Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2020-05-29, 16:45
  #1
Medlem
Nu när det börjar bli varmt ute börjar också tinderludren klä sig allt mer utmanande när de är ute och härjar på stan, på väg till nästa alfaknull, eller när de är ute och joggar i sina uppenbart för tajta tights.

Är det okej för oss män som inte får så mycket action, och som därigenom via enkel extrapolation förmodligen inte ser så bra ut till utseendet, att stirra när dessa underbara skönheter skuttar förbi oss?

Jag resonerar som så att om hon har på sig utmanande kläder gör hon det av en anledning. Anledningen är såklart att hon vill locka nästa alfahane, så det är nog okej för en sån kille att stirra på henne. Men alla andra fula män vill hon självklart undvika - bör vi fula män därför kolla bort eller ska vi vara icke-kompromissvilliga genom att helt enkelt tycka att hon får skylla sig själv om hon inte kan hantera de fullskaliga konsekvenserna av sin klädsel & beteende (dvs att även fula killar kommer kolla på henne, inte bara alfas som hon vill ha)?

Beroende på hur ni svarar på den frågan kan följande frågor också bli aktuella:

Hur länge får man kolla? Får man vända om huvudet och fortsätta kolla när hon gått förbi? Får man stanna upp när hon gått förbi och följa henne med blicken? Var går gränsen?

Var får man stirra? Är det okej att göra det tydligt att man är intresserad av hennes kropp och inte ansikte?

Om hon går på andra sidan gatan, är det okej att vrida huvudet en stund för att se henne på lite närmare håll?
Citera
2020-05-29, 16:52
  #2
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Klart du får stirra men varför bete sig som ett creep bara för man inte får knulla?
Citera
2020-05-29, 16:53
  #3
Medlem
triptykens avatar
Jag skulle svara att du ska tänka på mig här: Jag e en medelålders homosexuell karl - och nu blir ju som du påpekar vädret sjukt mycket bättre och snygga unga män verkar forsa ut i parker, stränder mm i korta shorts, kanske ta av sig tishan...

Tänk att du är en av dom männen: hur länge och hur vill du att jag ska stirra på dig?
Citera
2020-05-29, 16:54
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Klart du får stirra men varför bete sig som ett creep bara för man inte får knulla?

Jag får visst knulla, med horor.
Citera
2020-05-29, 16:55
  #5
Medlem
Knotknets avatar
Det är den fula mannens rättighet att äckel- och kåtstirra. Fortsätt med det!
Citera
2020-05-29, 16:55
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av triptyken
Jag skulle svara att du ska tänka på mig här: Jag e en medelålders homosexuell karl - och nu blir ju som du påpekar vädret sjukt mycket bättre och snygga unga män verkar forsa ut i parker, stränder mm i korta shorts, kanske ta av sig tishan...

Tänk att du är en av dom männen: hur länge och hur vill du att jag ska stirra på dig?

Det är inga flator jag stirrar på så din jämförelse är verklighetsfrånvänd
Citera
2020-05-29, 16:55
  #7
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skvallrare
Jag får visst knulla, med horor.

Aja då är du bara ett creep då, nåväl!
Citera
2020-05-29, 16:56
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Aja då är du bara ett creep då, nåväl!

Vaddå för att ja knullar horor ? Menar du att Paolo Roberto är ett creep Ha ha ha
Citera
2020-05-29, 16:57
  #9
Medlem
triptykens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skvallrare
Det är inga flator jag stirrar på så din jämförelse är verklighetsfrånvänd

Varför då? Vad är skillnaden? Du vill inte knulla med mig, och dom vill inte knulla med dig.

Kom igen nu, svara frågan istället istället för att fjompa dig
Citera
2020-05-29, 16:58
  #10
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skvallrare
Vaddå för att ja knullar horor ? Menar du att Paolo Roberto är ett creep Ha ha ha

För du stirrar, bara utvecklingsstörda och hetsiga invandrare som stirrar
Citera
2020-05-29, 16:59
  #11
Medlem
Stirra inte om du är kristen. Sök dig till de rättfärdiga om du är svag, sök upp de svaga om du är rättfärdig.

Har denna tråd något att göra med hetsen för utomäktenskapligt sex som finns i dagens dekadenta ungdomskultur?
Citera
2020-05-29, 17:04
  #12
Medlem
lakritcs avatar
Det är inte olagligt. Tycker absolut att de män som aldrig får knulla ska få titta lite extra.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback