inte blev kvvd vilket han klart tydligt blev.
Om man blir kvvd s kan man inte prata, ditt praktarsel.
Citera
2020-05-30, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gift44
Det har du inte en susning om ditt jvla stolpskott.
Det finns en anledning till att detta grepp r frbjudet i flera amerikanska poliskrer.
Inte fr att jag tycker att vrlden gjort nn jttefrtjust iom George Floyd's bortgng men denne polis var uppenbarligen inte lmplig fr sitt jobb. Med 18 tidigare anmlningar...
Aprop fake news s pstod P3 idag att videon visar tv vita polismn... Vietnameser r allts vita nu.

Du verkar vara en aggressiv idiot. Min bedmning gjorde jag innan rttslkaren hade bekrftat det hela, genom att noggrant studera videon. Du ser ett kn och har tittat p MMA, dr ett kn mot nacken i helt andra positioner kan orsaka syrebrist.

Antalet anmlningar har ingenting med det hr specifika fallet att gra. Precis som att hans frisyr inte har det.
Citera
2020-05-30, 12:50
Medlem
fizzles avatar
Vad r det med mnniskor som TS som bara vill sprida ilska och provokation?
Vad vinner du p det?
Blir du glad ver att se andra hlla med dig? Blir du gladare av att se inlgg som motstter dig?

Utan polisens hanterande av George hade han inte dtt. Varfr vill du stta dig emot detta? Vad vill du egentligen f ut av ditt inlgg?
Citera
2020-05-30, 12:52
Medlem
kristofferGs avatar
TS vi frstr att du vill vara lite egen och originell. Finns mnga p Flashback som r som du, incel. Mitt rd r att vxa upp och terkom nr hjrnan din har vuxit klart.
Citera
2020-05-30, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fizzle
Vad r det med mnniskor som TS som bara vill sprida ilska och provokation?
Vad vinner du p det?
Blir du glad ver att se andra hlla med dig? Blir du gladare av att se inlgg som motstter dig?

Citykrnorna i USA:s storstder frstrs av upplopp som beror p att media spridit fake news.

Jag tycker att det r ngot negativt. Men du kanske gillar det? Du kanske vill se raskravaller, plundring, frstrd egendom, personskador och dd?
Citera
2020-05-30, 12:59
Medlem
fizzles avatar
Citat:
Citykrnorna i USA:s storstder frstrs av upplopp som beror p att media spridit fake news.

Jag tycker att det r ngot negativt. Men du kanske gillar det? Du kanske vill se raskravaller, plundring, frstrd egendom, personskador och dd?

Kokar det inombords fr dig nu nr jag frsker ifrgastta varfr du sprider hat och provokationer?
Utan polisens hanterande av George hade han inte dtt. Varfr vill du stta dig emot detta? Vad vill du egentligen f ut av ditt inlgg?

Ingen tar dig p allvar i alla fall, du arbetar i uppfrsbacke. Det nda du fr ut av din trd r att du blir mer miserabel, oavsett om du mrker det nu eller senare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in