Flashback bygger pepparkakshus!
2020-06-09, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StukaPlan
Tror att programmet vänder sig till den kvinnliga delen av befolkningen som varande mest trädgårdsintresserad. Tror inte att dom bryr sig om att han är bög. Sen är jag själv mer beklämd av att det är freaks som får göra program i TV4. Ser själv Trädgårdstider med glädje - där det finns en potential av NormalaMänniskor.
En teori: kan det vara så att TV4 lärt sig av haveriet med Timell, och "safear" med att ta en bög som programledare? Damerna gillar KF, men KF bryr sig inte om damerna. Alltså riskerar man inte att han (till skillnad från den kåte Melin) utnyttjar sin berömmelse i en badtunna, med katastrofala följder.

Tanterna nöjda, och fingrarna håller sig där de ska (dvs i jorden, och inte i någon tantfitta). Allt gott!
Citera
2020-06-12, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av musttomte
Fyran målade upp han som en karlakarl och sedan när programmet börja så kom hans pojkvän och Karl Fredrik var som en riktig fjolla. Kan tänka mig att det var en och annan som satte kaffet i halsen

Ungefär som att en nigger skulle köra nascar, det händer bara inte.

Du mena att du såg tv4-trailern innan och tyckte Karl Fredrik var en karakarl? Det tyckte kanske inte jag.

Jag kan inte så mycket om nascar. Men jag vet ju att Bubba Wallace som är afroamerikan är en av de mer framgångsrika förarna inom nascar. Så det händer visst då.
Citera
2020-06-13, 17:06
Medlem
exoticspices avatar
Hade inte tänkt att se detta men hamnade där en kväll, när det inte fanns något annat att titta på.
Jag blev positivt överraskad, glad och mådde riktigt bra av att se Karl Fredrik binda sin vackra krans och plantera sina blommor i krukor på trappen.
Citera
2020-11-30, 18:02
Medlem
Tydligen klart med en andra säsong. Ska dessutom bli ett nyårsspecial med Karl Fredrik.

https://www.hant.se/noje/karl-fredrik-gustafsson-far-eget-nyarsprogram---tv4s-gladjebesked/7107901
Citera
2020-12-30, 20:07
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Corona-Bob
Pussarna, "älskling" och fokus på deras relation hela tiden är för mycket. Var kommer Petter ifrån? Han har en säregen skånsk dialekt. Låter som Kristianstad eller därikring.
Född ur en röv någonstans.
Citera
2021-01-09, 18:06
Medlem
EttKiloKapriss avatar
Tv:n var på och det här programmet var på. Vad är det för människor egentligen. Snubben skulle ha en trumpetare på någon sorts event och så ställde trumpetaren in och Karl Fredrik höll på att bryta ihop. Men så hittade de någon som kunde blåsa i trumpet och då bökade han för det var så vackert. Nä Det var inte vackert det var en gubbe som tutade lite. Men karln lipade för det. Är det hans selling point, en melodramatisk Ernst?
Citera
2021-03-10, 21:34
Avstängd
perry2s avatar
HE IS BACK
Han är duktig och speciell.
Kul att kolla på om man kan bortse från röstläget och de lösa handlederna..
Citera
2021-03-10, 21:55
Medlem
Ja lite småmysigt program. Han verkar enkel som person, och omgivningen är så fantastiskt vacker!
Citera
2021-03-12, 23:44
Medlem
ChiCoLas avatar
Fy fan vad man mår illa av att se den här mnniskan. kräks
Citera
2021-03-12, 23:48
Medlem
Swaywayss avatar
Hur nära bor denna snubben mandelmans? Är de grannar? Österlen är väl 10 kvadratmeter stort. Alla känner alla.
Citera
2021-03-13, 01:40
Medlem
ChiCoLas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swayways
Hur nära bor denna snubben mandelmans? Är de grannar? Österlen är väl 10 kvadratmeter stort. Alla känner alla.

Ja om man är från Norrland är det så . Men Österlen är ju jävligt många mil bilväg eftersom varje väg går som ett jävla EKG. Men tror nog alla semi-homofiler känner till varandra där nere. De har nog bögat ihop det
Citera
2021-03-13, 01:45
Medlem
Swaywayss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChiCoLa
Men tror nog alla semi-homofiler känner till varandra där nere. De har nog bögat ihop det

Det är den bilden jag har ungefär
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in