Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2020-05-31, 01:45
  #73
Medlem
Nu kom jag på ett tillfälle för många år sen då jag blev uppenbart utstirrad av en man som satt mittemot mig på pendeln. Han kollade nonstop, vet inte om han kände igen mig eller vad hans problem var men jag fick nog (jag blev upprörd ja) och reste mig för att byta plats i tåget. haha

Ska man prompt glo ha solglasögon för tusan.
Citera
2020-05-31, 01:48
  #74
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av triptyken
Jag skulle svara att du ska tänka på mig här: Jag e en medelålders homosexuell karl - och nu blir ju som du påpekar vädret sjukt mycket bättre och snygga unga män verkar forsa ut i parker, stränder mm i korta shorts, kanske ta av sig tishan...

Tänk att du är en av dom männen: hur länge och hur vill du att jag ska stirra på dig?

Tänk om du kunde hålla dig till trådens topic som är mäns stirrande på snygga tjejer?

Dina fantasier om lättklädda killar och män kan du avhandla i en annan tråd.

Och som svar på TS fråga, visst är det ok att stirra. Det är ju uppmärksamhet de lättklädda kvinnorna vill ha, ingen klär sig utmanande för sin egen skull. Allt handlar om att boosta självförtroendet.
Citera
2020-06-01, 22:26
  #75
Medlem
Multimedia-XLs avatar
Nej, du ska inte stirra på folk generellt, kolla upp dem men du behövar inte va som en jädra filmkamera över dem. Kolla dit nån sekund eller två, och sen kolla på telefon eller var du nu gör ute under sommarn.

Jag må ju tillägga av din text så verkar du inte ha många hobbys, börja bränn hemma eller nåt så du inte sitter ute och har som tidsfördriv att stirra på folk.
Citera
2020-06-01, 22:32
  #76
Medlem
Det är aldrig ok att STIRRA på nån oavsett. Tyder på ouppfostran eller svagbegåvning.
Citera
2020-06-02, 13:40
  #77
Medlem
Covington89s avatar
Spana in absolut men inte stirra.
Lite hyfs får man ha, bara menafolket som gör detta.
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback