Citat:
Gokväll gokväll bästa JokerSpöket
Ja absolut, jag läste ditt inlägg 😊
Kul att du hittar lite äldre härliga skräckisar i din hylla,
sådana rariteter ska man vara rädd om 😊
Vad sägs om Madman https://www.imdb.com/title/tt0082696/

Ja absolut, jag läste ditt inlägg 😊
Kul att du hittar lite äldre härliga skräckisar i din hylla,
sådana rariteter ska man vara rädd om 😊
Vad sägs om Madman https://www.imdb.com/title/tt0082696/

Tjabba @alwaysl👀k 👋
Om jag förstod gårdagens postade inlägg från dig, så såg du den Amerikanska skräck- och slasher-filmen med titeln:
"Madman" från året 1981 igår kväll eller någon gång under nattens småtimmar ?
Jag har själv sett skräck- och slasher-filmen
"Madman Marz" från 1981.
Jag har "Madman" som "Special Edition" på Blu-Ray-Disk 💿 👍
Jag tycker att skådespelerskan: Jan Claire som "Ellie" är väldigt bra i denna skräckfilmen, så och även tycker jag att skådespelerskan: Gaylen Ross som "Betsy" också är riktigt bra i filmen.
På tal om "Betsy" ... så fick det mig att direkt tänka på skådespelaren: Stacy Keach som "Mike Hammer" "Private Eye" ... han har en pistol som han kallar för "Betsy"
Skräck- och slasher-filmen "Madman" 1981 har faktiskt lite stil av "The Burning" från året 1981 med den brända mannen "Cropsy" ... den har även lite stil från "Friday the 13th" med "Jason Voorhees"
Den galne yx-mannen med sitt rött spretande huvudhår och sitt högra öga skadat i skräck- och slasher-filmen "Madman Marz" är en riktigt obehaglig och mysig galning 👍
1 ) Fråga: Efter som jag enligt ditt skrivna och postade inlägg från igår utgår ifrån att du nu har sett filmen "Madman Marz" från 1981 så undrar JokerSpöket 👻 vad @alwayslook tyckte om filmen ?
2 ) Fråga: JokerSpöket undrar också om @alwayslook har sett den Italiénska skräckfilms-thrillern med titeln: "The Red Queen Kills Seven Times" 👠
från året 1972 ?
Var vänlig se mitt tidigare skrivna inlägg på sidan 2.882 samt # 34.581 (14:09)
Den mystiska kvinnan klädd med en röd cape och bärandes en vit/grå silikon-mask för sitt ansikte och som påminner om "Michael Myers" i skräck- och slasher-filmen
"Halloween" från året 1978 ( 🎃🔪 )
3 ) Fråga: JokerSpöket undrar vilken skräck- eller thriller-film som @alwayslook har funderat på att se under kommande kväll eller natt ?
Mvh/ Skräck och ThrillerSpöket 👋 👻
Senast redigerad av JokerMannen 2021-01-20 kl. 13:29.
Senast redigerad av JokerMannen 2021-01-20 kl. 13:29.
❗
med Coca Cola i