Citat:
Ursprungligen postat av
Bartman777
Istället för att fråga ut mig så kan du väl svara på dina egna frågor bara

Ditt sätt att ha svarat på mina tidigare ställda
7 olika frågor till dig som är kopplade till den Brittisk-Amerikanska skräckfilmen och som titlades: " The Shining " från året 1980, tyder på, att du inte har sett skräckfilmen på ett sådant sätt, att du verkligen har förstått filmen korrekt och därtill ej heller filmens olika budskap.
Anledningen till att jag tidigare ställde dessa frågorna till dig, det berodde på att jag gärna ville veta vad du själv kan och känner till om just denna skräckfilmen " The Shining " från året 1980 ... så att jag, och sålunda, sedan vet att du förstår vad jag kommer att skriva om, det vill säga, när jag sedan kommer att fördjupa mig i skräckfilmen " The Shining's " innersta detaljer.
Enligt det ovan skrivna blir det sålunda lättare för oss båda att kunna vidare diskutera olika detaljer och scener så som framför allt skräckfilmens olika budskap.
Jag avslutar detta inlägget med, att till dig, ställa en ny fråga som är kopplad till skräckfilmen
" The Shining " ( 1980 )
Frågan: Såg du den lilla mycket speciella
Teddy-Björnen ( 🐻 ) i skräckfilmen ... ?
Extra fråga: Om du verkligen lyckades med att observera den lilla Teddy-Björnen i filmen, så undrar jag följande, förstod du budskapet med Teddy-Björnen och tillika, förstod du den mycket speciella ledtråden som framträdde i skräckfilmen på grund av Teddy-Björnen ... ?
Extra tillägg ... Då den unga pojken
( " Danny Torrance " ) befann sig inom just, det hotellrummet, där hans moder ( " Wendy " ) låg och sov och, när plötsligt pojken ställde sig strax framför hotellrums-dörrens insida och sedan med hjälp av ett läppstift, ( 💄 ) skrev ordet ( " REDRUM " ) på hotellrums-dörren.
Lade du då märke till hur, och på vilket sätt
som pojken ( " Danny Torrance " ) höll läppstiftet med högerhanden ... ?
Mvh/ JokerSpöket 👋👻