2021-03-13, 01:59
Medlem
Har han visat löken eller är det bara blommor han får upp?
Citera
2021-03-27, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tyyko
Karl Fredrik kör och hackar på sin sambo hela tiden. Märks att han är mannen i förhållandet, styr och ställer, förmodligen den som ger i sängen. Allt maken gör är ju fel, nu senast retade han sig att han åt banan på mackan till frukost. Jag undrar om den andra har något alls att säga till om.

Duktig på blommor är han definitivt, men verkar sjukt jobbig och stirrig som person. Måste vara nån ADHD med i bilden.

De flesta skulle nog beskriva kvinnan i förhållandet så, inte mannen. Karl-fredrik är ju uppenbart kvinnan i deras förhållande.
Citera
2021-03-27, 21:43
Medlem
KrossedOuts avatar
Åh, har så sjukt smaskigt skvaller om Fredrik, aka Sorken, som han kallades i skolan. Han är underbar men har själv bevittnat helt sjuka saker han har gjort.
Citera
2021-03-30, 22:09
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KrossedOut
Åh, har så sjukt smaskigt skvaller om Fredrik, aka Sorken, som han kallades i skolan. Han är underbar men har själv bevittnat helt sjuka saker han har gjort.

Men så säg då! Tungan hänger utanför och ögonen bågnar av nyfikenhet här!!
Var det en elak jäkel i skolan? Han verkar vara en sådan som man får dansa runt för att han inte ska balla ur. Såg avsnittet idag där han blev skitsur på en äldre dam över typ INGENTING. Beter sig som en person med boarderline.
Citera
2021-03-31, 05:22
Medlem
KrossedOuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Men så säg då! Tungan hänger utanför och ögonen bågnar av nyfikenhet här!!
Var det en elak jäkel i skolan? Han verkar vara en sådan som man får dansa runt för att han inte ska balla ur. Såg avsnittet idag där han blev skitsur på en äldre dam över typ INGENTING. Beter sig som en person med boarderline.
Han var kanske inte direkt elak, han kunde dock vara mkt hånfull men ändå rolig, ibland på andras bekostnad. Jag skulle outa mig för mycket om jag berättar, dessutom vill jag inte besudla hans karriär. Det är han inte värd.
Citera
2021-03-31, 14:47
Medlem
Det här kanske är bättre i avdelningen för skvaller, men jag kan iallafall avslöja att Karl-Fredrik är gay. Känner en som känner honom.
Citera
2021-03-31, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arallaupptagna
Det här kanske är bättre i avdelningen för skvaller, men jag kan iallafall avslöja att Karl-Fredrik är gay. Känner en som känner honom.

What a surprice....
Citera
2021-04-05, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StukaPlan
What a surprice....

Ja det kanske kommer oväntat, men jag VET att det är så.
Citera
2021-04-05, 18:48
Citat:
What a surprice....

Han måste vara en av de mest uppenbara bögarna i media.
Citera
2021-04-06, 07:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pecka-
Han måste vara en av de mest uppenbara bögarna i media.

Var bara ett försök till ironi. Det står ju klart och tydligt i det första inlägget i ämnet.
Citera
2021-04-06, 12:42
Citat:
Var bara ett försök till ironi. Det står ju klart och tydligt i det första inlägget i ämnet.

Det är lugnt, jag fattade ironin.

Det är ju inte bara hans sätt, utan att vara sådär pass intresserad av blommor och växter är rätt fjolligt.
Citera
2021-04-27, 20:39
Medlem
Vad i helvete!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här